PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 93/1994 • a) sve procjene i zaključci su čvrsto utemeljeni i podržani od mjerodavnog, relevantnog i razumnog revizijskog dokaza kao osnova za završno revizijsko mišljenje ili izvješće;
NN 93/1994 • b) sve pogreške, nedostaci i neuobičajenosti su ispravno identificirani, dokumentirani te zadovoljavajuće riješeni ili su na razmatranju kod višeg dužnosnika VRI;
NN 93/1994 • c) uočavaju se promjene i poboljšanja neophopni za vođenje budućih revizija, evidentirane i uzete u obzir u kasnijim revizijskim planovima, kao i u aktivnostima razvoja osoblja.
NN 93/1994 • 140. Ovaj standard djeluje različito u VRI organiziranim na kolegijalnoj osnovi. Kod takve strukture, odluke se donose na kolegijalnoj osnovi na odgovarajućoj razini prema značenju pitanja, osim pitanja koja se rješavaju na rutinski način. Takva jedinica, uzimajući je kao cjelinu, testira ono što se treba poudzeti kao i metode koje se trebaju koristiti.
NN 93/1994 • 141. Standardi područja rada sadrže da revizor u određivanju obujma i djelokruga revizije treba proučiti i procijeniti pouzdanost interne kontrole.
NN 93/1994 • Slijedeče točke objašnjavaju internu kontrolu kao revizijski standard.
NN 93/1994 • 142. Proučavanje i procjenjivanje interne kontrole treba se obaviti u skladu s vrstom poduzete revizije. U slučaju revizije financijske pravilnosti, proučavanje i procjenjivanje se provodi uglavnom u svezi kontrola koje pomažu zaštiti irnovine i resursa, kao i da se osigura točnost i cjelovitost račurkovodstveriih evidencija. U slučaju revizije pravilnost i proučavanje i procjenjivanje se provodi uglavnom u svezi kontrola koje pomažu managementu u primjenjivanju zakona i propisa. U slučaju izvršenja revizije, proučavanje i procjena provode se na kontrolama što pomažu izvođenju poslovanja jedinice kod koje se obavlja revizija na ekonomičan, učinkovit i djelotvoran način, osiguravajući usuglašenost s politikama managementa i izrađujući u vremenski danom okviru pouzdane financijske i upravljačke informacije.
NN 93/1994 • 143. Širina proučavanja i procjenjivanja interne konlrole ovisi o ciljevima revizije i o stupnju predviđenog povjerenja.
NN 93/1994 • 144. Gdje su računovodstveni i drugi informacijski sustavi kompjutorizirani, revizor treba odrediti da li interne kontrole funkcioniraju ispravno da bi osigurale potpunost, pouzdanost i cjelovitost podataka,
NN 93/1994 • Kod vođenja revizija prsvilnosti (financijskih) revizija trebe se izvršiti testirenje o usuglašenosti s primijenjenim zakonima i propisima. Revizor treba oblikovati revizijske korake i postupke kako bi pružio razumno osiguranje otkrivenja pogrešaka, neprevilnosti i nezakonitosti koje bi mogle imati izravan i značajan učinak na iznose financijskih izvještaja ili rezultate revizija previlnosti. Revizor također treba biti svjestan mogućnosti nezakonitosti koje bi mogle imati neizravan i znečajan utjecaj na financijske iz vještaje ili rezultate revizija pravilnosti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 93/1994 • U rukovođenju izvršenjem revizija treba se procjeniti usuglašenost s primijenjenim zakonima i propisima, ako je to nužno da se zadovolje ciljevi revizije. Revizor treba oblikovati reviziju da se pruži razumno osiguranje otkrivanje nezakonitosti koje bi mogle značajno utjecati na ciljeve revizije. Revizor također treba biti oprezan prema situacijama ili transakcijama koje bi mogle ukazivati na nezakonitosti što bi mogle imati neizraven utjecaj na rezultate revizije.
NN 93/1994 • Revizija pravilnosti je bitan aspekt državne revizrje. Važan cilj koji ove vrste revizije daje VRI je da se uvjeri, pomoću svih nečine koji joj stoje na raspolaganju, da su državni proračun i računi cjeloviti i valjani. To će pružiti parlamentu i drugim korisnicima revizijskog izvješća uvjerenje o veličini i razvoju financijskih obveze države. Da bi se postigao ovaj cilj, VRI će ispitati račune i finencijska izvještaje dražvne uprave kako bi se uvjerila de su sve djelatnosti pravilno poduzete, dovršene, odobrene, plaćene i registrirene. Ako nema neprevilnosti, rezultati normalnih revizijskih postupaka, dopušteju "izvršenje".
NN 93/1994 • Slijedeče točke objašnjavaju usuglašenost kao revizijski standard.
NN 93/1994 • 146. Ispitivanje usuglašenosti sa zakonima i propisima je posebno važno kada donositelji programa državne revizije trebaju znati da li su se primjenjivali zakoni i propisi, da li su imali željene rezultate i ako nisu, koje su nužne preinake. Pored toga, državne organizacije, programi, usluge, aktivnosti i funkcije, koje se ustanovljuju zakonima i propisima, predmet su više posebnih pravila i propisa.
NN 93/1994 • 147. U planiranju tih revizija trebaju biti obznanjeni zahtjevi usuglašavanja koji se primjenjuju na jedinicu kod koje se vrši revizija. Budući da su zakoni i propisi koji se mogu primijeniti na reviziju ćesto brojni, revizor treba izvršiti profesionalnu prosudbu određivanja onih zakona i propisa koji bi mogli imati značajan utjecaj na ciljeve revizije.
NN 93/1994 • 148. Revizor treba biti oprezan u situacijama i transakcijama koje bi mogle ukazivati na nezakonitosti koje mogu neizravno utjecati na rezultate revizije. Ako postupci i mjere revizije ukazuju da postoje nezakonitosti ili bi mogle nastati, revizor treba odrediti obujam u kojem te nezakonitosti utječu na rezultate revizije.
NN 93/1994 • 149. Kod vođenja revizija u skladu s ovim standardom, revizor treba odabrati i obavljali postupke i mjere revizije, koje su prema njihovoj prosudbi prikladne u tim okolnostima. Ti se postupci i mjere revizije trebaju oblikovati da se dobije dostatan, mjerodavan i relevantan dokaz, koji će pružiti razumnu osnovu za njihove prosudbe i zaključke.
NN 93/1994 • 150. Općenito uzevši, management je odgovoran za ustanovljenje učinkovitog sustava internih kontrola kako bi se osiguralo primjenjivanje zakona i propisa. U oblikovanju koraka i postupaka testiranja ili procjene usuglašenosti, revizor treba procijeniti interne kontrole jedinica i odrediti rizik koji kontrolna struktura možda nije mogla zaštititi ili otkriti neprimjenjivanje zakona i propisa.
NN 93/1994 • 151. Bez da utječe na neovisnost VRI, revizor treba izvršavati profesionalnu dužnu pažnju i predostrožnost proširujući korake i postupke revizije na nezakonite postupke tako da se to ne miješa s mogućim budućim ispitivanjima ili zakonitim postupcima. Dužna pažnja treba obuhvatiti i savjetovanje s odgovarajućim pravnim savjetom i prihvatljivim organizacijskim provođenjem zakona da bi se odredili koraci i postupci revizije koje treba obaviti.
NN 93/1994 • 152. Standardi područja rada uključuju mjerodeven, relevantan i pouzdan dokaz treba se dobiti kako bi se podrželi prosudba i zaključci revizora, u pogledu organizacije, progrema, aktivnosti ili funkcije što podliježu revizri.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 58/99, Broj 127/08,
Broj 112/05, Broj 47/99,
Broj 59/98, Broj 104/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE