PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-07-121-1713 NN 121/2003

• Agencije su dužne u suradnji s nadležnim tijelima Republike Hrvatske nastaviti s prikupljanjem podataka o osobama nestalim tijekom Domovinskog rata (Republika Hrvatska još uvijek potražuje 1275 nestalih građana) te surađivati u pronalaženju lokacija masovnih grobnica.


Stranica NN 121/2003

• Unutarnjopolitička situacija u RH, hrvatska vanjska politika te svi potezi i aktivnosti koje državna vlast RH provodi po ovim pitanjima predstavljaju neupitan i kontinuiran interes država čije političke aktivnosti i stavovi presudno utječu na politička, gospodarska i sigurnosna kretanja u svijetu, pa time i na temeljne interese RH, kao i država koje u konkretnim pitanjima imaju direktne interese suprotne interesima RH. U tom kontekstu registrirana je značajna aktivnost različitih obavještajno-sigurnosnih službi prema RH, koje su jedno od sredstava u funkciji realizacije interesa domicilnih država, prije svega kroz:


Stranica NN 121/2003

• – kreiranje političkih, gospodarskih i drugih procesa u RH ostvarivanjem utjecaja na političke, gospodarske, financijske i medijske strukture u RH te


Stranica NN 121/2003

• – obavještajno djelovanje s teritorija RH prema trećim zemljama i kriznim žarištima u regiji, s obzirom na specifičan geostrateški položaj i okruženje RH.


Internet NN 121/2003
• Agencije moraju istraživati aktivnosti nositelja obavještajnih djelatnosti stranih službi i njihovih obavještajnih izvora, u cilju otkrivanja i sprječavanja tih djelatnosti. Istodobno, agencije će nastojati definirati interese, planove i strategiju stranih obavještajnih službi u RH kako bi ih prezentirale nadležnim državnim tijelima RH radi donošenja odluka značajnih za ostvarenje nacionalnih interesa.

Internet stranice NN 121/2003
• Područje Jugoistočne Europe još uvijek obilježava niska razina političke stabilnosti uz povremene eskalacije kriza i pojačane aktivnosti međunarodnih političkih subjekata na unilateralnoj i multilateralnoj razini. Ovakvi procesi na neposredan ili posredan način utječu na nacionalne interese RH i na njezin međunarodni položaj. Stoga je osiguravanje stabilnosti političko-sigurnosnih prilika u hrvatskom okružju jedno od bitnih područja rada sigurnosnih agencija, pri čemu će se posebno obratiti pozornost na:

Internet stranice NN 121/2003 • – procese koji mogu voditi narušavanju teritorijalne cjelovitosti RH (uključujući aktivnosti pojedinaca, skupina, organizacija i institucija koje ističu ili bi mogle isticati teritorijalne pretenzije prema RH);
Internet stranice NN 121/2003 • – unilateralne ili multilateralne inicijative i aktivnosti u regiji relevantne za hrvatski strateški interes uključenja u EU i NATO (uključujući i okolnosti formiranja multinacionalnih vojnih postrojbi u kojima RH aktivno sudjeluje ili u koje se namjerava uključiti na regionalnoj i globalnoj razini);
Internet stranice NN 121/2003 • – aktivnosti vojnih i paravojnih skupina i organizacija koje su u mogućnosti značajno ugroziti sigurnosnu situaciju u pojedinim zemljama i, s tim u vezi, uspješnost upravljanja krizom od strane međunarodnih aktera na pojedinim područjima u regiji;
Internet stranice NN 121/2003 • – političke procese koji bi srednjoročno ili dugoročno mogli dovesti do redimenzioniranja državne arhitekture u Jugoistočnoj Europi (uključujući nacionalne težnje prema stvaranju tzv. velikodržavnih tvorevina);
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 121/2003 • – odnos prema Hrvatima kao manjinskom ili konstitutivnom narodu u susjednim zemljama;
Informacije NN 121/2003 • – odnos prema osobama osumnjičenim za ratne zločine u pojedinim zemljama regije;
Poslovne stranice NN 121/2003 • Ovako prikupljene podatke koristit će Predsjednik Republike, Vlada RH i druga tijela državne uprave nadležna za razvijanje dobrosusjedskih odnosa i stvaranje regionalne stabilnosti.
Pregledi NN 121/2003 • PROTUOBAVJEŠTAJNA ZAŠTITA I SIGURNOST ŠTIĆENIH OSOBA, OBJEKATA I PROSTORA
Besplatno NN 121/2003 • Protuobavještajna zaštita predstavlja jedan od temeljnih instrumenata preventivnog postavljanja u zaštiti nacionalne sigurnosti zemlje. Agencije, implementiranjem odredbi Uredbe o utvrđivanju poslova protuobavještajne zaštite i osiguranja određenih osoba, objekata i prostora, Uredbe kojom se utvrđuju dužnosti odnosno poslovi od posebnog značaja za nacionalnu sigurnost za obavljanje kojih se provodi sigurnosna provjera te drugih zakonskih ovlasti, moraju izrađivati sigurnosne provjere osoba kojima se povjeravaju tajni podaci i predmeti od posebnog interesa, osoba koje takvim podacima i predmetima mogu imati pristup, osoba koje su zaposlene ili će se zaposliti u državnoj upravi i stručnim službama tijela državne vlasti te pravnim osobama značajnim za nacionalnu sigurnost.
Glasnik NN 121/2003 • Radi ugrožavanja stabilnosti i sigurnosti zemlje i usporavanja demokratskih procesa u planovima pojedinih radikalnih i terorističkih skupina, moguća su i djelovanja koja imaju za cilj ugrožavanje sigurnosti štićenih osoba, objekata i prostora, kao i važnijih skupova i sastanaka. Agencije moraju sudjelovati u njihovoj protuobavještajnoj zaštiti i skrbiti za njihovu sigurnost protuobavještajnom analizom, procjenom i pravovremenim dostavljanjem podataka iz svoje nadležnosti o njihovoj ugroženosti, suradnjom s mjerodavnim čimbenicima zaduženim za njihovu neposrednu zaštitu u provođenju odgovarajućih mjera zaštite i provođenjem protuprislušne zaštite štićenih objekata i prostora. U sklopu protuobavještajne zaštite štićenih osoba i objekata, a na temelju propisa o štićenim objektima i osobama koji donosi Vlada RH, neophodno je izraditi potrebnu podzakonsku regulativu i pripremiti sustavno uvođenje sigurnosnih mjera. Sigurnosne mjere za štićene objekte podrazumijevaju sigurnost u širem smislu, koja, osim informacijske sigurnosti (INFOSEC), obuhvaća i druge sigurnosne oblike, poput fizičkih i tehničkih mjera sigurnosti te sigurnosnih provjera osoblja.
Propis NN 121/2003 • U okviru protuobavještajne zaštite nadležne agencije će tretirati objekte i osobe od interesa za RH u inozemstvu (štićene osobe, diplomatske misije i konzularni uredi, mirovne misije u kojima sudjeluju pripadnici Oružanih snaga RH, ostale misije, uredi i prestavništva RH u inozemstvu), te prikupljati, analizirati i korisnicima prosljeđivati podatke o mogućem ugrožavanju tajnosti podatka i povjerljive dokumentacije, osoba, radnih mjesta, objekata i imovine te sredstava komunikacije i drugih aktivnosti. U okviru toga agencije će organizirati i primjenjivati sustav preventivne zaštite institucija i građana RH u inozemstvu.
Propis NN 121/2003 • Tijela državne vlasti raspolažu podacima visokog stupnja tajnosti političkog, vojnog, gospodarskog i drugog karaktera, koji su predmet interesa stranih obavještajnih službi, stranih gospodarskih subjekata, organiziranih kriminalnih grupa i organizacija, radikalnih terorističkih grupa i organizacija i drugih subjekata koji predstavljaju sigurnosni rizik za RH. Razvoj informacijske tehnologije rezultira činjenicom da se sve više takvih podataka nalazi pohranjeno u informacijskim resursima tijela državne vlasti ili među njima putuje informatičkim komunikacijskim kanalima. Radi zaštite tih podataka, čije bi neovlašteno korištenje moglo prouzročiti štetu nacionalnoj sigurnosti zemlje, Zavod za informacijsku sigurnost i kriptozaštitnu tehnologiju treba u suradnji sa sigurnosnim službama pripremiti koncepciju uvođenja i budućeg provođenja informacijske sigurnosti u RH. Koncepcija treba sadržavati načela informacijske sigurnosti, vremenski plan realizacije te pripremu normativnih akata iz ovog područja, koje donosi Savjet za koordinaciju sigurnosnih službi, a koja će obvezivati sva tijela državne vlasti RH.
Propis NN 121/2003 • Sigurnosne službe, u suradnji sa Zavodom za informacijsku sigurnost i kriptozaštitnu tehnologiju, trebaju provesti širi nadzor stanja u tijelima državne vlasti, s ciljem prikupljanja statističkih pokazatelja i uočavanja većih odstupanja od normi prihvaćenih u svijetu te općih propisa uredskog poslovanja i pozitivnih pravila tehničkog projektiranja. Također je u suradnji sa Savjetom za koordinaciju sigurnosnih službi, potrebno ostvariti preduvjete za brzo uvođenje minimalnih standarda informacijske sigurnosti u državna tijela, što je prvi korak do sustavnih mjera informacijske sigurnosti u RH, kao i preduvjete za sustavni pristup svim aktualnim i budućim projektima informatizacije tijela državne vlasti u RH.
Propis NN 121/2003 • RAZVOJ OPERATIVNO-TEHNIČKIH SPOSOBNOSTI ZA PRIKUPLJANJE PODATAKA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 148/99, Broj 31/08, Broj 56/06, Broj 116/93, Broj 6/05, Broj 33/97


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled