PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Ako je red znatno narušen, predsjednik može naložiti da se udalje svi slušaoci iz dvorane u kojoj se održava sjednica.
NN 21/1990 • Osobe koje se za vrijeme sjednice nalaze u dvorani po službenom poslu dužne su u pogledu održavanja reda izvršavati naloge predsjednika.
NN 21/1990 • Nakon što otvori sjednicu predsjednik daje kratka objašnjenja u vezi s radom sjednice i obavještenja o drugim prethodnim pitanjima.
NN 21/1990 • Predsjednik obavještava Vijeće o tome tko je pozvan na sjednicu i koji su ga zastupnici obavijestili da su spriječeni da prisustvuju sjednici.
NN 21/1990 • Prije utvrđivanja dnevnog reda predsjednik pita zastupnike imaju li primjedaba na zapisnik prethodne sjednice.
NN 21/1990 • O osnovanosti primjedaba na zapisnik odlućuje se bez rasprave. Ako se primjedba prihvati, izvršit će se u zapisniku odgovarajuća izmjena.
NN 21/1990 • Prije utvrđivanja dnevnog reda zastupnici mogu postavljati pitanja i tražiti objašnjenja i obavještenja u skladu s Poslovnikom Sabora
NN 21/1990 • Vijeće može odrediti i posebno vrijeme na sjednici za postavljanje pitanja i traženje obavještenja.
NN 21/1990 • Poslije utvrđivanja dnevnog reda prelazi se na raspravu o pojedinim predmetima, i to redom koji je utvrđen u dnevnom redu.
NN 21/1990 • U toku sjednice Vijeće može izvršiti izmjene u redoslijedu razmatranja pojedinih predmeta koji su utvrđeni u dnevnom redu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • Na sjednici se o svakom predmetu na dnevnom redu raspravlja prije nego što se o njemu odlučuje ili zauzima stav, osim ako je ovim poslovnikom određeno da se o nekom predmetu odlućuje bez rasprave.
NN 21/1990 • Na poćetku rasprave o svakom predmetu prcdlagač može dati dopunsko usmeno obrazloženje.
NN 21/1990 • Nakon što predlagač podnese obrazloženje, mogu izvjestioci radnih tijela, ako to žele, i usmeno izložiti stav radnog tijela.
NN 21/1990 • O pojedinom predmetu raspravlja se dok ima prijavljenih govornika.
NN 21/1990 • U toku rasprave mogu se iznositi mišljenja, tražiti objašnjenja i pokretati pitanja u pogledu predloženih riješenja.
NN 21/1990 • Predsjednik zaključuje raspravu kad utvrdi da nema više prijavljenih govornika.
NN 21/1990 • Predsjednik može prekinuti rad sjednice Vijeća i odrediti dan i sat kada će se rad nastaviti.
NN 21/1990 • Predsjednik prekida sjednicu zbog nedostatka kvoruma, zbog zahtjeva da se u međuvremenu izvrše potrebne konzultacije i prikupe potrebna mišljenja i u drugim slučajevima kad je to ovim poslovnikom predviđeno ili kad to Vijeće zaključi.
NN 21/1990 • Ako je sjednica prekinuta zbog nedostatka kvoruma, a kvorum ne postoji ni u nastavku rada sjednice, predsjednik obavještava prisutne zastupnike da se rad sjednice ne može nastaviti i da će u skladu s odredbama Poslovnika Sabora i ovog poslovnika, naknadno sazvati sjednicu.
NN 21/1990 • Za donošenje odluka na sjednici Vijeća potrebna je prisutnost većine članova Vijeća.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 166/04, Broj 50/02,
Broj 45/07, Broj 176/03,
Broj 56/07, Broj 3/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE