PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Ako su u prijedlogu za donošenje zakona obuhvaćena pojedina pitanja koja su u djelokrugu drugih radnih tijela, prijedlog u pogledu tih pitanja mogu razmotriti i ova radna tijela.
NN 21/1990 • Radna tijela koja su, pored matičnog, razmatrala prijedlog za donošenje zakona, dostavljaju svoja mišljenja, primjedbe i prijedloge matičnom radnom tijelu.
NN 21/1990 • Kad razmotri prijedlog za donošenje zakona matično radno tijelo podnosi svoj izvještaj nadležnim vijećima s mišljenjem. primjedbama i prijedlozima iznesenim u toku njegovog razmatranja.
NN 21/1990 • Matično radno tijelo dužno je razmotriri mišljenja, primjedbe i prijedloge koje su mu dostavila druga radna tijela koja su prijedlog razmatrala. U izvještaju koji podnosi vijeću, matično radno tijelo izražava i svoj stav o mišljenjima, primjedbama i prijedlozima tih radnih tijela.
NN 21/1990 • Izvještaji radnih tijela upućuju se predsjedniku vijeća, koji ih dostavlja članovima vijeća i podnosiocima prijedloga za donošenje zakona
NN 21/1990 • Radno tijelo, kad razmotri prijedlog za donošenje zakona, određuje izvjestioca koji će na sjednici vijeća izlagati stavove, mišljenja i primjedbe i obrazlagati prijedloge odnosnog tijela, odnosno u ime toga tijela izjašnjavati se o prijedlozima drugih ukoliko su bili razmotreni na sjednici radnog tijela.
NN 21/1990 • Prijedlog za donošenje zakona treba biti objavljen u glasilu Sabora najmanje 30 dana prije dana održavanja sjednice vijeća na kojoj će se razmatrati, a izvještaji matičnih odnosno drugih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije o prijedlogu za donošenje zakona trebaju biti otpremljeni članovima vijeća najkasnije 10 dana prije dana održavanja sjednice.
NN 21/1990 • Podnosilac prijedloga za donošenje zakona odnosno njegov odredeni predstavnik može na početku rasprave dati i usmeno obrazloženje prijedloga. On ima pravo sudjelovati u raspravi, davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o iznesenim mišljenjima, primjedbama i prijedlozima.
NN 21/1990 • Predstavnik Izvršnog vijeća Sabora može sudjelovati u raspravi i ako prijedlog nije podnijelo Izvršno vijeće Sabora.
NN 21/1990 • Na sjednici vijeća obavlja se o prijedlogu za donošenje zakona, u pravilu, odvojeno, opća rasprava i rasprava o pojedinostima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • Opća rasprava o prijedlogu za donošenje zakona obavlja se na taj naćin što zastupnici iznose svoja mišljenja o tome da li je potrebno donijeti zakon, o osnovnim pitanjima koje treba urediti zakonom, o ustavnom ovlaštenju da se predloženi odnosi urede zakonom i opsegu i načinu zakonskog uređivanja tih odnosa.
NN 21/1990 • Ako vijeće ocijeni da nije potrebno donijeti zakon, ono će obrazloženim zaključkom odbiti prijedlog.
NN 21/1990 • Ako vijeće ocijeni da je potrebno donijeti zakon, prelazi se na raspravu o prijedlogu o pojedinostima.
NN 21/1990 • Rasprava prijedloga o pojedinostima obavlja se na taj naćin što se raspravlja i o tekstu nacrta zakona.
NN 21/1990 • Po završenoj raspravi vijeće zaključkom utvrđuje stavove, prijedloge i mičljenja u vezi prijedloga za donočenje zakona i upućuje ih podnosiocu prijedloga radi priprema teksta prijedloga zakona.
NN 21/1990 • Na osnovi zaključaka nadležnih vijeća Sabora o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona podnosilac prijedloga pristupa izradi ili osigurava izradu prijedloga zakona.
NN 21/1990 • U suglasnosti s podnosiocem prijedloga za donošenje zakona, vijeće može odrediti da prijedlog zakona izradi radno tijelo Sabora, radno tijelo vijeća ili Izvršno vijeće Sabora.
NN 21/1990 • Ako se podnosilac prijedloga za donošenje zakona, osim kad je to Izvršno vijeće Sabora, ne složi sa zaključcima vijeća donijetim u vezi prijedloga za donošenje zakona, a i u drugim slučajevima kad to podnosilac prijedloga zahtijeva, vijeće će zaključkom odrediti da prijedlog zakona izradi i da ga podnese Saboru radno tijelo Sabora, radno tijelo vijeća ili Izvršno vijeće Sabora.
NN 21/1990 • Zaključkom o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona, vijeće može odrediti da je predlagač zakona dužan prije podnošenja prijedloga zakona pribaviti mišljenje pojedinih organa, organizacija ili zajednica o pitanjima na koja se odnosi predloženi zakon.
NN 21/1990 • Prijedlog zakona podnosi se u obliku u kome se donosi zakon i mora biti obrazložen.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 44/96, Broj 91/92,
Broj 74/98, Broj 1/98,
Broj 154/08, Broj 136/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE