PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1992 • Amandman, prihvaćen na sjednici Zastupničkog doma, postaje sastavni dio konačnog prijedloga zakona o kome se odlučuje.
NN 59/1992 • O amandmanima se glasuje prema redoslijedu članaka konačnog prijedloga zakona na koje se odnose.
NN 59/1992 • Ako je na jedan članak konačnog prijedloga zakona podneseno više amandmana, najprije se glasuje o amandmanu koji najviše odstupa od predloženog rješenja, i prema tom kriteriju dalje o ostalim amandmanima.
NN 59/1992 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo kada to zahtijevaju interesi obrane i drugi osobito opravdani državni razlozi, odnosno kada je to nužno radi sprečavanja ili otklanjanja većih poremećaja u gospodarstvu.
NN 59/1992 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se konačni prijedlog zakona, koji sadrži sve što i prijedlog zakona, osim što se umjesto teksta prijedloga zakona prilaže tekst konačnog prijedloga zakona, a kada prijedlog podnosi zastupnik, tada mora imati pismenu podršku još 10 zastupnika.
NN 59/1992 • U hitnom postupku, ne primjenjuju se odredbe ovoga poslovnika što se odnose na rokove koji su propisani za pojedine radnje u postupku donošenja zakona, a sam postupak objedinjuje prvo i drugo čitanje zakona.
NN 59/1992 • Prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se predsjedniku Zastupničkog doma najkasnije jedan dan prije utvrđivanja dnevnog reda na sjednici. Predsjednik Doma bez odlaganja upućuje prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku predsjednicima radnih tijela i svim zastupnicima, te Vladi ako nije predlagatelj.
NN 59/1992 • O prijedlogu iz članka 163. ovoga poslovnika odlučuje se prilikom utvrđivanja dnevnog reda na početku sjednice, a može se odlučivati i tijekom utvrđivanja dopune dnevnog reda.
NN 59/1992 • Ako predsjednik Zastupničkog doma nije unio u prijedlog dnevnog reda sjednice prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku, a prijedlog je podnesen u rokovima i na način određen ovim poslovnikom, na zahtjev predlagatelja zakona, najprije se odlučuje, bez rasprave, o uvrštavanju u dnevni red, a ako prijedlog bude prihvaćen, odlučuje se o prijedlogu za hitan postupak.
NN 59/1992 • Ako ne bude prihvaćen prijedlog za hitni postupak, o podnesenom prijedlogu raspravljat će se na način predviđen za redovito donošenje zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1992 • Ako se prihvati prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku, prije rasprave u Zastupničkom domu predloženi zakon razmatraju nadležna radna tijela i Odbor za zakonodavstvo, a zastupnicima se pismena izvješća ovih radnih tijela moraju dostaviti jedan dan prije početka rasprave o tom predmetu na sjednici Doma.
NN 59/1992 • Na predloženi zakon koji se donosi po hitnom postupku mogu se podnositi amandmani do zaključenja rasprave.
NN 59/1992 • U postupku s amandmanima iz stavka 1. ovoga članka primjenjuju se odredbe ovoga poslovnika koje se odnose na amandmane na prijedloge zakona koji se donose po redovitom postupku.
NN 59/1992 • Prijedlog odnosno poticaj za davanje autentičnog tumačnja zakona može zatražiti ovlašteni predlagatelj zakona, Vrhovni sud Republike Hrvatske, Upravni sud Hrvatske, republički javni tužitelj i republički javni pravobranitelj.
NN 59/1992 • Prijedlog, odnosno poticaj za davanje autentičnog tumačenja zakona podnosi se predsjedniku Zastupničkog doma, a mora sadržavati naziv zakona, naznaku odredbe za koju se traži tumačenje i razloge za to.
NN 59/1992 • Predsjednik Zastupničkog doma upućuje prijedlog, odnosno poticaj za davanje autentičnog tumačenja zakona Odboru za zakonodavstvo, matičnom radnom tijelu i Vladi, ako ona nije podnositelj prijedloga, odnosno ptoticaja, radi ocjene njihove osnovanosti.
NN 59/1992 • Odbor za zakonodavstvo, nakon što pribavi mišljenja od matičnih ili drugih radnih tijela te Vlade, ocjenjuje da li je prijedlog ili poticaj za davanje autentičnog tumačenja zakona osnovan.
NN 59/1992 • Ako utvrđi da je prijedlog ili poticaj osnovan, Odbor za zakonodavstvo utvrđit će prijedlog teksta autentičnog tumačenja koji sa svojim izvješćem podnosi Zastupničkom domu.
NN 59/1992 • Ako Odbor za zakonodavstvo ocijeni da prijedlog ili poticaj za davanje autentičnog tumačenja nije osnovan, on će o tome obavijestiti Zastupnički dom koji povodom toga izvješća donosi odluku.
NN 59/1992 • C. DONOŠENJE DRŽAVNOG PRORAČUNA I ZAVRŠNOG RAČUNA DRŽAVNOG PRORAČUNA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 31/06, Broj 37/08,
Broj 55/07, Broj 90/07,
Broj 5/05, Broj 23/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE