PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 95/1998 • b. emisiju iz ispušnog sustava, emisiju plinova iz kućišta motora i emisiju isparavanjem te trajnost uređaja za kontrolu štetne emisije svih vozila kategorija M1 i N1 s motorom s vanjskim izvorom palenja, koja upotrebljavaju gorivo koje ne sadrži olovo (homologacija tipa B)
NN 95/1998 • c. emisiju iz ispušnog sustava i trajnost uređaja za kontrolu štetne emisije svih vozila kategorija M1 i N1 s motorom sa samozapaljivanjem goriva, koja imaju najmanje četiri kotača (homologacija tipa C).
NN 95/1998 • 3. Ova naredba ne odnosi se na vozila čija je masa praznog vozila manja od 400 kg kao i na vozila kod kojih najveća projektirana brzina vožnje ne prelazi 50 km/h
NN 95/1998 • 4. Na zahtjev proizvođača, homologacija tipa vozila s motorima sa samozapaljivanjem goriva, sukladno ovoj naredbi, može se proširiti od vozila kategorija M1 i N1, za koja je već dobivena homologacija tipa, na vozila kategorije M2 i N2 ako referentna masa tih vozila ne prelazi 2.840 kg te ako ona zadovoljavaju uvjete propisane u točki 7 Pravilnika ECE R 83.02.
NN 95/1998 • 5. Osnovni postupci mjerenja u Pravilniku ECE R 83.02 preuzeti su iz ECE pravilnika br. 15, dopunjenog s 04 nizom izmjena i dopuna. To znači da se za odobravanje homologacije prema ovoj naredbi uvijek mogu koristiti svi rezultati ispitivanja dobiveni pr
NN 95/1998 • 6. Posebno, za vozila koja su projektirana da koriste gorivo s dodatkom olova, ECE pravilnik br. 15 dopunjen s 04 nizom izmjena i dopuna i Pravilnik ECE R 83.01 su istovjetni, tako da homologacija prema ECE pravilnika br. 15 dopunjenog s 04 nizom izmjena i dopuna može se automatski prevesti u homologaciju A prema točki 9.1.1. ove naredbe.
NN 95/1998 • 7.1. Uređaji koji utječu na emisiju plinovitih štetnih spojeva moraju biti tako zamišljeni, izrađeni i sastavljeni da vozilu pri uobičajenoj uporabi omogućuju zadovoljenje odredbi ove naredbe, bez obzira na vibracije kojima bi mogli biti podvrgnuti. Tehničke mjere koje poduzima proizvođač moraju biti takve da osiguraju sukladnost s odredbama ove naredbe, tj. emisija iz ispušnog sustava ili emisija nastala isparavanjem moraju biti učinkovito ograničene za vrijeme uobičajenog vijeka trajanja vozila i pod uobičajenim uvjetima uporabe. Smatra se da emisija iz ispušnog sustava zadovoljava odredbe ako je u skladu s odredbama iz točke 9. Ako se kod uređaja s katalizatorom upotrebljava osjetilo kisika (lambda sonda), treba osigurati stehiometrijski odnos goriva i zraka (lambda) i kada se postigne određena brzina vožnje ili kada se ubrzava. Ipak, povremene promjene navedenog odnosa su dopuštene ako do promjena dolazi za vrijeme ispitivanja definiranih u točki 9. ili ako su te promjene potrebne za sigurnu vožnju i za pravilan rad motora i uređaja koji utječu na emisiju ili ako su te promjene potrebne za pokretanje hladnog motora.
NN 95/1998 • 7.2. Sva vozila opremljena vanjskim izvorom paljenja i napajana gorivom bez olova trebaju zadovoljiti uvjete iz točke 7.2.1. ili 7.2.2.
NN 95/1998 • 7.2.1. Glede točke 7.2.2., ulazni otvor spremnika goriva treba biti tako konstruiran da onemogući punjenje spremnika uz pomoć uređaja na crpki za izdavanje goriva čiji je kraj cijevi promjera 23,6 mm ili veći.
NN 95/1998 • 7.2.2. Točku 7.2.1. ne treba primijeniti na vozilo koje zadovoljava jedan od ova dva uvjeta:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 95/1998 • 7.2.2.1. Vozilo je tako konstruirano i izrađeno da niti jedan uređaj koji kontrolira emisiju plinovitih štetnih spojeva ne može biti izložen negativnom djelovanju goriva s olovom.
NN 95/1998 • 7.2.2.2. Znak za gorivo bez olova, prema ISO 2575:1982, mora biti jasan i čitljiv i mora se nalaziti na mjestu koje je odmah vidljivo za osobu koja puni spremnik s gorivom. Dodatne oznake su dopuštene.
NN 95/1998 • 81.1. Vozila s vanjskim izvorom paljenja trebaju biti podvrgnuta ovim ispitivanjima:
NN 95/1998 • Tip I (provjera prosječne emisije iz ispušnog sustava nakon pokretanja hladnog motora)
NN 95/1998 • 8.2. Vozila sa samozapaljenjem gorive smjese trebaju biti podvrgnuta ovim ispitivanjima:
NN 95/1998 • Tip I (provjera prosječne emisije iz ispušnog sustava nakon pokretanja hladnog motora)
NN 95/1998 • Rezultirajuće mase emisija plinova i, u slučaju vozila s motorom s samozapaljivanjem goriva, mase čestica dobivene kod svakoga ispitivanja moraju biti manje od dopuštenih granica datih u niže navedenim tablicama za odgovarajuću kategoriju vozila.
NN 95/1998 • 9.1. Ispitivanje Tip I (provjera prosječne emisije iz ispušnog sustava nakon hladnog starta)
NN 95/1998 • 9.1.1. Razina emisije plinovitih štetnih spojeva koja se uobičajeno zahtijeva od vozila koja upotrebljavaju gorivo s olovom (homologacija A)
NN 95/1998 • 9.1.1.1. Za sva vozila kategorije M1 s motorom s vanjskim izvorom paljenja, koja upotrebljavaju gorivo s olovom, dopuštene granice u ovisnosti o referentnoj masi su:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 39/93, Broj 136/03,
Broj 13/91, Broj 163/03,
Broj 44/08, Broj 54/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE