PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1995 • c) hidrometeorološka obilježja područja peljarenja, vrste vjetrova, smjer i brzine vjetra u pojedinim razdobljima godine, dnevne promjene, temperature, vlaga i tlak zraka, oblaci, oborine, vidljivost, smjer i visina valova;
NN 17/1995 • d) peljarenje: postupci pri privezu i odvezu brodova, broj, raspored i karakteristike tegljača, pogodna mjesta za sidrenje, dubina mora na sidrištima, prilaz obali brodom pri nepovoljnim vremenskim uvjetima, peljarenje brodova s obzirom na njihovu veličinu, pogon i druge plovidbene karakteristike, korištenje navigacijskih pomagala pri peljarenju;
NN 17/1995 • e) izvanredni dogadaji na brodu u toku peljarenja, sudar, udar, nasukanje, požar, eksplozija, prodor vode, postupak u slučaju nagiba broda uslijed pomicanja tereta, onečišćenje morskog okoliša s broda.
NN 17/1995 • a) plovidba: pravila o izbjegavanju sudara na moru, posebna pravila o plovidbi na područjima otežanim za plovidbu, propisi o plovnim putovima, balisaži, pomorskoj rasvjeti, obavještavanju o opasnosti, pružanju pomoći na moru, traganju i spašavanju na moru;
NN 17/1995 • b) peljarenje: propisi u peljarenju, lučko i obalno peljarenje, dužnosti peljara;
NN 17/1995 • c) red u luci i na moru: ulazak broda u luku, slobodan promet s obalom, red na brodu u luci, zabranjene radnje u luci, odlazak broda iz luke, pravila o redu u lukama, lučke uzance;
NN 17/1995 • d) nadzor državnih organa u luci: dužnost i ovlaštenja lučkih kapetanija, zdravstveni, carinski fitopatološki nadzor u luci, nadzor nad prijelazom državne granice i kretanjem na graničnom prijelazu;
NN 17/1995 • e) sprečavanje onečišćenja mora i morskog okoliša, opća pravila o sprečavanju onečišćenja, pravila pojedine luke, postupak sa onečišćenim vodama, otpacima tereta, smećem i fekalijama s brodova, postupak u slučaju onečišćenja, obveze zapovjednika broda u slučaju onečišćenja s njegovog broda
NN 17/1995 • Konverzacija i dobro poznavanje pomorskih izraza koji se koriste u svezi s plovidbom, manevriranjem, peljarenjem, boravkom broda u luci. Dobro poznavanje izraza koji se koriste u standardnom navigacijskom riječniku.
NN 17/1995 • Konverzacija i dobro poznavanje pomorskih izraza koji se koriste u svezi s plovidbom, manevriranjem, peljarenjem i boravkom broda u luci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1995 • 3. plovidbu brodom između dvije luke na području obveznog obalnog peljarenja.
NN 17/1995 • Kandidat polaže prvo usmeni, pa potom praktični dio ispita. Kandidat koji ne položi jedan od predmeta usmenog dijela ispita može polagati popravni ispit u roku koji ne može biti kraći od 30 ni dulji od 60 dana. Kandidat koji ne položi više predmeta usmenog dijela ispita, popravni ispit ili praktični dio ispita, može peljarskom ispitu pristupiti još dva puta. Kandidat koji ne položi praktični dio ispita dužan je ponoviti peljarsku praksu iz članka 16. stavka 2. točke 5. ovoga Pravilnika. Između prvog i drugog polaganja ispita mora proteći najmanje šest mjeseci. Kandidat se iz pojedinog predmeta usmenog dijela ispita i praktičnog dijela ispita ocjenjuje "položio" ili "nije položio".
NN 17/1995 • Ispit za pomorskog peljara polaže se pred ispitnom komisijom lučke kapetanije. Ispitna komisija sastoji se od predsjednika, dva člana i njihovih zamjenika. U radu komisije mogu sudjelovati, bez prava odlučivanja, zapisničar i ispitivači. Jedan član ispitne komisije mora imati zvanje pomorskog peljara, za područje za koje kandidat polaže peljarski ispit. Ispitnu komisiju imenuju ministar na rok od jedne godine. Članovi komisije moraju imati zvanje kapetana duge plovidbe i plovidbeni staž u svojstu zapovjednika broda najmanje tri godine. Peljaru koji je položio peljarski ispit, lučka kapetanija izdaje svjedodžbu pomorskog peljara.
NN 17/1995 • Peljaru koji posjeduje svjedodžbu pomorskog peljara, te koji ispuni propisane uvjete, lučka kapetanija izdaje iskaznicu pomorskog peljara i vodi registar izdatih iskaznica. Iskaznica pomorskog peljara je veličine 105 x 75 mm, a sastoji se od dva lista koji se nalaze u tamnoplavom tvrdom uvezu. Obrazac iskaznice, sa sadržajem na hrvatskom i engleskom jeziku, sastavni je dio ovoga Pravilnika (Prilog 1). U registar izdatih iskaznica upisuje se: registarski broj iskaznice, ime, očevo ime i prezime peljara, dan, mjesec i godina rođenja, mjesto rođenja, datum polaganja peljarskog ispita, datum izdanja iskaznice, godina za koju je valjanost iskaznice produljena, duljina peljarskog staža u prethodnoj godini, područje peljarenja za koje je iskaznica izdata, naziv lučke kapetanije koja je produljila valjanost iskaznice i datum produljenja iskaznice
NN 17/1995 • Iskaznica pomorskog peljara vrijedi godinu dana od dana izdavanja i može se ponovno produžiti. Peljarsku iskaznicu produžuje lučka kapetanija. Peljar koji zahtijeva produljenje peljarske iskaznice dužan je lučkoj kapetaniji podnijeti potvrdu peljarskog društva iz koje će biti vidljivo koliko je vremena peljar obavljao peljarsku službu u proteklih pet godina, potvrdu o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti za članove posade trgovačke mornarice u službi palube, te dokaze o ispunjavanju uvjeta iz članka 16. stavka 1. točke 2. ovoga Pravilnika. Peljaru koji ne udovolji uvjetima iz stavka 3. ovoga članka, lučka kapetanija neće produljiti valjanost peljarske iskaznice. Lučka kapetanija koja je produljila valjanost peljarske istaznice dostavit će bez odlaganja Ministarstvu pomorstva, prometa i veza podatke iz stavka 3 ovoga članka.
NN 17/1995 • Peljarska oznaka izrađuje se od tvrdog materijala, okruglog je oblika, vanjskog promjera 50 mm. Oznaka je omeđena žutim rubom širine 4 mm. Unutar žutog ruba na svjetloplavom polju ucrtan je pravokutnik veličine 29 x 24 mm okomito podijeljen na dva polja od kojih je lijevo bijele, a desno crvene boje (slovo "H" Međunarodnog signalnog kodeksa). Grafički prikaz oznake sastavni je dio ovoga Pravilnika (Prilog 2).
NN 17/1995 • Brod koji traži peljara uputit će poziv VHF radio-postajom, a tijekom dana istaknut će i znak "G" Međunarodnog signalnog kodeksa. Izuzetno, brod koji traži peljara može odašiljati zvučni ili svjetlosni znak slova "G" Međunarodnog ili pokazivati bijelo svjetlo iznad ograde palube u razmacima od jedne minute.
NN 17/1995 • Peljarska radio-postaja odnosno peljarski brod ili brodica potvrđuju prijem poziva VHF radio-postajom ili zvučnim ili svjetlosnim odašiljem slova "H" Međunarodnog signalnog kodeksa.
NN 17/1995 • Brod koji se peljari dužan je od dolaska peljara na brod do njegova odlaska s broda istaknuti na jarbolu znak "H" Međunarodnog signalnog kodeksa.
NN 17/1995 • Nadzor nad obavljanjem peljarenja obavljaju inspektori sigurnosti plovidbe. Inspektor sigurnosti plovidbe provjerava da li peljarsko trgovačko društvo ispunjava uvjete iz članka 9. ovoga Pravilnika. Ako inspektor sigurnosti plovidbe utvrdi da peljarsko trgovačko društvo ne ispunjava uvjete iz stavka 2. ovoga članka ili da su sredstva i oprema dotrajali, naložit če peIjarskom trgovačkom društvu da utvrđene nedostatke ukloni, a ako oni u utvrđenom roku to ne učine, izvijestit će o tome Ministarstvo pomorstva, prometa i veza koje će povući odobrenje za obavljanje peljarenja
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 71/06, Broj 112/03,
Broj 119/05, Broj 122/03,
Broj 59/93, Broj 141/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE