PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-04-59-715 NN 59/1998

• c) uređaj za kontrolu rada radnih sustava ugrađenih na vozilu


Propis NN 59/1998

• a) brzinomjer s putomjerom i svjetiljkom za osvjetljavanje,


Propis NN 59/1998

• b) kontrolna svjetiljka za dugo svjetlo, osim na motociklu s motorom radnog obujma do 50 cm3;


Propis NN 59/1998

• 9) na svim vozilima koja imaju poseban uređaj što proizvodi energiju za rad kočnica:


Propis NN 59/1998
• a) standardiziran priključak za kontrolu tlaka kočnog fluida na spremniku energije, kočnim cilindrima i uređajima u kojima se bilo kako transformira energija.

Propis NN 59/1998
• (2) Odredba stavka 1. točka 2. pod d) i točka 5. pod e) primjenjuje se na vozila koja sudjeluju u međunarodnom cestovnom prometu sukladno Europskom Sporazumu o radu posada vozila angažiranim u međunarodnom cestovnom prometu (AETR) i na vozila iz stavka 1. točke 2, 5. i 6. koja su prvi put registrirana u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1996. godine.

Propis NN 59/1998 • (3) Vozila iz stavka 1. točke 3. koja nisu opremljena nadzornim uređajem - tahografom u skladu s AETR Sporazumom, trebaju imati tahograf koji pokazuje i registrira brzinu, vrijeme i cjelokupni prijeđeni put vozilom.
Propis NN 59/1998 • (4) Odredbe stavka 1. točka 5. pod e) ovog članka ne odnosi se na vozila Hrvatske vojske, vozila civilne zaštite, vatrogasna vozila i komunalna vozila te vozila s ugrađenim pčelinjakom.
Propis NN 59/1998 • (5) Ostala vozila iz stavka 1. točka 2. do 6. ovog članka koja su u prometu u Republici Hrvatskoj registrirana do 1. siječnja 1995. godine, a ne sudjeluju u međunarodnom cestovnom prometu i nemaju nadzorni uređaj - tahograf u skladu s AETR Sporazumom, umjesto istog trebaju imati tahograf koji pokazuje i registrira brzinu, vrijeme i cjelokupni prijeđeni put vozilom ako je najveća dopuštena masa vozila veća od 5 t.
Propis NN 59/1998 • (1) Na autobusima i teretnim motornim vozilima koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj, na autobusima i teretnim motornim vozilima koja sudjeluju u međunarodnom cestovnom prometu sukladno Europskom Sporazumu o radu posada vozila angažiranim u međunarodnom cestovnom prometu (AETR) i na motornim vozilima za prijevoz opasnih tvari treba biti ugrađen ograničivač brzine. Ograničivač brzine mora biti izveden u skladu sa zahtjevima pravilnika ECE-R 89.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 59/1998 • (2) Odredba iz stavka 1. ovog članka odnosi se na teretna motorna vozila ukoliko im je najveća dopuštena masa jednaka ili veća od 12 tona i na autobuse ukoliko im je najveća dopuštena masa jednaka ili veća od 10 tona.
Propis NN 59/1998 • (3) Brzina ograničena ograničivačem brzine ne smije biti veća od 85 km/h za teretna motorna vozila, odnosno 100 km/h za autobuse. Dopušteno odstupanje od namještenog limita brzine iznosi +5 km/h. Ograničivačem brzine ne trebaju biti opremljeni teretna motorna vozila ako im je najveća brzina jednaka ili manja od 90 km/h i autobusi čija je najveća brzina jednaka ili manja od 105 km/h.
Propis NN 59/1998 • (4) Odredba iz stavka 1. ovog članka odnosi se na teretna motorna vozila i autobuse koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1999. godine.
Propis NN 59/1998 • (1) Izlaz (izlazni otvor) ispušne cijevi uređaja za odvod i ispuštanje ispušnih plinova ne smije biti usmjeren u desnu stranu motornog vozila.
Propis NN 59/1998 • (2) Na ispušnoj se cijevi iz stavka 1. ovog članka mora nalaziti uređaj za prigušivanje zvuka ispušnih plinova koji se ne može isključiti osim za potrebe čišćenja.
Propis NN 59/1998 • (1) Uređaji za spajanje vučnoga i priključnog vozila, osim kod motocikla s bočnom prikolicom, moraju biti postavljeni u uzdužnoj simetričnoj vertikalnoj ravnini vozila i izvedeni zglobno, tako da omogućuju pokretljivost uređaja u svim smjerovima u prostoru.
Propis NN 59/1998 • (2) Osovinica uređaja za spajanje vučnoga i priključnog vozila pomoću koje se spaja vozilo mora imati osigurač što onemogućuje, pri normalnoj uporabi, razdvajanje spojenih vozila.
Propis NN 59/1998 • (3) Uređaji za spajanje vučnoga i priključnog vozila moraju biti pričvršćeni za pojačani dio vučnog vozila.
Propis NN 59/1998 • (4) Vertikalna simetrala kugle uređaja za spajanje osobnog automobila i priključnih vozila za vuču priključnih vozila do 3,5 t najveće dopuštene mase smije najviše biti približena stražnjem kraju vozila na udaljenost od 70 mm. Vodoravna simetrala kugle uređaja za spajanje osobnog automobila i priključnog vozila za vuču priključnih vozila do 3,5 t najveće dopuštene mase smije najviše biti približena vodoravnoj podlozi na udaljenost od 350 mm promatrajući vozila opterećena do svoje najveće dopuštene mase.
Propis NN 59/1998 • (5) Kuka na osobnom automobilu, kada ovaj ne vuče priključno vozilo i kada se rastavi na pričvrsnom mjestu, ne smije prelaziti duljinu gabarita vozila.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 65/00, Broj 70/95, Broj 87/09, Broj 33/05, Broj 60/02, Broj 54/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled