PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-12-146-2252 NN 146/1999

• Dakle, članak 29. i članak 30. stavak 3. Zakona te glava I. točka 1. Pravila navode na koje sudionike izbornog postupka (odnosno, u užem smislu, izborne promidžbe) se te odredbe odnose.


Propis NN 146/1999

• Međutim, u glavi I. točki 2. Pravila izričito je navedeno, među ostalim, da HRT jamči i dosljedno poštivanje i zasade demokratskog svijeta, posebice temeljnog načela slobode izražavanja, zaštićenog člankom 10. Europske konvencije.


Propis NN 146/1999

• Navedeno načelo sadržano je i u članku 38. Ustava Republike Hrvatske, kojim se jamči sloboda mišljenja, izražavanje misli i zabranjuje se cenzura.


Propis NN 146/1999

• Treba reći da u spotovima GLAS-a 99 "Zaokružilica rokeri" i "Novo vrijeme", nije riječ, bilo u pozitivnom, bilo u negativnom smislu, niti o jednoj političkoj stranci, koaliciji stranaka ili pojedincu, već sadržaj spotova govori o tome kako njime autori spotova pozivaju građane da izađu na izbore i da na njima ostvare svoje biračko pravo, pri čemu ti spotovi ne promiču interese niti jednog od navedenih sudionika izbornog postupka.


Propis NN 146/1999
• Ustavni sud smatra da je u konkretnom slučaju HRT tijelo s javnim ovlastima, što upućuje na zaključak da je osporavana odluka upravni akt u pogledu kojega bi se dopušteni pravni put mogao nastaviti kod Upravnog suda Republike Hrvatske. Međutim, člankom

Propis NN 146/1999
• Slijedom navedenog, Ustavni sud Republike Hrvatske je utvrdio da su osporavanom Odlukom HRT-a povrijeđena ustavna prava iz članka 38. Ustava Republike Hrvatske i odredbe članka 10. Europske konvencije.

Propis NN 146/1999 • Valja, također, reći da pravo na slobodu mišljenja i izražavanja misli, određeno člankom 38. Ustava Republike Hrvatske obuhvaća osobito slobodu govora i javnog nastupa. Članak 10. Europske konvencije, pak, obuhvaća slobodu mišljenja te slobodu primanja i širenja informacija i ideja bez miješanja javne vlasti i bez obzira na granice.
Propis NN 146/1999 • Ostvarivanje tih sloboda može se ograničiti samo zakonom, u ovom slučaju Zakonom o izborima zastupnika u Hrvatski državni sabor, ali taj zakon ta prava izrijekom nije ograničio.
Propis NN 146/1999 • Stoga je, temeljem članka 69. i članka 70. Ustavnog zakona odlučeno kao u točki I. izreke.
Propis NN 146/1999 • Odluka o objavi ove odluke temelji se na članku 28. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 146/1999 • Ustavni sud Republike Hrvatske u postupku nadzora ustavnosti i zakonitosti izbora, temeljem odredbe članka 125. alineja 7. Ustava Republike Hrvatske i članaka 85. i 86. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 99/99), u povodu podneska Hrvatske socijalno liberalne stranke od 24. prosinca 1999. godine glede izvješća Državnog izbornog povjerenstva br. 3 od 22. prosinca 1999. godine, na sjednici održanoj 27. prosinca 1999. godine, izdaje sljedeće
Propis NN 146/1999 • I. Državno izborno povjerenstvo u izvješću br. 3 od 22. prosinca 1999. godine utvrdilo je pod točkom 3. popis biračkih mjesta po državama.
Propis NN 146/1999 • Podneskom od 24. prosinca 1999. godine Hrvatska socijalno liberalna stranka navodi da navedeno izvješće nije u suglasju sa Zakonom o izborima zastupnika u Hrvatski državni sabor ("Narodne novine", broj 116/99) u dijelu u kojem se biračka mjesta u inozemstvu određuju u prostorijama koje nisu službene prostorije hrvatskih diplomatsko-konzularnih predstavništava, pa traži od Ustavnog suda Republike Hrvatske da ga u izvršavanju nadzora nad ustavnošću i zakonitošću izbora poništi u tome dijelu i po potrebi upozori Državno izborno povjerenstvo i Vladu Republike Hrvatske na nezakonitost postupanja.
Propis NN 146/1999 • U objašnjenju svoga zahtjeva Hrvatska socijalno liberalna stranka navodi:
Propis NN 146/1999 • - da se ne može prihvatiti shvaćanje Državnog izbornog povjerenstva prema kojem bi samim odobrenjem države primateljice da se izbori održe u prostorijama koje nisu službene prostorije diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske, navedene pr
Propis NN 146/1999 • - da odobrenje države primateljice, prema Zakonu o vanjskim poslovima ("Narodne novine", broj 48/96) i propisima međunarodnog prava, predstavlja tek jednu od tri pretpostavke za osnivanje diplomatsko-konzularnih predstavništava (druge dvije su - prijedlog
Propis NN 146/1999 • - da pozivanje na dosadašnju praksu Ustavnog suda Republike Hrvatske nije od pravnog značaja, jer se ista temeljila na propisima koji su prestali važiti tj. na Zakonu o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske i kojima je bilo određeno da se biračko
Propis NN 146/1999 • II. Ustavni sud ne nalazi da je izvješće Državnog izbornog povjerenstva br. 3 od 22. prosinca 1999. godine, u dijelu koji se osporava, u nesuglasju sa Zakonom o izborima zastupnika u Hrvatski državni sabor.
Propis NN 146/1999 • Biračka mjesta u diplomatsko-konzularnim predstavništvima, prema članku 6. Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski državni sabor mogu se odrediti i u prostorima koji se, prema hrvatskim propisima, propisima međunarodnog prava i prethodno pribavljenoj suglasnosti države primateljice, smatraju područjem diplomatsko-konzularnog predstavništva Republike Hrvatske, za obavljanje izbornih radnji za vrijeme provođenja izbora.
Propis NN 146/1999 • Prema odredbama iz članka 12. Bečke konvencije o diplomatskim odnosima iz 1961. godine ("Narodne novine" - Međunarodni ugovori, broj 12/93) i članka 4. stavka 5. Bečke konvencije o konzularnim odnosima iz 1963. godine ("Narodne novine" - Međunarodni ugovori, broj 12/93) država pošiljateljica može, uz prethodnu suglasnost države primateljice, koristiti prostor (za npr. otvaranje ureda) i izvan sjedišta misije i konzularnog sjedišta koji u tom slučaju čini dio misije odnosno konzularne službe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 9/09, Broj 46/08, Broj 97/09, Broj 8/96, Broj 28/05, Broj 80/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled