PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 140/1997 • Dio naknade iz točke I. pod rednim brojem 1. do 32. ove Odluke koji pripada Centru za vozila Hrvatske, Hrvatskom autoklubu i za financiranje programa prometne preventive i pospješivanje sigurnosti prometa na cestama, stanica za tehnički pregled dužna je obračunati dva puta mjesečno za razdoblje od 1.-15. i od 16. do posljednjeg dana u mjesecu te doznačiti u roku 7 dana po izvršenom obračunu tj. do 22. u mjesecu i do 7. u idućem mjesecu na žiro račun Centra za vozila Hrvatske za dio koji pripada Centru za vozila Hrvatske i za financiranje programa prometne preventive i pospješivanje sigurnosti prometa na cestama, a dio koji pripada Hrvatskom autoklubu na njegov žiro račun.
NN 140/1997 • Ako dio naknade prema stavku 1. ove točke stanica za tehnički pregled vozila ne doznači u roku 7 dana od dana izvršenog obračuna, takva stanica za tehnički pregled vozila, u okviru svog dijela obveza dužna je istekom tog roka uvesti dnevni obračun tako da dnevno ili najkasnije slijedećeg radnog dana dostavlja dio utvrđene naknade izravno na žiro račun Centra za vozila Hrvatske, odnosno Hrvatskog autokluba.
NN 140/1997 • Kod prekoračenja roka iz stavka 2. ove točke Centar za vozila Hrvatske i Hrvatski autoklub zaračunat će propisanu zateznu kamatu na iznos naknade što ga stanica za tehnički pregled vozila nije doznačila na vrijeme.
NN 140/1997 • Sukladno sporazumu zaključenom između Ministarstva unutarnjih poslova, Centra za vozila Hrvatske i Hrvatskog autokluba za financiranje programa prometne preventive i pospješivanje sigurnosti prometa na cestama izdvaja se 3% od iznosa naknade iz točke I. (redni broj 1. do 32.). Obračunati iznos dijela naknade stanica za tehnički pregled vozila uplaćuje na žiro račun Centra za vozila Hrvatske na način kako je to utvrđeno u točki VI. ove Odluke.
NN 140/1997 • O doznačenim dijelovima naknade iz točke VI. ove Odluke stanica za tehnički pregled vozila vodi evidenciju na posebnim obrascima, čiji oblik, sadržaj i način postupanja zajednički utvrđuju Centar za vozila Hrvatske i Hrvatski autoklub.
NN 140/1997 • Stanica za tehnički pregled vozila vodi odvojenu evidenciju i popunjava obrasce u rokovima iz točke VI. ove odluke za dio naknade koji pripada Centru za vozila Hrvatske, odnosno Hrvatskom autoklubu, te za dio koji se izdvaja za financiranje programa prometne preventive i pospješivanja sigurnosti prometa na cestama.
NN 140/1997 • Jedan primjerak obrazaca iz stavka 2. ove točke stanica za tehnički pregled vozila odlaže u arhivu, jedan dostavlja svojoj financijskoj službi, a jedan primjerak dostavlja Centru za vozila Hrvatske (za dio koji pripada Centru za vozila Hrvatske i za financiranje programa prometne preventive i pospješivanja sigurnosti prometa na cestama), odnosno Hrvatskom autoklubu istog ili slijedećeg dana po isteku obračunskog razdoblja iz točke VI. ove odluke.
NN 140/1997 • U iznos naknade za tehnički pregled i registraciju vozila i poslove koji su s tim povezani iz točke I. ove odluke nije uključen propisani porez na promet usluga odnosno porez na dodanu vrijednost.
NN 140/1997 • Obveznik podmirivanja propisanog poreza na ukupni iznos naknada iz točke I. ove odluke je stanica za tehnički pregled vozila.
NN 140/1997 • Iznosi i distribucija naknada utvrđeni su prema troškovniku koji se posebno dostavlja Centru za vozila Hrvatske, Hrvatskom autoklubu i stanicama za tehnički pregled vozila. Dio naknade koji pripada Centru za vozila Hrvatske, Hrvatskom autoklubu i za financiranje programa prometne preventive i pospješivanja sigurnosti prometa na cestama ne ulazi u ukupan prihod stanica za tehnički pregled vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 140/1997 • Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 140/1997 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući u povodu ustavne tužbe M. Š. iz S., na sjednici održanoj dana 5. prosinca 1997. godine, donio je slijedeću
NN 140/1997 • I. Usvaja se ustavna tužba te se ukida odluka Državnog sudbenog vijeća o imenovanju sudaca Županijskog suda u S., broj: ID-31/1996 od 19. travnja 1996. godine u dijelu u kojem se odnosi na podnositeljicu ustavne tužbe.
NN 140/1997 • M. Š. iz S. podnijela je ustavnu tužbu u povodu u izreci navedene odluke Državnog sudbenog vijeća.
NN 140/1997 • Podnositeljica je u postupku imenovanja sudaca Županijskog suda u S. sudjelovala kao kandidatkinja za sutkinju tog suda, no nije imenovana; smatra da su joj time povrijeđena prava jednakosti pred zakonom (članak 14. Ustava), jednakosti pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti (članak 26. Ustava), te pravo pod jednakim uvjetima sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe (članak 44. Ustava).
NN 140/1997 • Do povrede navedenih ustavnih prava, smatra podnositeljica, došlo je isključivo iz razloga što je većina članova Državnog sudbenog vijeća držala da je ona u jednom političkom predmetu, koji je vodila protiv četvorice maloljetnika, jednog od njih osudila na kaznu maloljetničkog zatvora u trajanju od dvije godine, što je imenovano "drakonskom kaznom". Presuda o kojoj je riječ, navodi dalje podnositeljica, bila je potvrđena upravo u dijelu koji se odnosi na izricanje kazne od Vrhovnog suda Republike Hrvatske, a dvojica od sudaca koji su je potvrdili i sada su suci Vrhovnog suda Republike Hrvatske. Iz toga, zaključuje podnositeljica, očigledno je da pojedini članovi Državnog sudbenog vijeća prema kandidatima imaju različite kriterije i na taj ih način stavljaju u neravnopravan položaj, kao što je to očigledno i iz činjenice što se je na istoj sjednici Državnog sudbenog vijeća raspravljalo o kandidatima koji su također sudjelovali kao suci u političkim procesima, ali u svezi s njima to uopće nije spominjano. U ustavnoj tužbi se dalje navodi da je rasprava o predmetu maloljetničkog zatvora vođena tendenciozno i neobjektivno, te uz primjenu različitih kriterija za pojedine kandidate, što je rezultiralo njezinim neimenovanjem.
NN 140/1997 • Ustavnom tužbom predlaže se da Ustavni sud Republike Hrvatske ukine odluku Državnog sudbenog vijeća o imenovanju sudaca Županijskog suda u S., broj: ID-31/1996 od 19. travnja 1996. u odnosu na tužiteljicu i predmet vrati Državnom sudbenom vijeću na ponovni postupak i odlučivanje.
NN 140/1997 • Temeljem članka 55. stavak 2. i 3. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/1994) ovaj Sud pribavio je spis i izjašnjenje Državnog sudbenog vijeća o navodima predmetne ustavne tužbe.
NN 140/1997 • U odgovoru Državno sudbeno vijeće prvenstveno ističe prigovor nenadležnosti Ustavnog suda za odlučivanje o njegovim odlukama i imenovanjima sudaca i nedopuštenost ustavne tužbe zbog nepostojanja odluke o neimenovanju. (Odluka sadrži samo imena imenovanih sudaca.)
NN 140/1997 • Što se tiče povrede podnositeljičinih ustavnih prava u odgovoru se navodi da se je na sjednici o podnositeljici ustavne tužbe raspravljalo kao o svakom prijavljenom kandidatu - abecednim redom - nakon čega se je pristupilo glasovanju prilikom kojeg podnositeljica nije dobila potrebnu većinu glasova.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 96/06, Broj 53/90,
Broj 18/02, Broj 36/98,
Broj 47/08, Broj 11/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE