PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/1994 • Do donošenja propisa iz stavka 1. ovoga Pravilnika utvrđujem sljedeća privremena javnobilježnička sjedišta:
NN 38/1994 • - za područja općiriskih sjedišta u Dvoru, Glini i Hrvatskoj Kostajnici po jedno javnobilježičko mjesto s privremenim službenim sjedištem u Sisku;
NN 38/1994 • - za područja općinskih sudova u Donjem Lapcu, Gračacu i Titovoj Korenici po jedno javnobilježničko mjesto s privremenim službenim sjedištem u Gospiću;
NN 38/1994 • - za područje Općinskog suda u Benkovcu jedno javnobilježničko mjesto s privremenim službenim sjedištem u Biogradu n/m;
NN 38/1994 • Ovaj P'ravilnik stupa na snagu usmoga dana od dana i objave u ""Narodnim novinama".
NN 38/1994 • Na temelju članka 13 stavak l. t. 9. Zakona o javnom bilježništvu ("Narodne novine", broj 78/93 i 29/94) donosim ovaj
NN 38/1994 • Ovim se Pravilnikom utvrđuju kriteriji za određivanje smještaja, prostora, opreme i uređenja javnobilježničkih ureda.
NN 38/1994 • Svaki javni bilježnik dužan je imati ured u mjestu koje mu je određeno kao njegovo sjedište, koji će po svom smještaju, prostoru, opremi i uređenju odgovarati zahtjevima propisanim Zakonom o javnom bilježništvu, Javnobilježničkim poslovnikom i ovim Pravilnikom. Javnobilježnički ured mora biti smješten u takvim prostorijama i opremljen na način koji je primjeren ugledu javnobilježničke službe.
NN 38/1994 • Prostorije u kojima je smješten javnobilježnički ured moraju biti posebna građevinska cjelina, s odvojenim ulazom. Javnobilježnički ured mora imati najmanje dvije prostorije (radna soba i čekaonica) i mokri čvor (WC). Ukupna površina javnobilježničkog ureda, u pravilu, ne smije biti manja od 40 m kvadratnih.
NN 38/1994 • Javnobilježnički ured može biti smješten u obiteljskoj kući, višestambenoj ili poslovnoj zgradi, koja svojim vanjskim i unutarnjim stanjem neće bitno odstupati od uobičajenog poslovnog prostora namijenjenog za obavljanje kakve državne ili druge javne službe. Javnobilježnički ured ne smije biti smješten u zgradi koja bi po svom izgledu odnosno djelatnostima koje se u njoj obavljaju mogla dovesti u pitanje ugled javnobilježničke službe. Ako se javnobilježnički ured nalazi u višestambenoj ili postovnoj zgradi bez dizala, može se nalaziti najviše na trećem katu te zgrade.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/1994 • Prostorije u javnobilježničkom uredu moraju biti uredne, čiste i opskrbljene protupožarnim uređajima i sredstvima, prema propisima koji uređuju protupožarnu zaštitu u državnoj upravi.
NN 38/1994 • Svaki javnobilježnički ured mora imati vatrootporne ormare za smještaj predmeta u radu i javnobilježničkog arhiva u skladu s Javnobilježničkim poslovnikom. Ormari moraju imati brave koje će jamčiti sigurnost pohranjenih spisa, knjiga, pečata i štambilja. Svaki javnobilježnički ured mora imati sigurnosnu blagajnu radi pohrane primljenog novca, dragocjenosti, vrijednosnih papira i drugih vrijednih pologa te spisa koji se moraju posebno čuvati. Svaki javnobilježnički ured mora imati telefon i telefaks.
NN 38/1994 • Svaki javnobilježnički ured mora imati pisaće stolove i odgovarajući broj stolica za javnog bilježnika i osobe zaposlene u njegovom uredu. Javnobilježnički ured mora imati potreban broj stolica za stranke u radnoj sobi i čekaonici. Svaki javnobilježnički ured mora imati sredstva mehaničkog pisanja.
NN 38/1994 • U svakoj radnoj sobi i čekaonici javnog bilježnika mora biti izvješen na zid grb Republike Hrvatske. Zabranjeno je u uredu javnog bilježnika isticati materijale u svezi s političkom djelatnošću.
NN 38/1994 • Osoba koja namjerava sudjelovati u natječaju za javnog bilježnika zatražit će od Ministarstva pravosuda da pregleda prostorije namijenjene za njegov budući ured. Ministar pravosuđa može od predsjednika općinskog suda zatražiti da obavi pregled iz stavka 1. ovoga članka. O utvrđenom činjeničnom stanju predsjednik suda sastavit će poseban zapisnik u kojemu će iznijeti i svoje mišljenje o tome odgovara li taj prostor zahtjevima Zakona o javnom bilježništvu, Javnobilježničkog poslovnika i ovoga Pravilnika. U slučaju negativnog mišljenja predsjednika suda, osoba iz stavka 1. ovoga članka može u roku od osam dana zatražiti da poslovni prostor pregleda Komisija Ministarstva pravosuđa. Zapisnik s mišljenjem predsjednika suda ili mišljenje Komisije iz prethodnog stavka ovoga članka pribavljen prije imenovanja javnog bilježnika ima značenje dokaza u smislu odredbe članka 13. stavak 1. točka 9. Zakona o javnom bilježništvu.
NN 38/1994 • Prije nego što odredi dan kada će imenovani javni bilježnik započeti s radom Komisija Ministarstva pravosuđa utvrdit će da su prostor i oprema pripremljeni za uporabu. Na pregled prostorija i opreme iz stavka 1. ovoga članka na odgovarajući način primijenit će se odredba stavka 2. članka 9. ovoga Pravilnika.
NN 38/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od objave u "Narodnim novinama".
NN 38/1994 • Na temelju članka 32. stavka 3 Zakona o javnom bilježništvu ("Narodne novine", broj 78/93 i 29/94) donosim
NN 38/1994 • Redovno radno vrijeme javnih bilježnika u pravilu se podudara s radnim vremenom općinskog suda na području kojega je njegovo sjedište.
NN 38/1994 • Javni bilježnik slobodno određuje radno vrijeme za primanje stranaka, uz iznimke navedene u narednim stavcima ovog članka. Javni bilježnik će najmanje dva puta tjedno primati stranke dva radna sata prije i dva radna sata poslije podne, od toga najmanje jedan sat nakon uobičajenog radnog vremena na njegovom području.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 98/05, Broj 35/08,
Broj 28/02, Broj 152/98,
Broj 204/03, Broj 26/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE