PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2004-08-107-2087 NN 107/2004

• Donoseći rješenje o prekidu postupka dana 12. travnja 2002. godine, nadležni Općinski sud u Zadru postupio je u skladu sa zakonom, a njegovo rješenje o prekidu postupka imalo je deklaratorno značenje.


Stranica NN 107/2004

• Tim Zakonom određeni prekid postupka, do donošenja novog propisa, onemogućio je nadležni sud da tijekom prekida poduzima radnje usmjerene na rješavanje podnesenog tužbenog zahtjeva te da odluči o tom zahtjevu.


Stranica NN 107/2004

• 4.3. UTJECAJ ZAKONOM ODRE?ENOG PREKIDA POSTUPKA NA POVREDU USTAVNOG PRAVA


Stranica NN 107/2004

• U ovoj pravnoj stvari Ustavni sud ocjenjuje postoje li zbog zakonom određenog prekida postupka pretpostavke za postupanje Suda u skladu s člankom 63. stavkom 1. Ustavnog zakona te je li zbog takvog prekida postupka povrijeđeno člankom 29. stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo podnositelja da o njegovim pravima i obvezama u razumnom roku odluči neovisni i nepristrani sud.


Internet NN 107/2004
• U svezi s pitanjem postojanja pretpostavke za postupanje u skladu s člankom 63. stavkom 1. Ustavnog zakona u slučaju zakonom određenog prekida postupka, Sud smatra da se tako određenim prekidom postupka može povrijediti člankom 29. stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo na suđenje u razumnom roku. Naime, tijekom zakonom određenog prekida nadležni sud ne može postupati pa, ako je takav prekid neopravdano dugotrajan, može doći do povrede prava na suđenje u razumnom roku. Iako se u ovom slučaju neodlučivanje u razumnom roku ne može pripisati sudu, već je posljedica intervencije zakonodavca u započeti sudski postupak, takvom se intervencijom može povrijediti pravo na suđenje u razumnom roku. Stoga, postoje odredbama članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona utvrđene pretpostavke za postupanje po podnesenoj ustavnoj tužbi i prije nego što je iscrpljen pravni put.

Internet stranice NN 107/2004
• U svezi s pitanjem je li u ovom slučaju došlo do povrede prava na suđenje u razumnom roku, Sud utvrđuje da je u uvjetima podnošenja, temeljem članka 180. Zakona o obveznim odnosima, velikog broja tužbi protiv Republike Hrvatske za naknadu štete prouzročene terorističkim aktima, a kojima su potraživani relativno značajni iznosi naknada šteta, postojalo opravdanje za dodatno zakonsko uređenje te odgovornosti pa i za određivanje prekida započetih postupaka do donošenja novog propisa. Međutim, tako određeni prekid postupka svojim trajanjem nije smio onemogućiti ostvarivanje Ustavom zajamčenog prava na suđenje u razumnom roku. O navedenom ograničenju vodio je računa i Hrvatski sabor kada je na sjednici održanoj 22. listopada 1999. godine obvezao Vladu Republike Hrvatske da najkasnije u roku od šest mjeseci podnese Saboru prijedlog zakona kojim će se urediti to pitanje. Nakon proteka zakonom određenog roka u kojem je Vlada bila dužna Hrvatskom saboru podnijeti prijedlog novog zakonskog uređenja i time omogućiti nastavak prekinutih postupaka, podnositelj je bio u neizvjesnosti hoće li se i kad će se nastaviti prekinuti postupak.

Internet stranice NN 107/2004 • Vodeći računa o svim ovim okolnostima te o činjenici da je zakonom određen prekid sudskog postupka radi naknade štete prouzročenih terorističkim aktima i javnim demonstracijama trajao sedam (7) godina, pet (5) mjeseci i dvadesetpet (25) dana te da je prekid obuhvatio cjelokupno pravno relevantno razdoblje od stupanja na snagu Europske konvencije do podnošenja ustavne tužbe u trajanju od četiri (4) godine, šest (6) mjeseci i petnaest (15) dana, Ustavni sud utvrđuje da je takvim zakonom određenim prekidom postupka povrijeđeno člankom 29. stavkom. 1. Ustava zajamčeno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama. Takvim zakonom određenim prekidom postupka u ovom je slučaju podnositelju povrijeđeno i pravo na pristup sudu, koji je dio prava na sud, također zajamčeno odredbom članka 29. stavka 1. Ustava o temeljnom ljudskom pravu na pravično suđenje.
Internet stranice NN 107/2004 • 5. Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 107/2004 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 107/2004 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 108/2004 • MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODNOGA GOSPODARSTVA I
Informacije NN 108/2004 • Na temelju točke 7. Odluke Vlade Republike Hrvatske o osnivanju Posebnog računa za kreditiranje razvitka i obnove poljoprivrede (»Narodne novine« br. 54/96., 51/97. i 89/00.) ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva i ministar financija, donose
Poslovne stranice NN 108/2004 • O IZMJENI PRAVILNIKA O UVJETIMA I NAČINU KORIŠTENJA SREDSTAVA ZA KREDITIRANJE RAZVITKA I OBNOVE POLJOPRIVREDE
Pregledi NN 108/2004 • U Pravilniku o uvjetima i načinu korištenja sredstava za razvitak i obnovu poljoprivrede (»Narodne novine« broj 85/01, 7/02, 147/02 i 140/03) u članku 6. stavku 1. podstavku a), točki 1. iza riječi »iznimno nabava« dodaju se riječi: »ženskih grla i«.
Besplatno NN 108/2004 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Glasnik NN 108/2004 • Na temelju članka 69. Zakona o azilu (»Narodne novine«, broj 103/03.) ministar unutarnjih poslova donosi
Propis NN 108/2004 • O SMJEŠTAJU TRAŽITELJA AZILA, AZILANATA I STRANACA POD PRIVREMENOM ZAŠTITOM
Propis NN 108/2004 • Ovim Pravilnikom propisuje se način i uvjeti smještaja tražitelja azila, azilanata i stranaca pod privremenom zaštitom.
Propis NN 108/2004 • Prihvatilište za tražitelje azila (u daljnjem tekstu: Prihvatilište) mora se nalaziti u blizini naselja i imati mogućnost priključka na električnu mrežu, telefonsku mrežu, vodovod, kanalizaciju te prometnu vezu s naseljem, a ukoliko ne postoji mogućnost priključka na javnu mrežu, mora se osigurati vlastita infrastruktura.
Propis NN 108/2004 • Prostor Prihvatilišta mora sadržavati zelene površine za provođenje slobodnog vremena smještenih osoba.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 121/07, Broj 65/95, Broj 99/08, Broj 33/91, Broj 20/92, Broj 116/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled