PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 36/2003 • – građevinsko zemljište, objekti i poslovni prostori procijenit će se sukladno Uputama za provedbu članka 11. Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća (»Narodne novine« br. 21/96),
NN 36/2003 • – šume i šumsko zemljište procijenit će se sukladno Pravilniku o mjerilima za utvrđivanje vrijednosti oduzetog poljoprivrednog zemljišta, šuma i šumskog zemljišta (»Narodne novine« br. 58/98, 106/01),
NN 36/2003 • – stanovi će se procijeniti sukladno Pravilniku o mjerilima za utvrđivanje vrijednosti stana (»Narodne novine« br. 66/98),
NN 36/2003 • – poljoprivredno zemljište procijenit će se primjenom metodologije koju nadležna porezna uprava koristi pri određivanju poreza prilikom kupoprodaje, a prema cijenama na dan izračuna visine naknade.
NN 36/2003 • Vrijednost nekretnine (Vn) iz članka 5. ovog Pravilnika utvrdit će se sukladno formuli iz članka 2. te odredbi članka 3. ovog Pravilnika, s time da će polazna vrijednost (Sv) biti vrijednost nekretnine na dan izračuna visine naknade, a ulaganja u nekretninu (U) računat će se u razdoblju od oduzimanja do dana izračuna visine naknade.
NN 36/2003 • Prijašnji vlasnik oduzetoga poduzeća prvenstveno ostvaruje pravo na naknadu u dionicama ili udjelima društava u čijem kapitalu su u postupku pretvorbe, sukladno Zakonu o pretvorbi društvenog poduzeća procijenjene nekretnine, koje su činile dio imovine poduzeća u trenutku oduzimanja.
NN 36/2003 • Ukoliko Hrvatski fond za privatizaciju nema dionica ili udjela u društvima iz stavka 1. ovog članka ovlašteniku će se prenijeti dionice ili udjeli u društvima koja su iste ili bitno iste gospodarske djelatnosti, i to ponajprije na području iste općine ili grada gdje je bilo sjedište tog društva, a ako to nije moguće onda na području iste županije, a tek ako niti to nije moguće ostvariti, onda na području druge županije.
NN 36/2003 • Ako se radi o nekretninama iz članka 5. ovog Pravilnika, za kriterij djelatnosti i sjedišta uzet će u obzir djelatnost i sjedište oduzetog poduzeća.
NN 36/2003 • Broj dionica odnosno postotni udjel društva kojim će se dati naknada, utvrdit će se na način da se utvrđena vrijednost pojedine nekretnine (uključujući i poslovni prostor) koja je činila dio imovine oduzetoga poduzeća prvo stavi u omjer sa u postupku pretvorbe utvrđenom temeljnom glavnicom onog društva u čijem kapitalu je procijenjena predmetna nekretnina, a da se zatim dobiveni postotak stavi u omjer s ukupnim današnjim brojem dionica toga društva.
NN 36/2003 • Ukoliko je temeljni kapital društva nakon pretvorbe smanjen sukladno Zakonu o trgovačkim društvima (»Narodne novine« br. 111/93), prijašnjim vlasnicima pripada naknada u dionicama društva u broju koji odgovara nominalnoj vrijednosti dionica društva u trenutku pretvorbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 36/2003 • Ukoliko je temeljni kapital, odnosno ukupni broj dionica društva nakon pretvorbe povećan zbog naknadnih dokapitalizacija, sukladno Zakonu o trgovačkim društvima (»Narodne novine« br. 111/93), tako naknadno povećani broj dionica neće se uzeti u obzir prilikom izračunavanja broja dionica koje trebaju pripasti prijašnjem vlasniku.
NN 36/2003 • Ako Hrvatski fond za privatizaciju nema dionica ili nema dovoljno dionica u društvu u čijem kapitalu je procijenjena predmetna nekretnina, prijašnji vlasnik će dobiti dionice u nekom drugom društvu iz portfelja Hrvatskog fonda za privatizaciju izabranom po kriterijima iz članka 6. stavka 2. ovog Pravilnika, a prijenos zamjenskih dionica će se izvršiti prema nominalnom iznosu dionica.
NN 36/2003 • U slučajevima iz članka 5. ovog Pravilnika broj dionica, odnosno postotni udjel društva kojim će se izvršiti naknada izračunat će se na način, da se utvrđena vrijednost nekretnine stavi u omjer sa u postupku pretvorbe utvrđenom temeljnom glavnicom onog društva čijim dionicama ili udjelima će se vršiti naknada.
NN 36/2003 • Hrvatski fond za privatizaciju neće vršiti naknadu u dionicama ili udjelima društava nad kojima je otvoren stečajni postupak nego će ovlaštenicima naknade prenijeti dionice i udjele drugih društava iz portfelja Hrvatskog fonda za privatizaciju.
NN 36/2003 • Pri izračunu visine naknade za oduzetu imovinu po pravomoćnim rješenjima o naknadi, a temeljem postojećih procjena vrijednosti nekretnina čije su visine u pretvorbi društvenih poduzeća utvrđene u devizama (DEM ili EURO) uzima se srednji tečaj Hrvatske narodne banke za EURO na dan izračuna visine naknade.
NN 36/2003 • Ovaj Pravilnik odgovarajuće se primjenjuje i u drugim slučajevima propisanim Zakonom o naknadi, kada se radi o oduzetim nekretninama koje su unesene u društveni kapital društvenog poduzeća, sukladno Zakonu o pretvorbi društvenih poduzeća, a obveznik naknade je Hrvatski fond za privatizaciju.
NN 36/2003 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jasna Omejec, dopredsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Petar Klarić, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici Suda održanoj dana 26. veljače 2003. godine, donio je
NN 36/2003 • I. Ne prihvaćaju se prijedlozi za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Republike Hrvatske: – odredbe članka 1. Zakona o dopunama Zakona o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 72/95); – odredaba članaka 2., 3., 4., 5., 6., 7. i 8. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 129/99); – odredaba poglavlja 6. »Zastupnička mirovina« (članci 8. do 17.) Zakona o pravima i dužnostima zastupnika u Hrvatskom saboru (»Narodne novine«, broj 55/00) te – odredaba članaka 1. i 2. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pravima i dužnostima zastupnika u Hrvatskom saboru (»Narodne novine«, broj 107/01).
NN 36/2003 • II. Odbacuju se prijedlozi za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom: – Zakona o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 39/92, 75/92, 86/92 – pročišćeni tekst, 87/94, 72/95, 14/96 – ispravak i 129/99) u cijelosti; – članka 1. Zakona o dopunama Zakona o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 72/95) te – odredaba članaka 2., 3., 4., 5., 6., 7. i 8. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 129/99).
NN 36/2003 • 2. Zakon o pravima zastupnika u Saboru Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 39/92, 75/92, 86/92 – pročišćeni tekst, 87/94, 72/95, 14/96 – ispravak i 129/99, u daljnjem tekstu: Zakon o pravima zastupnika), prestao je važiti 8. lipnja 2000., kada je stupio na snagu Zakon o pravima i dužnostima zastupnika u Hrvatskom državnom saboru (»Narodne novine«, broj 55/00). Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o pravima i dužnostima zastupnika u Hrvatskom državnom saboru (»Narodne novine«, broj 107/01), koji se primjenjuje od 1. siječnja 2002. godine, u nazivu i cijelom tekstu Zakona riječi »Hrvatski državni sabor« zamijenjene su riječima »Hrvatski sabor«, tako da od tog dana osporeni Zakon nosi naziv »Zakon o pravima i dužnostima zastupnika u Hrvatskom saboru«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/04, Broj 1/09,
Broj 59/92, Broj 53/99,
Broj 97/03, Broj 21/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE