PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 125/2003 • Grupa Mercator ima (…) maloprodajnih jedinica na čitavom teritoriju Republike Slovenije, kao i razvijenu mrežu franšiznih prodavaonica.
NN 125/2003 • Strukturu prodajnih objekata Grupe Mercator čine hipermarketi, supermarketi, diskonti, cash & carry, te između ostalog i ugostiteljski objekti.1
NN 125/2003 • Strukturu poslovnih udjela u poduzetniku Poslovni sistem Mercator d.d. čini deset najvećih dioničara sa udjelom većim od (…) posto u njegovom temeljnom kapitalu. Treba napomenuti da od deset gore navedenih dioničara, četiri čine članovi uprave poduzetnika Poslovni sistem Mercator d.d. sa udjelom od (…) posto.2
NN 125/2003 • Struktura udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Poslovni sistem Mercator d.d. prikazana je u Tablici 1.
NN 125/2003 • Izvor i obrada podataka: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku
NN 125/2003 • Nakon provedbe koncentracije, poduzetnik Mercator ima sedam temeljnih uloga u temeljnom kapitalu poduzetnika Sloboda. Struktura udjela u temeljnom kapitalu Slobode prikazana je u sljedećoj tablici:
NN 125/2003 • Izvor i obrada podataka: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
NN 125/2003 • Struktura udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Mercator se nakon provedbe predmetne koncentracije neznatno promijenila. Naime, poduzetnik Poslovni sistem Mercator d.d. ima udjel u iznosu od (…) posto, dok preostali, neznatni dio u iznosu od (…) posto drži poduzetnik Intermercator GmbH. 3
NN 125/2003 • Nakon stjecanja većinskog udjela u poduzetniku Sloboda, 14. rujna 2001. poduzetnik Poslovni sistem Mercator d.d. otvorio je hipermarket, Mercatorov centar u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 269b.
NN 125/2003 • Prema odredbama članka 22. stavka 1. ZZTN obveza prijave namjere provedbe koncentracije poduzetnika postoji ukoliko su ispunjeni uvjeti ukupnog godišnjeg prometa sudionika koncentracije ostvarenog prodajom roba i usluga u godini koja je prethodila koncentraciji. Obveza prijave namjere nastaje u slučaju ako je ukupni godišnji promet svih sudionika koncentracije ostvaren prodajom roba i usluga u godini koja je prethodila predmetnoj koncentraciji (u smislu grupe i to na svjetskoj razini – worldwide) bio veći od 700.000.000,00 kuna. Istovremeno (kumulativno) mora biti ispunjen i uvjet da ukupan godišnji promet svakog ili najmanje dva sudionika koncentracije na hrvatskom tržištu, u istom razdoblju iznosi više od 90.000.000,00 kuna.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 125/2003 • Ukupni godišnji promet sudionika koncentracije u 2000. godini, kao godini koja je prethodila nastanku koncentracije prikazan je u Tablici 3.
NN 125/2003 • Izvor i obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku
NN 125/2003 • Agencija je utvrdila da sudionici koncentracije ispunjavaju uvjete iz članka 22. stavka 1. ZZTN, te da u konkretnom slučaju postoji obveza prijave namjere njene provedbe.
NN 125/2003 • Agencija je u konkretnom slučaju, sukladno odredbi članka 19. ZZTN, odredila mjerodavno tržište na sljedeći način:
NN 125/2003 • trgovina na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima
NN 125/2003 • U konkretnom slučaju Agencija je utvrdila mjerodavno tržište u proizvodnoj dimenziji kao djelatnost trgovine na malo prehrambenim proizvodima, pićima i higijenskim proizvodima u nespecijaliziranim prodavaonicama, budući da se u toj djelatnosti oba poduzetnika, sudionika predmetne koncentracije preklapaju.
NN 125/2003 • Prilikom određivanja mjerodavnog tržišta i njegove analize, Agencija je uzela u obzir strukturu prodajnih objekata i navike potrošača. Tako je utvrdila da distribucijiski kanali poduzetnika prisutnih na ovako utvrđenom mjerodavnom tržištu imaju sljedeću strukturu: diskonti, supermarketi, hipermarketi, cash & carry, i male trgovine (obrtnici).
NN 125/2003 • U zemljopisnoj dimenziji mjerodavno tržište je određeno po županijama, i to u Zagrebačkoj i Karlovačkoj županiji.
NN 125/2003 • Naime, poduzetnik Mercator je stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku Sloboda i njegovim kasnijim pripajanjem, preuzeo i njegove maloprodajne objekte. Naime, većina maloprodajnih objekata u vlasništvu/ najmu poduzetnika Sloboda se nalazi na području Županije zagrebačke (šira okolica Velike Gorice), te malim dijelom grada Zagreba.
NN 125/2003 • Na području Županije karlovačke se nalazi samo jedan maloprodajni objekt tipa samoposluživanja (Duga Resa).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 46/02, Broj 75/95,
Broj 79/07, Broj 100/07,
Broj 73/08, Broj 59/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE