PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 23/1991

• Gubitak sluha procjenjuje se na temelju prosjeka praga sluha na govornim frekvencama (500 - 4000 Hz). Kad je u pitanju asimetrični gubitak sluha, procjena se vrši na temelju praga sluha na uhu s boljim sluhom. Kad su u pitanju granični slućajevi, ako postoji asimetrična nagluhost ili nagluhost na jednom, a gluhoća na drugom uhu, smetnja se svrstava u skupinu s težim oštećenjem.


Propis NN 23/1991

• 3. Poremećajima govorno-glasovne komunikacije (glas, govor, jezik, čitanje, pisanje) smatraju se oni kod kojih je, zbog ireparabilnih organskih i funkcionalnih promjena u centralnom i perifernom neuromuskularnom sustavu, komunikacija govorom otežana ili ne postoji, pa je stoga potrebno osigurati primjerene uvjete za osposobljavanje i zaštitu.


Propis NN 23/1991

• 4. Tjelesnim invaliditetom smatraju se oštećenja, deformacije, funkcionalne ili motoričke smetnje, zbog kojih je potrebna zaštita i osposobljavanje za život i rad pod primjerenim uvjetima.


Propis NN 23/1991

• 5. Mentalnom retardacijom smatra se stanje u kojem je značajno otežano uključivanje u društveni život, a povezano je sa zaustavljenim ili nedovršenim razvojem intelektualnog funkcioniranja što je utvrđeno na osnovi medicinske, psihologijske, defektološke i socijalne ekspertize. Intelektualna razina ispitana mjernim instrumentima približna je kvocijentu inteligencije Wechslerova tipa od 0 do 69 ako nije utvrđena izrazita emocionalna labilnost.


Propis NN 23/1991
• a) laka mentalna retardacija, zbog koje treba, radi postizanja odgovarajućeg socijalnog funkcioniranja, osigurati primjerene uvjete za osposobljavanje. Kvocijent inteligencije približno je u rasponu od 50 do 69;

Propis NN 23/1991
• b) umjerena mentalna retardacija zbog koje treba, radi postizanja djelomičnog socijalnog funkcioniranja, osigurati primjerene uvjete za osposobljavanje u zadovoljavanju jednostavnih radnih aktivnosti. Kvocijent inteligencije približno se kreće u rasponu od 35 do 49;

Propis NN 23/1991 • c) teža mentalna retardacija, zbog koje treba, radi zadovoljavanja najjednostavnijih osnovnih osobnih potreba, komuniciranja s okolinom i obavljanja najjednostavnijih radnih aktivnosti, osigurati primjerene uvjete za rehabilitaciju, njegu i pomoć. Kvocijent inteligencije približno se kreće u rasponu od 20 do 34;
Propis NN 23/1991 • d) teška mentalna retardacija, koja zahtijeva trajnu njegu i zaštitu. Ovisno o stupnju sposobnosti može se primjerenom rehabilitacijom doseći razina najjednostavnijih navika. Kvocijent inteligencije približno se kreće u rasponu od 0 do 20.
Propis NN 23/1991 • 6. Poremećaji u ponašanju za koje je na temelju medicinske, psihologijske, pedagoške i socijalne ekspertize, utvrđeno da su uvjetovani organskim faktorom ili progredirajućim psihopatološkim stanjem zahtijevaju osposobljavanje za život i rad u primjerenim uvjetima te primjenjivanje odgovarajućih socijalno-zaštitnih oblika.
Propis NN 23/1991 • 7. Autizam je stanje kod kojeg je došlo do poremećaja emocionalne stabilnosti, inteligencije, psihomotornih sposobnosti, verbalne i socijalne komunikacije. Osnovna znakovitost autizma je povlačenje u sebe, poremećaji glasovno-govorne komunikacije te nesvrhovita aktivnost i perseveracija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 23/1991 • 8. Postojanje više vrsta i stupnjeva teškoća u psihofizičkom razvoju uključuje dvije ili više njih predviđenih ovom orijentacijskom listom.
Propis NN 23/1991 • Postojanje više vrsta teškoća uključuje jednu od njih izraženu u stupnju predviđenom ovom orijentacijskom listom i jednu ili više onih koje nisu izražene u stupnju određenom ovom listom, ali njihovo istodobno postojanje daje novu kvalitetu teškoća u razvoju.
Propis NN 23/1991 • Postojanje više vrsta teškoća uključuje dvije ili više njih, od kojih ni jedna nije izražena u stupnju određenom ovom orijentacijskom listom, ali njihovo istodobno postojanje zahtijeva primjerene u uvjete za školovanje i osposobljavanje.
Propis NN 23/1991 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5. Zakona o zdravstvenoj zaštiti životinja i veterinarskoj djelatnosti ("Narodne novine", br.11/79 i 32/87) i članka 91. Zakona o upravi ("Narodne novine", br. 16/78, 50/79, 29/85, 48/85, 41/90 i 47/90), ministar poljoprivrede i šumarstva donosi
Propis NN 23/1991 • o mjerama sprečavanja unošenja klasične svinjske kuge u Republiku Hrvatsku
Propis NN 23/1991 • Radi sprečavanja unošenja zarazne bolesti klasične svinjske kuge pod pojačan veterinarsko-sanitarni nadzor stavlja se dio granice Republike Hrvatske s Republikom Bosnom i Hercegovinom i Republikom Srbijom. Zabranjuje se doprema pošiljaka svinja u Republiku Hrvatsku iz Republike Bosne i Hercegovine i Republike Srbije, kao i provoz pošiljaka svinja kroz Republiku Hrvatsku. Zabrana dopreme i provoza pošiljaka svinja iz stavka 2. ove točke prestat će nakon suzbijanja klasične svinjske kuge na zaraženim područjima u skladu s propisima o suzbijanju i iskorjenjivanju klasične svinjske kuge.
Propis NN 23/1991 • Pošiljke svinja koje se zateknu na teritoriju Republike Hrvatske dok traje zabrana iz točke I. ove naredbe otpremit će se odmah:
Propis NN 23/1991 • - na klanje ako su zdrave ili ne postoji sumnja da su oboljele od klasične svinjske kuge;
Propis NN 23/1991 • Troškove navedenih mjera iz stavka 1. ove točke snosi držatetj pošiljke svinja.
Propis NN 23/1991 • Nadzor nad provođenjem odredaba ove naredbe provodi Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva - Uprava za veterinarstvo, organi općinske veterinarske inspekcije i nadležni organi Ministarstva unutarnjih poslova. Ova naredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 40/08, Broj 142/06, Broj 110/04, Broj 150/03, Broj 16/06, Broj 74/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled