PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 52/2000 • Iz uvida u priloge uz ustavnu tužbu kao i odgovora Općinskog suda u Požegi, razvidno je, u odnosu na predmet P-880/94, da su u vođenju postupka bile znatne praznine, nastale bez krivnje podnositelja ustavne tužbe, te da se bezuspješno saslušavanje vještaka u predmetu proteže na dugi vremenski period u kojem sudac zakazuje ročišta s razmakom od godine dana, a da ne izvede dokaz saslušanjem vještaka.
NN 52/2000 • Međutim, u međuvremenu donošenje navedene odredbe Zakona o dopuni Zakona o obveznim odnosima onemogućuje daljnje vođenje postupka po sili zakona, te se on ne može nastaviti dokle god je na snazi naznačena zakonska odredba o prekidu postupka, pa stoga Ustavni sud utvrđuje ustavnu tužbu u odnosu na ovaj predmet neosnovanom.
NN 52/2000 • U odnosu na predmet P-878/94 Sud je utvrdio da je dugotrajnom vođenju postupka pridonio i sam tužitelj, kako je gore navedeno, kao i druge okolnosti neovisne o angažmanu suca (traženja podataka od Porezne uprave, dovršenje dopune nalaza vještaka). Stoga, po ocjeni Suda u ovom slučaju nema pretpostavki za pokretanje postupka po ustavnoj tužbi prema članku 59. stavak 4. Ustavnog zakona, jer se ne može smatrati, pod iznijetim okolnostima, da akt - u ovom slučaju presuda - nije donesen u razumnom roku, što je jedna od predviđenih pretpostavki pokretanja postupka po ustavnoj tužbi prije dovršenja dopuštenog pravnog puta.
NN 52/2000 • U odnosu na predmet P-779/97 Sud je, pozivom na odredbu iz članka 9. Zakona o sudskim pristojbama (»Narodne novine«, broj 74/95) osnovano odbio postupati dok tužitelj ne plati odgovarajuću pristojbu, a koju je prema članku 4. istog Zakona bio dužan platiti u trenutku predaje tužbe sudu. Istina, Sud je bio dužan, prema odredbi članka 39. stavka 4. istog Zakona, pozvati podnositelja podneska pisanom opomenom, da u roku od 8 dana od dana dostave opomene plati pristojbu, što je učinjeno tek 15. listopada 1999. godine.
NN 52/2000 • Zaključno se ističe da u postupcima u sva tri predmeta, u vrijeme podnošenja ustavne tužbe, nije ispunjena pretpostavka o nedonošenju sudske odluke u razumnom roku, pa sljedstveno tome, ni da se time grubo vrijeđaju ustavna prava podnositelja koja navod
NN 52/2000 • Iz navedenih razloga Sud je, pozivom na odredbu iz članka 71. Ustavnog zakona, odlučio kao u izreci.
NN 53/2000 • O PROGLAŠENJU ZAKONA O DOPUNAMA ZAKONA O UNUTARNJIM POSLOVIMA
NN 53/2000 • Proglašavam Zakon o dopunama Zakona o unutarnjim poslovima, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 18. svibnja 2000.
NN 53/2000 • U Zakonu o unutarnjim poslovima (»Narodne novine«, br. 55/89., 18/90., 47/90., 19/91., 29/91. - pročišćeni tekst, 73/91., 19/92., 76/94., 161/98., 128/99. i 29/00.) iza članka 17. dodaju se članci 17a., 17b., 17c. i 17d. koji glase:
NN 53/2000 • U obavljanju poslova iz članka 13. stavka 1. i 2. ovoga Zakona, Služba za zaštitu ustavnog poretka može, kada je to nužno radi zaštite sigurnosti države, poduzeti mjere tajnog prikupljanja podataka kojima se odstupa od načela nepovredivosti osobnosti, tajnosti dopisivanja i drugih oblika općenja, ako se na drugi način ne mogu prikupiti obavijesti i podaci o osobama za koje postoji sumnja da su uključene u:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 53/2000 • a) djelatnosti usmjerene protiv suvereniteta Republike Hrvatske, Ustavom utvrđenog ustrojstva državne vlasti i temelja gospodarskog ustroja Republike Hrvatske,
NN 53/2000 • b) planiranje i činjenje kaznenih djela protiv Republike Hrvatske i kaznenih djela protiv vrijednosti utvrđenih međunarodnim pravom,
NN 53/2000 • c) stvaranje i djelovanje zločinačke organizacije čija je djelatnost usmjerena na počinjenje kaznenih djela iz točke b) ovoga stavka.
NN 53/2000 • Mjere tajnog prikupljanja podataka iz stavka 1. ovoga članka jesu:
NN 53/2000 • 5. nadzor nad ulaznim i izlaznim pozivima sredstava za tehničko komuniciranje na daljinu,
NN 53/2000 • 6. uvid u osobne podatke građana pohranjene u bazama podataka i drugim registrima.
NN 53/2000 • Pisani nalog za primjenu mjera iz članka 17a. stavka 2. točke 1. do 3. ovoga Zakona, na temelju pisano obrazloženog prijedloga pomoćnika ministra - ravnatelja Službe za zaštitu ustavnog poretka, određuje ministar unutarnjih poslova, a za mjere iz točke 4. do 6. pomoćnik ministra - ravnatelj Službe za zaštitu ustavnog poretka.
NN 53/2000 • U roku od 24 sata od početka naloženih mjera obavezno se Državnom povjerenstvu za praćenje primjene mjera tajnog prikupljanja podataka dostavlja informacija o poduzetom i cilju koji se time želi postići.
NN 53/2000 • Državno povjerenstvo čine tri člana koje imenuje Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na prijedlog Odbora za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost Zastupničkog doma Hrvatskoga državnog sabora iz reda stručnih djelatnika od kojih je najmanje jedan sudac.
NN 53/2000 • Nakon okončanja provedbe mjera Ministarstvo unutarnjih poslova najkasnije u roku od tri dana dostavlja pisano izvješće Državnom povjerenstvu koje o ostvarenju ciljeva poduzetih mjera obavješćuje Odbor za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost Zastupničkog doma Hrvatskoga državnog sabora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 49/90, Broj 75/02,
Broj 47/98, Broj 133/05,
Broj 44/96, Broj 148/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE