PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Iz zadataka ovog predmeta proizlaze i osnovne napomene za njegovu realizaciju. Dio nastavnih tema je od osnovnog, a dio od informativnog značenja, tj. dio sadržaja tema predstavlja minimalnu osnovu koja definira buduće zanimanje učenika, a dio sadržaja je informativnog karaktera koji predstavlja proširenje tehničke kulture. U realizaciji programa što viče primjenjivati demonstraciju radioničkih i montažnih nacrta, kao i povremene demonstracije konstrukcija u pogonima brodogradilišta. To je naročito važno kada učenici uče predmete tehničko crtanje i linije broda i kada nisu još dovoljno ovladali svojim znanjima. U tom je smislu potrebna i bliska suradnja s nastavnikom predmeta tehničkog crtanja i linije broda.
NN 112/2004 • Grupa autora: Tehnička enciklopedija, Grafički zavod Hrvatske
NN 112/2004 • Tjedni (ukupni) fond sati: 2.razred – 1.sat (0+1) – 35 sati
NN 112/2004 • Cilj je da učenici teorijski i praktično nauče crtanje linija drvenog i plastičnog broda na stvarnim primjerima.
NN 112/2004 • 7Trasiranje linija:- Ucrtavanje mreže unošenje točaka rebara na poprečni plan ucrtavanje rebara.
NN 112/2004 • Građenje brodskih konstrukcija tehnički je i tehnološki složen proces. U tom se procesu izrađuju, montiraju i opremaju pojedini dijelovi broda. S obzirom na tu činjenicu potrebno je u realizaciji programa koristiti karakteristične primjere iz područja brodogradnje. Posebnu je pozornost potrebno posvetiti standardima i oznakama za obradu koju zahtijeva proces proizvodnje. Osim toga u realizaciji programa je potrebno povezivanje sa znanjima koje su učenici stekli usvajanjem građe iz tehničkog crtanja u prvoj godini.
NN 112/2004 • Za obradu dijelova programa, koji se odnose na čitanje i služenje dokumentacijom, treba koristiti konkretnu proizvodnu dokumentaciju. U realizaciji programa treba imati u vidu da su ovdje stečena znanja u izravnoj vezi sa sadržajima elemenata broda i praktične nastave. Za uspješno usvajanje znanja potrebno je da tijekom školske godine učenici realiziraju četiri programa, od kojih je obvezan program linija broda. Prilikom odabiranja programskih zadataka nastavnik tehničkog crtanja dužan je konzultirati nastavnika elemenata broda. Pri izradi izvedbenog i operativnog programa nastavnik mora posebnu pozornost posvetiti izboru nastavnih metoda i oblika rada. Odnos broja sati obrade novog gradiva, u odnosu na vježbe, treba svesti u razumne granice. Vježbe izvoditi u grupama do 15 učenika. Ispitivanje znanja treba provoditi usmenim i pismenim putem. Tijekom školske godine obvezne su četiri grafičke zadaće. Nastavu obavezno izvoditi u bloku od dva sata.
NN 112/2004 • Tjedni (ukupni) fond sati: 1.razred 1 sat (0,5+0,5) – 35 sati
NN 112/2004 • Cilj: Stjecanje teoretskih znanja iz područja drva, drvenih i nedrvenih materijala koja će osposobiti učenike za odabir optimalnih materijala za izradu različitih proizvoda od drva i razviti iz učenika ljubav prema drvu kao plemenitom i ekološki nezamjenjivom materijalu.
NN 112/2004 • -Usvojiti znanja o svojstvima, izboru drva, drvnih i nedrvnih materijala.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • -Steći vještinu raspoznavanja drva, njegove estetske vrijednosti i primjenjivosti.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Stanica, membrana, jažice, traheide, traheje, vlakanca, parenhim, histološka građa drva
NN 112/2004 • Makroskopska građa drvaRazlikovati presjeke drva, razlikovati građu listača i četinjača na presjecima. Osnovni presjeci i dijelovi drva.
NN 112/2004 • Identifikacija drvaRazlikovati vrste drva prema teksturi i boji, razlikovati vrste drva za izradu građevne stolarije i namještaja.
NN 112/2004 • Svojstva drvaZnati razlikovati svojstva drva na uzorcima.Estetska svojstva, mehanička svojstva, tehnička svojstva, električna i akustična svojstva, masa, hidroskopnost, sadržaj vlage, utezanje i bubrenje.
NN 112/2004 • Greške drvaZnati povezati utjecaj koje greške drva imaju na njegovu upotrebljivost.Greške oblika stabla i debla, građe drva, od uzroka fizičke prirode, boje i konzistencije, od insekata i štetnika pod vodom.
NN 112/2004 • Piljeno drvoZnati opisati načine raspiljivanja trupaca, znati nazive i dimenzije piljene građe i optimalnu primjenu.Raspaljivanje trupaca, razvrstavanje piljene građe, vrste piljene građe, primjena piljene građe.
NN 112/2004 • FurniriZnati razlikovati furnire sa stajališta proizvodnje, utrebe, svojstava i primjene. Pojam, vrste, razvrstavanje i primjena furnira.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 142/04, Broj 65/00,
Broj 81/02, Broj 73/99,
Broj 81/08, Broj 114/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE