PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/1994 • Između dva priključena kolosijeka, koji se približavaju, mora biti postavljena signalna oznaka kojom se označava mjesto na kolosijeku do kojeg se smiju nalaziti željeznička vozila a da ne ugrožavaju vožnje po susjednom kolosijeku (u daljnjem tekstu "međik").
NN 84/1994 • Razmak kolosijeka na mjestu postavljenog međika ne smije biti manji od 3,50 m.
NN 84/1994 • Prijelaz preko kolosijeka u smislu ovog Pravilnika je cestovni ili pješački prijelaz (u daljnjem tekstu "prijelaz"). Ne smatra se prijelazom križanje kolosijeka i prometne površine koja nema svojstvo ceste ili pješačke staze (interne prometnice u lukama, tvornicama, skladištima, kolodvorima i sličnim mjestima, prilazi do perona i sl.), a koje je u istoj razini.
NN 84/1994 • Uređaji za osiguravanje prijelaza mogu biti uređaji za davanje znakova kojima se sudionicima u cestovnom prometu najavljuje približavanje vlaka ili željezničkog vozila, ili uređaji kojima se zatvara cestovni promet po cijeloj širini kolnika (branici) odnosno po širini jedne kolničke trake (polubranici).
NN 84/1994 • Na prijelazu preko dva ili više kolosijeka, čija je međusobna udaljenost takva da se između tih kolosijeka ne mogu sigurno smjestiti cestovna vozila najveće dopuštene duljine, uređaji za osiguravanje prijelaza moraju biti postavljeni s vanjske strane krajnjih kolosijeka.
NN 84/1994 • Električni uređaj za osiguravanje prijelaza koji se uključuje automatski nailaskom vlaka ili željezničkog vozila, ili kojim se upravlja daljinski,mora imati kontrolu ispravnosti.
NN 84/1994 • Kontrola ispravnosti uređaja iz stavka 1. ovog članka mora biti izrađena uređajem za trajnu daljinsku kontrolu ili kontrolnim signalom na pruzi.
NN 84/1994 • Na prijelazu s branicima, ako je dopušteno da su branici redovito u položaju kojim se zatvara cestovni promet, moraju biti postavljeni uređaji pomoću kojih sudionici u cestovnom prometu mogu tražiti otvaranje cestovnog prometa.
NN 84/1994 • Kolodvor i stajalište, uz kolosijek na kojem se vlakovi zaustavljaju radi izmjene putnika, moraju imati peron.
NN 84/1994 • Visina gornjeg ruba perona (u daljnjem tekstu "rub perona") ne smije biti manja od 0,38 m, a niti veća od 0,96 m, iznad GRT.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/1994 • Prigodom određivanja visine ruba perona mora se uzeti u obzir i nadvišenje kolosijeka.
NN 84/1994 • Udaljenost ruba perona od osi kolosijeka određuje se ovisno o slobodnom profilu, polumjeru vodoravnog luka i visini ruba perona iznad GRT.
NN 84/1994 • Radi sigurnosti prometa i sigurnosti putnika, na peronu mora biti postavljena vodoravna signalizacija u vidu obojene trake, širine 100 mm. Udaljenost trake od osi kolosijeka uz peron određuje se ovisno o dopuštenoj brzini na tom kolosijeku, a ne smije biti manja od 2,40 m.
NN 84/1994 • Stabilni predmeti na peronu moraju do visine 305 m iznad GRT biti na udaljenosti najmanje 3,00 m od osi kolosijeka. Postojeći stabilni predmeti mogu se zadržati i ako su na udaljenosti manjoj od 3,00 m od osi kolosijeka.
NN 84/1994 • Kolodvor i stajalište, u kojem radi izmjene putnika u vlaku putnici moraju prelaziti preko kolosijeka preko tih kolosijeka moraju imati prilaz za putnike (u daljnjem tekstu "prilaz").
NN 84/1994 • Prilaz preko kolosijeka po kojem je dopuštena brzina veća od 160 km/h mora biti izvan razine toga kolosijeka.
NN 84/1994 • Prilaz u stajalištu na jednokolosiječnoj pruzi, ako nije izvan razine kolosijeka, mora biti sveden na cestovni ili pješački prijelaz.
NN 84/1994 • Prilaz u stajalištu na dvokolosiječnoj pruzi ili zajedničkom stajalištu na usporednim prugama ako nije izvan razine kolosijeka, mora imati zaštitne ograde za usmjeravanje putnika na cestovni ili pješački prijelaz opremljen uređajem za osiguravanje prijelaza.
NN 84/1994 • U stajalištu na dvokolosiječnoj pruzi ili zajedničkom stajalištu na usporednim prugama, između kolosijeka mora biti zaštitna ograda najmanje u duljini perona, osim u stajalištu s otočnim peronom.
NN 84/1994 • Visina zaštitne ograde između kolosijeka određuje se ovisno o razmaku kolosijeka odnosno slobodnom profilu i nadvišenju oba kolosijeka, a ne smije biti manja od 0,76 m iznad GRT nižeg kolosijeka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 136/03, Broj 92/02,
Broj 1/94, Broj 132/00,
Broj 120/06, Broj 28/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE