PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2001 • Iznimno od stavka 1. ovoga članka, u izvršavanju općih akata predstavničkog tijela kad je to određeno zakonom, pojedinačne akte kojima se rješava o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba donose tijela državne uprave.
NN 33/2001 • Protiv pojedinačnih akata iz stavka 1. ovoga članka koje donose općinska i gradska upravna tijela, može se izjaviti žalba nadležnom upravnom tijelu županije, a protiv pojedinačnih akata koja u prvom stupnju donose upravna tijela županije, može se izjaviti žalba nadležnom ministarstvu.
NN 33/2001 • Na donošenje akata iz ovoga članka shodno se primjenjuju odredbe Zakona o općem upravnom postupku, ako posebnim zakonom nije propisan postupak pred tijelima jedinica lokalne ili područne (regionalne) samouprave.
NN 33/2001 • U skladu s odredbama Zakona o upravnim sporovima protiv konačnih pojedinačnih akata iz stavka 1. ovoga članka može se pokrenuti upravni spor.
NN 33/2001 • Odredbe ovoga članka odnose se i na pojedinačne akte koje donose pravne osobe kojima su odlukom predstavničkog tijela, u skladu sa zakonom, povjerene javne ovlasti.
NN 33/2001 • Pojedinačni akt kojim se rješava o obvezi razreza lokalnih poreza, doprinosa i naknada, odnosno poreza, doprinosa i naknada koji su prihod jedinica područne (regionalne) samouprave donosi se po skraćenom upravnom postupku.
NN 33/2001 • Skraćeni upravni postupak provodi se i kod pojedinačnih akata kojima se rješava o pravima, obvezama i interesima fizičkih i pravnih osoba od strane pravnih osoba kojima je jedinica lokalne samouprave odnosno jedinica područne (regionalne) samouprave osnivač.
NN 33/2001 • X. DRŽAVNI NADZOR I ZAŠTITA LOKALNE I PODRUČNE (REGIONALNE) SAMOUPRAVE
NN 33/2001 • Država radi zaštite ustavnosti i zakonitosti kao i zaštite prava građana obavlja nadzor nad zakonitošću rada i akata tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
NN 33/2001 • Nadzor nad zakonitošću rada i akata jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave provodi se na način i u postupku utvrđenim zakonom kojim se uređuje državna uprava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 33/2001 • Nadzor nad zakonitošću općih akata predstavničkog tijela jedinica lokalne samouprave i jedinica područne (regionalne) samouprave u njihovom samoupravnom djelokrugu obavlja tijelo središnje državne uprave nadležno za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.
NN 33/2001 • Općinski načelnik, gradonačelnik i župan dužni su u roku od osam dana od dana donošenja dostaviti pročelniku županijskog ureda, u čijem su djelokrugu poslovi opće uprave, statut i opće akte koje donosi predstavničko tijelo jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave.
NN 33/2001 • Pročelnik županijskog ureda u čijem su djelokrugu poslovi opće uprave dužan je izvršiti nadzor nad zakonitošću općeg akta te kada smatra da je opći akt u suprotnosti s Ustavom i zakonom, dužan je u roku od 8 dana od dana dostave donijeti odluku o obustavi od primjene općeg akta, koja mora biti obrazložena.
NN 33/2001 • Odluku o obustavi od primjene općeg akta može neposredno donijeti i središnje tijelo državne uprave nadležno za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.
NN 33/2001 • Odluka o obustavi od primjene dostavlja se bez odgađanja općinskom načelniku, gradonačelniku, odnosno županu te predsjedniku predstavničkog tijela koje je donijelo opći akt.
NN 33/2001 • Kada je odluku o obustavi od primjene općeg akta donio pročelnik županijskog ureda u čijem su djelokrugu poslovi opće uprave, dužan je opći akt i odluku o obustavi bez odgađanja proslijediti središnjem tijelu državne uprave nadležnom za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.
NN 33/2001 • Središnje tijelo državne uprave ocijenit će osnovanost obustave od primjene općeg akta u roku od 8 dana.
NN 33/2001 • Središnje tijelo državne uprave proslijedit će Vladi Republike Hrvatske odluku o obustavi od primjene općeg akta koju je ocijenilo osnovanom.
NN 33/2001 • Središnje tijelo državne uprave, ako ocijeni odluku o obustavi od primjene općeg akta neosnovanom, ukinut će odluku pročelnika županijskog ureda u čijem su djelokrugu poslovi opće uprave te svoju odluku dostaviti njemu, općinskom načelniku, gradonačelniku, odnosno županu te predsjedniku predstavničkog tijela koje je donijelo opći akt.
NN 33/2001 • Kada središnje tijelo državne uprave obustavi od primjene opći akt, odnosno ocijeni osnovanom obustavu općeg akta od primjene, predložit će Vladi Republike Hrvatske pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti pred Ustavnim sudom Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 106/04, Broj 144/05,
Broj 5/09, Broj 136/03,
Broj 2/09, Broj 76/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE