PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 64/2004 • Izvor: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku.
NN 64/2004 • Nakon provedbe koncentracije, udjel Zadranke d.d. na tržištu trgovine na malo mješovitom robom na području Zadarske županije se smanjio za dio koji je pripao poduzetniku Konzum d.d., a koji iznosi 25,09 posto. Za pretpostaviti je da će Konzum d.d. svojim tržišnim udjelom pridonijeti većoj konkurenciji između poduzetnika na ovom tržištu.
NN 64/2004 • Nakon koncentracije na mjerodavnom tržištu, pokazatelji koncentracije su se smanjili, za prva dva poduzetnika (CR 2) iznosi 47,5, a za prva četiri poduzetnika (CR4) 72,08, te se konkurentnost nešto povećala.
NN 64/2004 • Isto tako, HHI se na mjerodavnom tržištu nakon koncentracije smanjio i iznosi 1.609,63 što upućuje na umjereno koncentrirano tržište.
NN 64/2004 • Nakon provedbe koncentracije koja je predmet ocjene u ovom postupku, Konzum d.d. na mjerodavnom je tržištu Republike Hrvatske povećao svoj tržišni udjel za 1,18 indeksnih poena, te isti iznosi 28,62 posto.
NN 64/2004 • Poduzetnici koji djeluju na istom mjerodavnom tržištu, nakon provedbe koncentracije zadržali su svoje tržišne udjele, što je prikazano u tablici 5.
NN 64/2004 • Tablica 5.: STRUKTURA MJERODAVNOG TRŽIŠTA REPUBLIKE HRVATSKE
NN 64/2004 • Izvor: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku.
NN 64/2004 • *Promet Konzuma d.d. od maloprodaje sadrži i ukupan promet poduzetnika Krka d.o.o.
NN 64/2004 • HHI je nakon provedbe koncentracije porastao na 1.378,41, iz čega se može zaključiti da je ovo tržište umjereno koncentrirano.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 64/2004 • Pokazatelj koncentracije (CR 2) za prva dva poduzetnika nakon koncentracije iznosi 44,64, a pokazatelj koncentracije (CR4) za prva četiri poduzetnika iznosi 62,09, što upućuje na smanjenje konkurencije na mjerodavnom tržištu.
NN 64/2004 • 6. Izvješće Uprave kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže
NN 64/2004 • Konzum d.d. do stjecanja poslovnih postora – maloprodajnih mjesta i skladišnih prostora Zadranke d.d. nije obavljao djelatnost na području Zadarske županije. Uzimanje u zakup prodavaonica i skladišnih prostora poduzetnika Zadranka d.d. dio je poslovne s
NN 64/2004 • U svom obrazloženju Konzum d.d. ističe da su učinci predmetne koncentracije unaprjeđenje i skraćivanje tijekova distribucije roba putem suvremenog distribucijskog centra Konzuma d.d., te poboljšanje opskrbe tržišta i proširenje asortimana. Na taj način, kupci dobivaju kvalitetniju i bržu uslugu, te, naposljetku, i pogodnost snižavanja cijena.
NN 64/2004 • 8. Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) na 16. je sjednici, održanoj 29. travnja 2004., razmatralo predmetnu prijavu, te ocijenilo da u konkretnom slučaju nije riječ o zabranjenoj koncentraciji kojom se stvara novi i jača postojeći monopolistički ili vladajući položaj poduzetnika na tržištu na način da se značajno ili trajno ograničava ili ukida slobodno tržišno natjecanje, u smislu članka 21. stavak 2. ZZTN.
NN 64/2004 • Poduzetnik Konzum d.d. provedbom ove koncentracije preuzima dio tržišnog udjela poduzetnika Zadranka d.d., te će njegov udjel na području Zadarske županije iznositi 25,09 posto, s obzirom da Konzum d.d., kako je navedeno, do provedbe ove koncentracije nije bio prisutan na području te županije.
NN 64/2004 • Vijeće je pri ocjeni dopuštenosti predmetne koncentracije uzelo u obzir i kriterij opadajućeg poslovanja (tzv. failing firm defence), s obzirom da stjecatelj uzima u zakup maloprodajna mjesta poduzetnika koji je u stečaju.
NN 64/2004 • Riječ je o slučajevima kad tržišno uspješniji poduzetnik preuzima izravnoga tržišnog takmaca koji duže vremensko razdoblje posluje s gubitkom, njegov se tržišni udjel smanjuje, te je vjerojatno da će isti prestati obavljati djelatnost.
NN 64/2004 • S tim u svezi, Vijeće je uzelo u obzir i pogodnosti za potrošače na tom području jer je riječ o turističkoj regiji, u kojoj se u ljetnim mjesecima znatno povećava broj i vrsta potrošača, te ulazak Konzuma d.d. znatno pridonosi poboljšanju i povećanju ponude asortimana.
NN 64/2004 • Također, karakteristike ovog tržišta su dinamičnost, otvorenost, te dobra strukturiranost, s obzirom da Konzum d.d., te sljedeća tri poduzetnika imaju tržišni udjel veći od 10 posto.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 79/95, Broj 32/07,
Broj 14/03, Broj 88/06,
Broj 22/01, Broj 40/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE