PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1995 • - kad najveća dopuštena bnina ne prelazi 25 km/h mogu se vučnom traktoru dodati najviše dvije prikolice i
NN 58/1995 • - kad najveća bnina ne prelazi 40 km/h mogu se vučnom traktoru dodati najviše dvije prikolice uz uvjet da su na prikolici kočeni svi kotači.
NN 58/1995 • Prikolica iz stavka 1. ovog članka ne mora imati radnu kočnicu uz uvjet da joj najveća brzina ne prelazi 30 km/h, da joj najveća dopuštena masa ne prelazi 3 t i da je masa vučnog traktora dva puta veća.«
NN 58/1995 • »Sadržaj kutije prve pomoći iz stavka 1. ovoga članka propisuje ministar zdravstva.«
NN 58/1995 • U članku 92. ispred riječi: »Skup« dodaju se riječi »Motorno vozilo i«, a broj: »324« zamijeniti brojem: »70«.
NN 58/1995 • »1) Benzinslči motori - koncentracija ugljičnog monoksida, nakon što je motor postigao radnu temperaturu i u praznom hodu, ne smije prelaziti vrijednost deklariranu od proizvodača vozila. Ako podaci proizvodača nisu poznati, sadriaj ugljičnog monoksida u ispušnim plinovima ne smije prelaziti:
NN 58/1995 • 2) Dizelski motori - pri najmanje šest uzastopnih slobodnih ubnanja neopterećenog normalno zagrijanog motora ispušne plinove čiji koeficijent apsorpcije svjetla izmjeren dimometrom premašuje vrijednosti:
NN 58/1995 • »Pod tehničkim uvjetima kojima moraju odgovarati pojedini uredaji na vozilima, prema ovom Pravilniku, razumijevaju se tehnički normativi što se propisuju za pojedine vrste tih uredaja.
NN 58/1995 • Tehnički normativi efikasnosti kočnih sustava motornih vozila i priključnih vozila ispitivanih u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile iznose:
NN 58/1995 • Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se na vozila pod sljedećim uvjetima:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1995 • vozila se ispituju u statičkim uvjetima ispitivanja na valjcima za ispitivanje kočne sile;
NN 58/1995 • da temperatura diska ili vanjske površine bubnja kočnice ne iznosi više od 100 °C; da je kod ispitivanja vozila s dvostrukom ili višestrukom osovinom osigurano da razina ispitivane osovine ne bude niža od ostalih osovina.
NN 58/1995 • Normativi iz stavka 2. ovog članka primjenjuju se tako da se zbroj sila kočenja na obodu svih kotača koje nastaju neposredno prije blokiranja kotača (ili zbroj sila kočenja aktiviranih maksimalnim silama aktiviranja) podijeli s težinom vpzila uvećanom za težinu tereta koji se trenutno nalazi u njemu i pomnoži s konstantom 100. Ovako dobiveni rezultat mora biti veći ili jednak propisanoj vrijednosti koeficijenta kočenja.
NN 58/1995 • Razlika sila kočenja za radnu kočnicu na kotačima iste osovine ne smije biti veća od 25%, a za pomočnu kočnicu 30%: 2a izračunavanje postotka razlike sile kočenja na istoj osovini uzimaju se sile kočenja koje nastaju neposredno prije hlokiižanja kotača ili sile kočenja aktivirane maksimalnim silama aktičitanja. Za osnovicu izračunavanja postotka razlike sile kočenja kotača na istoj osovini uzima se veća sila kočenja.
NN 58/1995 • Nejednolikost sile kočenja na kotaču ne smije biti veća od 20%. Postotak nejednolikosti sile kočenja izračunava se na približno polovici sile kočenja koja izaziva blokadu. Za osnovicu izračunavanja postotka nejednolikosti sile kočenja uzima se veća sila kočenja.
NN 58/1995 • Kod vozila koja imaju dva kruga kočenja u slučaju ispadanja jednog kruga preostali krug treba osigurati kočni koeficijent od I S%. Kočni sustav radne kočnice treba biti takav da izdiži maksimalnu silu na papučicu kočnice od 1000 N.
NN 58/1995 • Vozila koja se ne mogu ispitati na statičkom ispitivalištu kočnica ispituju se kočenjem u vožnji, mjereći pomoć decelerometra usporenje vozila. Ovako dobiveno usporenje mora biti veće ili jednako od apsolutne vrijednosti koeficijenta kočenja pomnoženog s 10.
NN 58/1995 • Radna i specijalna vozila koja na ravnoj cesti ne mogu razviti brzinu veću od 55 km/h mogu imati smanjeni koeficijent kočenja za 30% od propisanog (vrijedi za radno, pomoćno i parkirno kočenje).
NN 58/1995 • Kod vozila koja podliježu ispitivanju vozila prema propisima o ispitivanju (homologaciji) vozila primjenjuju se norme Pravilnika ECE »13«.
NN 58/1995 • U članku 95. stavku 1. brojka: »16« zamjenjuje se brojkom: »18«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 20/06, Broj 2/09,
Broj 86/92, Broj 61/05,
Broj 28/05, Broj 150/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE