PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-04-54-686 NN 54/1998

• Kako se, dakle, o zahtjevu stranke, kada se taj zahtjev ne prihvaća, ne odlučuje rješenjem (upravnim aktom) već se stranka o tom stajalištu nadležnog tijela samo obavještava, to je drugostupanjsko tijelo s razlogom poništilo prvostupanjsko rješenje o odbijanju zahtjeva i istodobno obavijestilo stranku (umjesto prvostupanjskog tijela) da se ne prihvaća zahtjev za ukidanje odnosno mijenjanje pravomoćnog rješenja od 8. veljače 1993. godine. Takva obavijest, bilo da je po obliku običan dopis ili sadržan u nekom (prvostupanjskom ili drugostupanjskom rješenju) nije upravni akt te se protiv nje ne može izjaviti žalba niti pokrenuti upravni spor. U tome ništa ne mijenja na stvari činjenica da su oba upravna tijela stranku o svom stajalištu, da pravomoćno rješenje ne treba mijenjati (da zapravo nema uvjeta za mijenjanje jer smatraju da tim rješenjem nije nepravilno primijenjen materijalni zakon - stavak 1. članka 265. ZUP), obavijestila posebnim rješenjem, a ne običnom obaviješću. Time obavijest nije postala upravni akt. Važi, dakle, i ovdje pravilo da nešto što je u početku bilo pogrešno ne može tijekom vremena postati valjano (quod ab initio vitiosum est, non potest tractu temporis convalescere).


Propis NN 54/1998

• To, nadalje, znači da nema potrebnih pretpostavki niti za podnošenje ustavne tužbe, jer se tom tužbom može osporiti odluka sudbene vlasti, upravne vlasti i drugih tijela koja imaju javne ovlasti, a rečeno je već, obavijest, odgovor stranci po članku 265. stavak 2. ZUP da povodom njezinog zahtjeva nema uvjeta za mijenjanje pravomoćnog rješenja, nije upravni akt protiv kojeg bi se mogla izjavljivati žalba odnosno pokretati upravni spor.


Propis NN 54/1998

• Tu ništa ne mijenja na stvari (pogrešna) uputa prvostupanjskog tijela o pravu na žalbu, jer time se obavijest nije premetnula u upravni akt odnosno odluku upravne vlasti postojanje koje kao pretpostavku dopustivost ustavne tužbe propisuje članak 28. Ustavnog zakona o Ustavnom suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91 - u nastavku: Ustavni zakon).


Propis NN 54/1998

• Stoga je na temelju članka 26. Ustavnog zakona, a u svezi s člankom 58. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94) odlučeno kao u izreci.


Propis NN 54/1998
• Odluka o objavi ovog rješenja temelji se na odredbi članka 20. stavak 1. Ustavnog zakona.

Propis NN 55/1998
• Na temelju članka 27. stavka 3. Zakona o poljoprivrednom zemljištu - pročišćeni tekst ("Narodne novine" br. 54/94 i 48/95) ministar poljoprivrede i šumarstva donosi

Propis NN 55/1998 • O UVJETIMA I NAČINU KORIŠTENJA SREDSTAVA NAKNADE KOJA SE PLAĆA ZBOG PROMJENE NAMJENE POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA
Propis NN 55/1998 • Ovim pravilnikom propisuje se način i uvjeti za korištenje sredstava ostvarenih uplatom naknade koja se plaća zbog promjene namjene poljoprivrednog zemljišta (u daljnjem tekstu: sredstva naknade).
Propis NN 55/1998 • Pravo korištenja sredstava naknade imaju sve pravne i fizičke osobe vlasnici poljoprivrednog zemljišta koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom (u daljnjem tekstu: korisnici sredstava naknade) sa sjedištem odnosno prebivalištem u Republici Hrvatskoj.
Propis NN 55/1998 • Sredstva naknade koriste se za programe i mjere osposobljavanja neplodnog zemljišta i povećanja proizvodne sposobnosti ostalog poljoprivrednog zemljišta (u daljnjem tekstu: program uređenja zemljišta).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 55/1998 • Pod programom uređenja zemljišta iz stavka 1. ovog članka smatraju se hidromelioracije, agromelioracije, izrada geodetskih podloga i kupnja poljoprivrednog zemljišta u svrhu grupiranja zemljišta u veće i pravilnije čestice radi njegovog ekonomičnijeg iskorištavanja.
Propis NN 55/1998 • Najviši iznosi kreditnih sredstava koji se mogu odobriti u svrhe iz stavka 2. ovog članka jesu:
Propis NN 55/1998 • Učešće sredstava kredita u predračunskoj vrijednosti iznosi do 100%.
Propis NN 55/1998 • Maksimalni iznos kredita koji se može odobriti fizičkim osobama je 230.000 kn, a pravnim osobama 460.000 kn.
Propis NN 55/1998 • Za slučaj da nema programa uređenja zemljišta iz članka 3. stavka 2. odnosno zahtjeva iz članka 8. ovoga pravilnika, privremeno neiskorištena sredstva naknade može Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva staviti na tržište novca radi očuvanja njegove realne vrijednosti.
Propis NN 55/1998 • Kreditiranje programa uređenja zemljišta sredstvima naknade odobrava se uz slijedeće uvjete:
Propis NN 55/1998 • 2. kamatna stopa utvrđuje se u visini eskontne stope Hrvatske narodne banke,
Propis NN 55/1998 • Kamata za vrijeme korištenja kredita i razdoblje mirovanja obračunava se u visini redovne kamate, dodaje iznosu iskorištenog kredita te zajedno čine osnovicu za utvrđivanje anuiteta.
Propis NN 55/1998 • Razdoblje mirovanja otplate dodaje se na gore navedene rokove otplate.
Propis NN 55/1998 • Zatezna kamata za dospjele, a nenaplaćene obveze po kreditu obračunavati će se u visini zakonom propisane.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 88/09, Broj 53/91, Broj 132/02, Broj 176/04, Broj 2/01, Broj 116/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled


Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting