PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/1997 • Količine škodljivih tvari u soli za prehranu ljudi utvrđene su posebnim propisima.
NN 15/1997 • Sol za prehranu ljudi iz članka 1. ovog pravilnika koja se stavlja u promet mora udovoljavati sljedećim temeljnim zahtjevima:
NN 15/1997 • 1) da sadrži najmanje 97% NaCl, računano na suhu tvar proizvoda, bez dodanih aditiva,
NN 15/1997 • 2) da ne sadrži više od 0,5% vode, osim morske soli koja može sadržavati do 7% vode,
NN 15/1997 • 3) da ne sadrži strane primjese vidljive neposrednim opažanjem,
NN 15/1997 • 4) da je bez mirisa i bijele boje s neznatnom nijansom druge boje,
NN 15/1997 • 5) da 20%-tna vodena otopina reagira neutralno na lakmus-papir,
NN 15/1997 • 6) da je jodirana s 25 mg kalijevog jodida (KJ) na jedan kilogram proizvoda, ili odgovarajućom količinom natrijevog jodida (NaJ), natrijevog jodata (NaJO3), ili kalijevog jodata (KJO3), tako da jedan kilogram proizvoda računajući i prirodni jod ne sadrži manje od 20 mg ni više od 30 mg kalijevog jodida, a što odgovara količini joda od 15-23 mg na kilogram proizvoda.
NN 15/1997 • Oznakom "sitna sol" može se označavati proizvod čije su čestice takve veličine da najmanje 80% proizvoda prolazi kroz sito veličine rupica 1,3 mm u kvadratu.
NN 15/1997 • Oznakom "fina sol" može se označavati proizvod čije su čestice takve veličine da 80% proizvoda prolazi kroz sito veličine rupica 0,5 mm u kvadratu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/1997 • Proizvod veličine čestica većih od čestica "sitne soli" smatra se "krupnom soli".
NN 15/1997 • U proizvodnji soli za prehranu ljudi iz članka 1. ovog pravilnika mogu se koristiti sljedeći aditivi:
NN 15/1997 • Posebnim propisom utvrdit će se analitičke metode za određivanje sadržaja sastojaka iz članka 8. ovog pravilnika.
NN 15/1997 • Danom početka primjene ovog pravilnika prestaju važiti odredbe članaka 61. do 64. Pravilnika o kvaliteti kave i surogata kave, čaja, začina, koncentrata za juhu, pekarskog kvasca, praška za pecivo, praška za puding, dijetetskih proizvoda i aditiva ("Narodne novine", br. 53/91).
NN 15/1997 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od objave u "Narodnim novinama", a primjenjivat će se od 1. srpnja 1997.
NN 15/1997 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić kao predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, u povodu prijedloga Josipa Sabljića iz Zagreba, na sjednici održanoj dana 7. veljače 1997. godine, donio je slijedeće
NN 15/1997 • 1. Ne prihvaća se prijedlog za ocjenu ustavnosti članka 57. stavak 5. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92, 30/93, 11/94 i 68/95).
NN 15/1997 • Josip Sabljić iz Zagreba podnio je prijedlog za ocjenu ustavnosti članka 57. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 22/92, 30/93, 11/94 i 68/95), jer smatra da je ova odredba suprotna članku 127. stavak 1. i 2. Ustava Republike Hrvatske kao i Ustavnom zakonu o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj13/91 - nastavno Ustavni zakon). Ovo s obzirom da uređuje rad Ustavnog suda određujući rok u kojem Ustavni sud mora odlučiti o žalbi, a za što je nadležan samo Ustavni zakon prema naznačenoj odredbi Ustava, kako to predlagatelj navodi.
NN 15/1997 • Podnositelj prijedloga nadalje navodi kako je Zakon o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske donesen prema odredbi članka 83. stavak 2. Ustava, a ne prema članku 138. Ustava koji propisuje odlučivanje o promjeni Ustava dvotrećinskom većinom glasova svih zastupnika uz prethodno mišljenje Županijskog doma, na koji način se donosi Ustavni zakon, što upućuje da je osporavana odredba suprotna članku 127. stavak 1. i 2. Ustava Republike Hrvatske kao i Ustavnom zakonu o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, jer se zakonom ne može uređivati rad Ustavnog suda.
NN 15/1997 • Osporenom odredbom propisano je da je Ustavni sud Republike Hrvatske dužan donijeti odluku o žalbi u roku od 48 sati od dana primitka žalbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 115/01, Broj 106/04,
Broj 147/08, Broj 58/01,
Broj 7/09, Broj 54/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE