PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 89/1995 • Konačnu ocjenu rada učitelja odnosno nastavnika daje stručno-pedagoški nadzornik Ministarstva prosvjete i športa u skladu.s člankom 5., 6., 8., 9.,10. i 11. ovoga Pravilnika.
NN 89/1995 • Odluku o napredovanju u zvanje donosi ministar prosvjete i športa.
NN 89/1995 • Učitelj odnosno nastavnik, nezadovoljan ocjenom, može podnijeti prigovor Ministarstvu prosvjete i športa. U tu svrhu ministar imenuje povjerenstvo. Odluka povjerenstva je konačna.
NN 89/1995 • Stjecanjem zvanja prema ovom pravilniku stječe se i pravo i obveza na rad dijelom radnog vremena za potrebe Ministarstva prosvjete i športa na poslovima stručno-pedagoškog nadzora, mentorstva pripravnicima, stručnog usavršavanja i rada na drugim poslovima u skladu s odlukom ministra prosvjete i športa.
NN 89/1995 • Učitelji i nastavnici biraju se u zvanje mentora odnosno savjetnika na pet godina i mogu biti ponovno izabrani u isto zvanje.
NN 89/1995 • Učitelji i nastavnici izabrani u zvanje mentora odnosno savjetnika dužni su najmanje šest mjeseci prije isteka roka iz stavka 1. ovog članka Ministarstvu prosvjete i športa dostaviti ocjene o svom radu u proteklom razdoblju u skladu s člancima 5., 6., 7., 8., 9. i 10. ovoga Pravilnika.
NN 89/1995 • Ako učitelji i nastavnici izabrani u zvanje mentora odnosno savjetnika ne zadovolje ili ne dostave ocjene o svom radu, gube stečeno zvanje.
NN 89/1995 • Postupak za napredovanje u zvanje savjetnika može biti pokrenut najranije 5 godina nakon izbora u zvanje mentora.
NN 89/1995 • Učitelj odnosno nastavnik koji je više puta ocijenjen ocjenotn izvrstan u skladu s člankom 5. i 6., koji je u izvannastavnom stručnom radu stekao bodove utvrđene člankom 13. i redovito se stručno usavršavao, u skladu s člankom 10., može i prije isteka roka utvrđenog člankom 22. ovoga pravilnika napredovati u više zvanje.
NN 89/1995 • Tiskanice za pokretanje postupka, ocjenjivanje i vrednovanje, vezane za članak 5., 8., 10. i 16. sastavni su dio ovoga pravilnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 89/1995 • Učitelj odnosno nastavnik koji je stekao zvanje mentora prema dosadašnjim pravilnicima (Pravilnik o utvđivanju zvanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnim školama te postupku, načinu i uvjetima njihova stjecanja ("Narodne novine", broj 59/90. i 27/93.) i Pravilnik o postupku, načinu i uvjetima ocjenjivanja i napredovanja nastavnika srednjih škola i učeničkih domova ("Narodne novine", br. 19/92., 26/93., 27/93. i 11/94.) može i prije isteka 5 godina podnijeti zahtjev za napredovanje prema ovom pravilniku.
NN 89/1995 • Postupci za napredovanje učitelja odnosno nastavnika započeti prije stupanja na snagu ovoga pravilnika dovršit će se na način i u postupku propišanom ovim pravilnikom.
NN 89/1995 • Danom stupanja na snagu ovoga pravilnika peestaje vrijediti Pravilnik o utvrđivanju zvanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnim školama te postupku, načinu i uvjetima njihova stjecanja ("Narodne novine", broj 59/90. i 27/93.) i Pravilnik o postupku, načinu i uvjetima ocjenjivanja i napredovanja nastavnika srednjih škola i učeničkih domova ("Narodne novine", br. 19/92., 26/93., 27/93. i 11/94.).
NN 89/1995 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 89/1995 • Prema članku 15. i 16. Pravilnika o napredovanju učitelja i nastavnika u osnovnom i srednjem školstvu, Ministarstvu prosvjete i športa dostavlja se
NN 89/1995 • Uz prijedlog za napredovanje u skladu s člankom 16. ovoga pravilnika dostavlja se:
NN 89/1995 • škole: (mjesto, nadnevak, godina) (mjesio, nadnevak; godina)
NN 89/1995 • Prema članku 4., 5., 6. i 7. Pravilnika o napredovanju učitelja i nastavnika u osnovnom i srednjem školstvu vrednuje se uspješnost u radu s učenicima za djelatnika
NN 89/1995 • 1. Metodička kreativnost u poučavanju, odnosno pronalaženje postupaka za optimalno postizanje odgojno-obrazovnih ciljeva.
NN 89/1995 • 2. Primjenjivanje suvremenih oblika i metoda rada u poučavanju i korištenje suvremenih izvora znanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/94, Broj 123/08,
Broj 100/07, Broj 109/95,
Broj 151/04, Broj 114/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE