PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 22/2003 • kopiju zrakoplovnih karata za svakog putnika ili račun prijevoznika/putničke agencije iz kojeg su vidljivi podaci o: broju osoba, relaciji i datumu putovanja odnosno kopiju računa za autobusni prijevoz ili prijevoz plovilom.
NN 22/2003 • Cijeneći kretanja i stvarne prilike na pojedinim emitivnim tržištima (izvanredne okolnosti, programi od posebnog interesa za Hrvatsku), Ministarstvo turizma može, sukladno općem interesu turizma utvrđivati i drugačije uvjete subvencioniranja na osnovi pojedinačnih zahtjeva organizatora.
NN 22/2003 • Subvencija se obračunava u kunama. Po odbitku bankarskih troškova, Ministarstvo turizma obračunati kunski iznos subvencija uplaćuje Organizatoru na račun u inozemstvu, u nacionalnoj valuti zemlje u kojoj Organizator putovanja ima sjedište, odnosno po nalogu Organizatora.
NN 22/2003 • II. OBUHVAT SUBVENCIONIRANIH PODRUČJA I RAZDOBLJE SUBVENCIONIRANJA
NN 22/2003 • Subvencija se primjenjuje za sve Programe navedene u Općim uvjetima i realizirane polaske u razdoblju:
NN 22/2003 • a) predsezone (1. siječnja do 31. svibnja 2003.) za cijelo područje Hrvatske,
NN 22/2003 • b) posezone (1. listopada do 31. prosinca 2003.) za cijelo područje Hrvatske,
NN 22/2003 • – za zračne charter lance, tj. programe u istu zračnu luku koji traju najmanje 24 tjedna boravka grupa turista bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u istu zrakoplovnu luku;
NN 22/2003 • Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zrakoplov/let koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu dinamiku dolazaka na jednu zračnu luku (najmanje jedan dolazak svakih 10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni letovi tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
NN 22/2003 • – za željezničke charter programe vlakom koji traju najmanje 20 tjedana bez prekida s najmanje jednim dolaskom svakih deset (10) dana u istu željezničku postaju;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 22/2003 • Pod charter lancem podrazumijeva se jedan zakupljeni vlak/vagon koji od početka do završetka programa ima ugovorenu i nepromjenjivu dinamiku dolazaka na jednu željezničku postaju (najmanje jedan dolazak svakih 10 dana). Pod charter lancem se ne podrazumijevaju dodatni zakupljeni vlakovi/vagoni tijekom realizacije programa u isti ili drugi dan.
NN 22/2003 • Subvencija se može ostvariti samo za posebno zakupljeni autobus za programe prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I. i II. ovog Naputka u sljedećim iznosima:
NN 22/2003 • Subvencija se ostvaruje u cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65 %. U slučaju da je popunjenost autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko posto koliko je popunjenost manja od tražene.
NN 22/2003 • Dostavne vožnje, prazne vožnje do mjesta polaska grupe i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji se ne priznaju. Priznaje se najkraća relacija od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002. Za svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na najkraćoj relaciji.
NN 22/2003 • Zahtjevi za subvenciju se podnose i označavaju rastućim brojem za svako odredište i svaku izvršenu vožnju.
NN 22/2003 • Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka do smještajnog objekta.
NN 22/2003 • Za autobuse koji za dio puta umjesto cestovnog pravca koriste, dužobalne brodske odnosno trajektne linije, umjesto priznavanja dijela troškova trajekta, priznavat će se najkraći cestovni pravac za autobus do krajnjeg odredišta. U slučaju da trajekt koriste samo putnici, priznavat će se najkraća kilometraža do luke ukrcaja putnika i 25% cijene obične karte za putnike, bez doplate za kabine.
NN 22/2003 • Subvencija u pomorskom organiziranom turističkom prijevozu priznaje se samo za vožnje od mjesta polaska do mjesta u kojem turisti počinju koristiti hotelske usluge, te u povratku grupe na istoj relaciji i to za:
NN 22/2003 • – međunarodne vožnje iz Italije prema Hrvatskoj koje mogu biti jedini ili dio kombiniranog prijevoza,
NN 22/2003 • – vožnje kopno – otoci – kopno ili otok – otok kao dio trans-fera u kombiniranom prijevozu sa zrakoplovom, autobusom ili vlakom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 3/06, Broj 66/01,
Broj 139/02, Broj 10/06,
Broj 150/03, Broj 59/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE