PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-12-93-1609 NN 93/1994

• Međutim, u tim slučajevima to nije pitanje uplitanja VRI u administrativni management, već pitanje suradnje s određenim administrativnim službama dajući im tehničku pomoć ili im stavljajući na raspolaganje iskustvo financijskog managementa VRI.


Propis NN 93/1994

• 77. Nasuprot reviziji u privatnom sektoru, gdje su revizorovi ugovoreni zadaci nabrojeni u pismu o preuzimanju obveze revizije, jedinica gdje se obavlja revizija nije komitent s VRI. VRI ispunjava svoje ovlaštenje slobodno i nepristrano, uzimajući u obzir gledišta uprave kod oblikovanja revizijskih mišljenja, zaključaka i preporuka, ali bez odgovornosti uprave jedinice kod koje se obavlja revizija za sadržaj ili vrstu revizija koje su poduzete.


Propis NN 93/1994

• 78. VRI ne treba sudjelovati u upravljanju ili u poslovanju jedinica kod koje se obavlja revizija. Osoblje revizije ne smije postati članovima upravnih odbora. Ako VRI treba dati revizijski dokaz, on se treba prenijeti kao revizijski savjet ili kao preporuka s time da je jasno prepoznatljiv.


Propis NN 93/1994

• 79. Osoblje VRI koje je blisko povezano s managementom jedinice kod koje se obavlja revizija, u obliku društvenog rodbinskog ili drugog odnosa koje vodi smanjenju objektivnosti ne treba određivati da obavlja reviziju kod takve jedinice.


Propis NN 93/1994
• 80. Osoblje VRI ne treba imati obvezu u obučavanju osoblja jedinice kod koje se obavlja revizija. U onim primjerima gdje VRI odluči osnovati svoj ured kod jedinice gdje se obavlja revizija s namjerom potpomaganja daljnjeg pregleda svojih djelatnosti, programa i aktivnosti, osoblje VRI ne treba se angažirati kod donošenja bilo koje odluke ili postupka odobrenja koje se smatra odgovornošću uprave u jedinici u kojoj se obavlja revizija.

Propis NN 93/1994
• 81. VRI može surađivati s visokoškolskim institucijama i ulaziti u formalne odnose s profesionalnim tijelima uz uvjet da ti odnosi ne sprećavaju neovisnost i objektivnost, da bi se koristili savjetom iskusnih članova struke u širern smislu.

Propis NN 93/1994 • 82. Opći standardi za revizore i VRI uključuju da revizor i VRI moreju imati trežene sposobnosti.
Propis NN 93/1994 • Slijedeće točke objašnjavaju sposobnost kao revizijski standard.
Propis NN 93/1994 • 83. Ovlaštenje VRI obično propisuje obvezu oblikovanja i izvješćivanja revizijskih mišljenja, zaključaka i preporuka. Kod nekih VRI, ova se obveza može propisati na rukovoditelje organizacije. U VRI koje su organizirane na kolektivnoj osnovi, obveza se obično postavlja na samu instituciju.
Propis NN 93/1994 • 84. Rasprave unutar VRI unapređuju objektivnost, ovlaštena mišljenja i odluke. Tamo gdje je VRI organizirana na kolegijalnom obliku, konačna mišljenja i odluke predstavljaju stajalište organizacije kao cjeline, čak ako akciju poduzme ili obavlja u tijelima razlićitim po svojem sastavu, a ne po njihovom ovlaštenju - primjerice, (Ured, Zajednički Ured ili odjel Ureda). Ako VRI ima jednog rukovoditelja, sva mišljenja i odluke preuzima taj rukovoditelj ili se sve poduzima u njegovo ime.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 93/1994 • 85. Budući da su obveze i odgovornosti VRI stoga bitne za koracept javne odgovornosti, VRI mora primjenjivati u revizijama najkvalitetniju metodologiju i praksu. VRI je obvezna oblikovati postupke da bi osigurala učinkovito izvršenje svojih odgovornosti za revizijska izvješća, ne umanjujući ni najmanje potpunu privrženost osoblja ili vanjskih stručnjaka svojim standardima, planiranim postupcima, metodologijama i nadzoru.
Propis NN 93/1994 • 86. VRl se treba obvezati na visoki stupanj vještina i iskustava neophodnih za učinkovito izvršenje svoje ovlasti. Kakva kod vrst revzije se poduzela prema tome ovlaštenju, rad revizije treba obaviti osoblje dostatnog obrazovarnja i iskustva s vrstom, djelokrugom i složenostima zadatka revizije. VRI se treba opremiti s najnovijim revizijskim metodologijama, uključujući sustave temeljene na tehnikama, metode analitičkog pregleda podataka, statističke metode uzorka i sustave automatske obrade podataka.
Propis NN 93/1994 • 87. Šira i diskretnija priroda ovlaštenja VRI postaje složeniji zadatak osiguranja kvalitete uspjeha tijekom cjelokupnog ovlaštenja, Stoga, ovlaštenje koje ostavlja VRI diskreciju u učestalosti revizija koje treba izvršiti i prirodi izvješća koje treba osigurati zahtijeva visoki standard upravljanja i odlučivanja u okviru VRI.
Propis NN 93/1994 • 88. Opći standard za revizora i VRI sadrže da revizor i VRI moraju djelovati s dužnom pažnjom i u suglasnosti s revizijskim standardima INTOSAI. To obuhvaća dužnu pažnju u specificiranju, skupljanju i procjenjivanju dokaza; te u izvješćivanju o nalazima, zakljuocima i preporukama.
Propis NN 93/1994 • Slijedeće točke objašnjavaju dužnu pažnju kao revizijski standard.
Propis NN 93/1994 • 90. Uspjeh i izvedba tehničke vještine treba biti primjerene kvalitete u pojedinoj zamršenoj reviziji. Revizor treba biti oprezan u situacijama kao što su nedostaci kontrole, neodgovarajuće čuvanje dokumenata, greške i neuobičajene transakcije ili rezultati koji bi mogli ukazivati na prijevaru, nepravilne ili nezakonite izdatke, neovlaštena poslovanja, rasipanje, neučinkovitost ili nedostatak poštenja.
Propis NN 93/1994 • 91. Tamo gdje ovlašteni ili mjerodavni organi postavljaju standarde ili smjernice računovodstva i izvješćivanja javnih poduzeća, VRI može koristiti takve smjernice tijekom ispitivanja.
Propis NN 93/1994 • 92. Ako VRI angažira vanjske stručnjake kao konzultante, to se mora izvršiti s dužnom pažnjom kako bi se VRI osigurala od nadležnosti i sklonosti konzultanata za pojedinačne zadatke za što su angažirani. Ovaj se standard također primjenjuje tamo gdje su vanjski revizori angažirani na temelju ugovora s VRI. S dodatnom pažnjom, mora se osigurati da revizijski ugovori sadrže odgovarajuća prava kojima određuje planiranje; djelokrug revizije, obavljanje i izvješćivanje u svezi revizije.
Propis NN 93/1994 • 93. Ako u obavljanju svojih funkcija VRI treba savjet od specijalista izvan VRI, standardi izvršenja dužne pažnje u takvim aranžmanima također zahtijevaju da se sačuva kvaliteta obavljanja revizije. Dobivanje savjeta od vanjskog stručnjaka ne oslobađa VRI od odgovornosti za izneseno mišljenje ili donesene zaključke u svezi revizije
Propis NN 93/1994 • 94. Kada VRI koristi rad drugog(ih) revizora, VRI mora primjenjivati odgovarajuće postupke kako bi se pružila sigurnost da drugi revizor(i) rade s pažnjom i udovaljavaju relevantnim revizijskim standardima, te da može pregledati rad drugog(ih) revizora da se zadovolji zahtjev VRI u po gledu kvalitete rada.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 107/08, Broj 163/03, Broj 95/03, Broj 24/09, Broj 75/95, Broj 52/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled