PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 159/1998 • - Modeli koji se odnose na kombinaciju dodjele građevinskog materijala i dodjele građevinskog zemljišta (stupac 5) i dodjelu stanova u državnom vlasništvu (stupac 7) najbolje su rješenje za povratnike bez ikakvog vlasništva u Republici Hrvatskoj.
NN 159/1998 • - Model povratka u prazne i neoštećene kuće (kolona 6) odnosi se na one povratnike koji se vraćaju u svoje neoštećene i prazne kuće.
NN 159/1998 • - Povratak u vlastite domove i posredovanje Agencije za promet nekretnina (APN) pogodan su model za povratnike koji su napustili svoje domove i sada se u njih vraćaju (stupac 8)
NN 159/1998 • - Ako povratnik ne posjeduje ništa, privremeno će biti smješten kao socijalni slučaj (stupac 9).
NN 159/1998 • Različiti slučajevi često obuhvaćaju prethodno iseljavanje onih koji trenutno stanuju u kućama drugih.
NN 159/1998 • Osobe koje trenutno u Hrvatskoj imaju prebivalište moraju podnijeti zahtjev za obnovu u roku od 3 mjeseca od objavljivanja ovog Programa. Osobe koje trenutno nisu u Hrvatskoj moraju podnijeti zahtjev za obnovu u roku od 3 mjeseca nakon što dobiju osobnu iskaznicu. Osobe trebaju u skladu sa Zakonom predati dokumente: potvrdu o boravku do 1991. godine, izjavu da će se vratiti i dokaz o državljanstvu.
NN 159/1998 • Nadležna tijela izdaju odluku o obnovi u roku koji je određen Zakonom o obnovi i pod uvjetom da je podnositelj zahtjeva dostavio sve potrebne dokumente. Vlada Republike Hrvatske će objaviti ove rokove u službenom glasilu (Narodne novine) i distribuirat će bitne informacije putem sredstava javnog priopćavanja. Ministarstvo razvitka i obnove objavit će listu zahtjeva i odluka za obnovu kako je to predviđeno dogovorenim mehanizmima u Programu povratka.
NN 159/1998 • Vlada Republike Hrvatske dat će prednost onim pojedincima koji su već u zemlji ali još nisu dobili pomoć za obnovu. Dok takva pomoć ne bude realizirana, Ured za prognanike i izbjeglice ili Stambena komisija osigurat će privremeni smještaj povratnicima (u skladu s Programom povratka).
NN 159/1998 • Tamo gdje se obavlja obnova naselja, nadležna tijela neće praviti razliku među osobama koje imaju pravo na obnovu u tom naselju.
NN 159/1998 • Kako bi se omogućila obnova naselja, Ured za prognanike i izbjeglice, eventualno zajedno s međunarodnim organizacijama, identificirat će prognanike u Hrvatskoj i izbjeglice u inozemstvu koji se žele vratiti u svoje domove kao grupa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 159/1998 • Obnova oko 80.000 stambenih jedinica zahtijeva sredstva od 7,2 milijarde kuna ili 1,4 milijardu kuna godišnje kroz razdoblje od 5 godina.
NN 159/1998 • Veliki broj stradalih županija treba obnovu i javne i društvene infrastrukture, što znači energetskih objekata, vodoopskrbe, odvodnje, cesta, mostova, pošte i telekomunikacija, zdravstvenih i školskih objekata, kulturnih centara i spomenika kulture, crkvenih objekata, objekata pravosuđa itd.
NN 159/1998 • Stradale županije su različitog predratnog stanja, različitih zemljopisnih karakteristika i gustoće naseljenosti. Program obnove zbog toga mora biti usklađen sa županijskim planovima, koji odražavaju razvojne posebnosti različitih područja obnove.
NN 159/1998 • Najveće štete su u Osječko-baranjskoj i Vukovarsko-srijemskoj županiji. Te županije zahtijevaju sredstva koja iznose gotovo četvrtinu svih sredstava potrebnih za obnovu vodoopskrbe i odvodnje, 34% sredstava potrebnih za obnovu cesta i mostova i 25% sredstava potrebnih za obnovu pošte i telekomunikacija. Štete u Sisačko-moslavačkoj i Šibensko-kninskoj županiji također su vrlo velike. Potrebe tih četiriju županija za obnovom socijalne infrastrukture jednako su velike.
NN 159/1998 • Prema županijskim planovima, ukupna sredstva potrebna za dovršenje javne komunalne infrastrukture iznose 5,8 milijardi kuna: 33% za energetiku, 40% za vodoopskrbu i odvodnju, 16% za ceste i 11% za poštu i telekomunikacije. Troškovi obnove socijalne infrastrukture iznose 2,5 milijardi kuna tijekom sljedećih tri do pet godina. Raspodjela sredstava za zemlju u cjelini bit će fleksibilna s ciljem da se odgovori na potrebe povratnika kad se iste pojave.
NN 159/1998 • Sveukupan iznos za javnu komunalnu infrastrukturu i socijalnu infrastrukturu iznosi 8,3 milijarde kuna (vidi tablicu 5. i 6. u Prilogu).
NN 159/1998 • 3.4.2. Sociogospodarska reintegracija i regionalni razvitak
NN 159/1998 • Cilj je gospodarska revitalizacija u svrhu stvaranja sredstava za život povratnicima, popravak i obnova vodoopskrbe, popravak škola, zdravstvenih ustanova, razminiranje nekih poljoprivrednih i drugih površina, te ostalog na lokalnoj razini.
NN 159/1998 • Postizanje tog cilja zahtijeva integrirani i suradnički pristup kroz Programe područnog razvitka ratom jače stradalih područja, koji će se izraditi u uskoj suradnji s lokalnim vlastima i nadležnim ministarstvima. Ministarstvo razvitka i obnove u suradnji s UNDP i međunarodnim donatorima već je uspješno razradilo ovaj pristup u nekim stradalim područjima kao što su Šibenik i Knin, te zapadna Slavonija 2.
NN 159/1998 • Komponenta ovog programa odnosi se na temeljne potrebe lokalnog stanovništva (koje se već vratilo) kao i prognanika kojima se treba omogućiti povratak u njihove domove u stradalim područjima. Daljnja razrada i provedba Programa regionalnog razvitka to će obuhvatiti. Poseban naglasak dat će se sljedećim podsektorima:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 31/06, Broj 95/02,
Broj 26/00, Broj 112/09,
Broj 15/08, Broj 5/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE