PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 1/1998 • Na osnovi članka 8. stavke 5. Zakona o porodnom dopustu majki koje obavljaju samostalnu djelatnost i nezaposlenih majki ("Narodne novine", broj 24/96. i 109/97) ravnateljica Državnog zavoda za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, uz prethodno pribavljeno mišljenje Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, donosi
NN 1/1998 • O NAČINU OSTVARIVANJA PRAVA NA NOVČANU NAKNADU ZA PORODNI DOPUST NEZAPOSLENE MAJKE KOJA JE STEKLA PRAVO NA NAKNADU PRI HRVATSKOM ZAVODU ZA ZAPOŠLJAVANJE I MAJKE KOJA JE KORISNICA MIROVINE
NN 1/1998 • Ovim pravilnikom utvrđuje se način ostvarivanja prava na novčanu naknadu za porodni dopust nezaposlenoj majci koja je stekla pravo na novčanu naknadu pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje i majci koja je korisnica mirovine.
NN 1/1998 • Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod), koji je nezaposlenoj majci i majci - korisnici mirovine rješenjem utvrdio pravo na novčanu naknadu za vrijeme korištenja porodnog dopusta za blizance, treće i svako slijedeće dijete, prema članku 3. stavci 3. i u visini utvrđenoj člankom 8. stavkom 3. i 4. Zakona o porodnom dopustu majki koje obavljaju samostalnu djelatnost i nezaposlenih majki, isplaćuje razliku novčane naknade za porodni dopust do iznosa utvrđenog prema članku 25. stavci 2. Zakona o zdravstvenom osiguranju ("Narodne novine", broj 1/97 - pročišćeni tekst i 109/97).
NN 1/1998 • Uz zahtjev za ostvarivanje prava na porodni dopust, nezaposlena majka obvezna je mjerodavnom područnom uredu Zavoda priložiti potvrdu o visini iznosa novčane naknade, odnosno potvrdu da nije stekla pravo na novčanu naknadu pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.
NN 1/1998 • Potvrda iz stavke 1. ovog članka sadrži podatke o visini iznosa novčane naknade i podatke o razdoblju u kojem ima pravo na novčanu naknadu.
NN 1/1998 • Uz zahtjev za ostvarivanje prava na porodni dopust, majka - korisnica mirovine obvezna je mjerodavnom područnom uredu Zavoda priložiti rješenje o mirovini i potvrdu o visini iznosa mirovine za mjesec koji prethodi mjesecu podnošenja zahtjeva od mjerodavnog tijela mirovinskog i invalidskog osiguranja.
NN 1/1998 • Ako je majka - korisnica mirovine ostvarila pravo na obiteljsku mirovinu, tada se kao visina mirovine za utvrđivanje visine novčane nadoknade za porodni dopust iz članka 2. ovog Pravilnika, uzima iznos mirovine koji se odnosi na majku - korisnicu mirovine.
NN 1/1998 • Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
NN 1/1998 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu predsjednik Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući u povodu ustavne tužbe T. D. iz S., na sjednici održanoj dana 5. prosinca 1997. godine, donio je slijedeću
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 1/1998 • I. Usvaja se ustavna tužba te se ukida odluka Državnog sudbenog vijeća o imenovanju sudaca Županijskog suda u S., broj: ID-31/1996 od 19. travnja 1996. godine u dijelu u kojem se odnosi na podnositelja ustavne tužbe.
NN 1/1998 • T. D. iz S. podnio je ustavnu tužbu u povodu u izreci navedene odluke Državnog sudbenog vijeća.
NN 1/1998 • Podnositelj je u postupku imenovanja sudaca Županijskog suda u S. sudjelovao kao kandidat za suca tog suda, no nije imenovan; smatra da su mu time povrijeđena prava jednakosti pred zakonom (članak 14. Ustava), jednakosti pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti (članak 26. Ustava), te pravo pod jednakim uvjetima sudjelovati u obavljanju javnih poslova i biti primljen u javne službe (članak 44. Ustava).
NN 1/1998 • Do povrede navedenih ustavnih prava, smatra podnositelj, došlo je isključivo zato što je na njega primijenjen izvanzakonski kriterij moralno-političke nepodobnosti, u svezi s njegovim sudjelovanjem u političkim procesima prije 1990. godine. Taj kriterij, smatra podnositelj, uopće se nije smio primjenjivati, a posebno ne na način na koji je primijenjen, to jest kod jednih kandidata uzimao se je u obzir, a kod drugih nije.
NN 1/1998 • Svoja stajališta ilustrira primjerom presude u kojoj je zatvorsku kaznu izrekao sudac koji je u istom postupku bio kandidat i bio imenovan sucem Županijskog suda u S., a podnositelj ustavne tužbe, koji je u to vrijeme bio zamjenikom javnog tužitelja, kao takav je protiv te presude izjavio žalbu u korist optuženika na odluku suda o kazni, što je, po njegovim riječima bio "gotovo raritet kada je u pitanju politički proces, kao što je to bilo u ovom slučaju".
NN 1/1998 • Ustavnom tužbom predlaže se da Ustavni sud Republike Hrvatske ukine odluku Državnog sudbenog vijeća o imenovanju sudaca Županijskog suda u S., broj: ID-31/1996 od 19. travnja 1996. godine, u odnosu na tužitelja i predmet vrati Državnom sudbenom vijeću na ponovni postupak i odlučivanje.
NN 1/1998 • U dopuni ustavne tužbe, koju je podnositelj podnio nakon što mu je omogućen uvid u zapisnik odluke koju pobija ustavnom tužbom, podnositelj ostaje kod tvrdnje da je razlogom njegova neimenovanja sudjelovanje u političkim procesima prije 1990. godine koje, uz poštivanje načela legaliteta ne može biti razlogom nepodobnosti za obnašanje sudačke dužnosti; zatim ističe da su se na sjednici od 19. travnja 1996. o njemu iznašale neistinite tvrdnje, primjerice kad je jedan član Državnog sudbenog vijeća ustvrdio da postoje podaci da se je podnositelj kompromitirao u političkim procesima, te da je on bio osoba zadužena za dizanje političkih optužnica.
NN 1/1998 • S tim u svezi podnositelj ističe da tijekom dvadesetjednogodišnjeg rada u tadašnjem Javnom tužilaštvu S. nikada nije bio raspoređen godišnjim rasporedom poslova na rad na predmetima tzv. političkog kriminaliteta, da je otprilike jednaki broj godina radio na predmetima kriminaliteta malodobnika, mlađih punoljetnih osoba i na krivično-pravnoj zaštiti djece i malodobnika, te na predmetima gospodarskog kriminaliteta, a da je zbog povećanog broja predmeta tzv. političkog kriminaliteta 70-ih godina sudjelovao u radu u 20-ak predmeta te vrste. Prema tome, zaključuje podnositelj, on nije bio "zadužen" za političke procese i podizanje optužnica u njima. Isto tako u raspravi na sjednici Državnog sudbenog vijeća nije ničim obrazloženo što se smatra "kompromitiranjem u političkim procesima", a upravo to je tendenciozno pripisivano njegovoj osobi.
NN 1/1998 • Temeljem članka 55. stavak 2. i 3. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/1994) ovaj Sud pribavio je spis i izjašnjenje Državnog sudbenog vijeća o navodima predmetne ustavne tužbe.
NN 1/1998 • U odgovoru Državno sudbeno vijeće prvenstveno ističe prigovor nenadležnosti Ustavnog suda za odlučivanje o njegovim odlukama o imenovanjima sudaca i nedopuštenost ustavne tužbe zbog nepostojanja odluke o neimenovanju. (Odluka sadrži samo imena imenovanih sudaca).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 80/08, Broj 117/09,
Broj 107/95, Broj 19/97,
Broj 55/91, Broj 87/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE