PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 121/2000 • Na temelju članka 184. i 217., Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, broj 73/97), ministar rada i socijalne skrbi donosi
NN 121/2000 • O MJERILIMA ZA RAZVRSTAVANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE
NN 121/2000 • Ovim Pravilnikom propisuju se mjerila za razvrstavanje domova za starije i nemoćne osobe i njihovih podružnica prema vrsti, opsegu i kvaliteti usluga koje pružaju pojedinim korisnicima, broju i stručnosti djelatnika, broju, veličini, namjeni i kvaliteti prostorija, uređaja i opreme i slično.
NN 121/2000 • Domovi za starije i nemoćne osobe razvrstavaju se u tri kategorije i to: prvu, drugu i treću kategoriju o čemu se izdaje rješenje.
NN 121/2000 • Rješenje o razvrstavanju doma i njegove podružnice donosi Ministarstvo rada i socijalne skrbi na prijedlog stručnog povjerenstva koje imenuje ministar.
NN 121/2000 • Dom koji je naknadno poboljšao vrstu i kvalitetu usluga koje pruža korisniku, broj i stručnost djelatnika, broj, veličinu, namjenu i kvalitetu prostorija, uređaja i opreme, može zatražiti razvrstavanje u višu kategoriju od one u kojoj je razvrstan.
NN 121/2000 • Zahtjev za razvrstavanje u višu kategoriju podnosi se Ministarstvu rada i socijalne skrbi.
NN 121/2000 • Ministarstvo rada i socijalne skrbi imenuje stručno povjerenstvo koje je dužno u roku 60 dana od dana podnošenja zahtjeva donijeti rješenje o razvrstavanju doma i njegove podružnice.
NN 121/2000 • Ministarstvo rada i socijalne skrbi može po službenoj dužnosti pokrenuti postupak izmjene kategorije utvrđene rješenjem, ukoliko je došlo do poboljšanja ili pogoršanja ispunjavanja propisanih uvjeta.
NN 121/2000 • III. MJERILA ZA RAZVRSTAVANJE DOMOVA ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 121/2000 • U sklopu usluga stanovanja korisniku se osigurava čišćenje spavaonice i pripadajućih sanitarnih prostorija što uključuje usisavanje ili pranje podnih površina, pranje sanitarnih uređaja, brisanje prašine i pomoć pri čišćenju ili uređenju osobnih stvari u spavaonici.
NN 121/2000 • Korisniku se jedanput u 30 dana osigurava pospremanje spavaonice što uključuje pranje staklenih površina, zavjesa, tepiha, pomoć prilikom spremanja ormara i drugih osobnih stvari te pripadajućih sanitarnih prostorija.
NN 121/2000 • Zajedničke prostorije (dnevni boravak, blagovaonica, sanitarni čvorovi, čajne kuhinje i hodnici) čiste se svakodnevno.
NN 121/2000 • Korisniku doma osiguravaju se tri obroka dnevno kao i dva dodatna obroka prema mišljenju i uputi liječnika, a količina i kakvoća obroka mora biti primjerena zdravstvenom stanju i potrebama korisnika.
NN 121/2000 • Korisniku se za ručak osigurava odabir jednog od dva ponudbena jelovnika.
NN 121/2000 • Korisniku se osiguravaju kolači i voće najmanje tri puta tjedno.
NN 121/2000 • Korisniku doma osigurava se dostava hrane po osobnom izboru izvan ponudbenog jelovnika pripremom u kuhinji doma ili dostavom iz nekog drugog restorana i to na trošak korisnika.
NN 121/2000 • Korisniku se omogućava organiziranje obiteljskih ručkova, kupnja slastica i napitaka u prostoru doma na trošak korisnika.
NN 121/2000 • Korisniku u stambenom dijelu doma osigurava se pranje i glačanje posteljnog rublja najmanje jedanput u sedam dana.
NN 121/2000 • U jedinici za pojačanu njegu osigurava se pranje i glačanje posteljnog rublja prema potrebi, a najmanje jedanput tjedno.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 101/05, Broj 115/02,
Broj 198/03, Broj 76/00,
Broj 21/90, Broj 2/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE