PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 110/2001 • Najmanji polumjer kružnog luka (Rmin) za projektnu brzinu (Vp) ovisi o dopuštenim veličinama radijalnog koeficijenta otpora klizanja (fRdop) i od najvećeg dopuštenog poprečnog nagiba kolnika u kružnom luku (qmax).
NN 110/2001 • Najmanji polumjer (Rmin) primjenjuje se iznimno ako to zahtijeva vrsta terena, odnosno prostorno ograničenje.
NN 110/2001 • Za pojedine projektne brzine (Vp) najmanji polumjer zavoja ima vrijednosti navedene u tabl. 3.1.
NN 110/2001 • U slučajevima primjene polumjera R većih od Rmin mora se primijeniti poprečni nagib kolnika qR kako je utvrđeno u točki 2.3.2. i grafikonu 2.1.
NN 110/2001 • Ako se zavoj primjenjuje iza pravca, odnos između duljine pravca i veličine polumjera treba biti:
NN 110/2001 • Ako se zavoj sastoji od dva istosmjerna kružna luka, različitih polumjera, kružni se lukovi mogu spojiti bez prijelaznice, samo ako se njihov odnos nalazi u “vrlo dobrom području” (slika 3.1).
NN 110/2001 • Najmanja duljina kružnog luka (Lk) određena je trajanjem vožnje od jedne sekunde za projektnu brzinu (Vp) (tabl. 3.2)
NN 110/2001 • - postupan prijelaz zakrivljenosti iz pravca u kružni luk, a time i za postupnu promjenu radijalnog ubrzanja, odnosno za prijelaz iz jedne zakrivljenosti u drugu,
NN 110/2001 • - za osiguranje dovoljne duljine vitoperenja kolnika za prijelaz iz poprečnog nagiba u pravcu na poprečni nagib u kružnom luku,
NN 110/2001 • Na svim javnim cestama obavezna je primjena prijelaznice oblika klotoide.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 110/2001 • S obzirom na voznodinamičke zahtjeve duljina prijelaznice određena je dopuštenim bočnim potiskom, tj. promjenom radijalnog ubrzanja u jedinici vremena X (m/sec3).
NN 110/2001 • Veličine Lmin i Rmin za projektnu brzinu prema voznodinamičkim zahtjevima navedene su u tabl. 3.3.
NN 110/2001 • Tabl. 3.3 Voznodinamički zahtjevi za duljinu prijelaznice Lmin (m)
NN 110/2001 • Relativni nagib ruba kolnika na duljini prijelaznice mora udovoljiti graničnim dopuštenim vrijednostima Dsmax navedenim u tabl. 3.4.
NN 110/2001 • Najmanja duljina prijelaznice (Lmin) u ovisnosti o polumjeru kružnog luka (R) za razne projektne brzine (Vp) koje udovoljavaju voznodinamičkim i vizualnim zahtjevima prikazane su u grafikonu 3.2.
NN 110/2001 • Vrijednosti očitane u grafikonu provjeravaju se u pogledu konstruktivnih zahtjeva (prema točki 3.3.2.2.).
NN 110/2001 • Prijelaznice koje se pimjenjuju između dva suprotnosmjerna kružna luka moraju imati približno isti pomak kružnog luka DR.
NN 110/2001 • U iznimnim slučajevima, ako su polumjeri suprotnosmjernih kružnih lukova veći od vrijednosti prema tabl. 2.4 kružni se lukovi mogu spojiti bez prijelaznica.
NN 110/2001 • a) Kružni luk manjeg polumjera leži unutar većeg. Između kružnih lukova primjenjuje se dio (segment) prijelaznice
NN 110/2001 • b) Kružni lukovi su jedan pored drugog ili se sijeku. Kružni lukovi se povezuju trećim kružnim lukom pa se na taj način dobiva rješenje pod a). Između kružnih lukova primjenjuju se dijelovi (segmenti) prijelaznica.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 154/08, Broj 8/05,
Broj 48/07, Broj 163/98,
Broj 76/09, Broj 17/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE