PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-10-75-1298 NN 75/1994

• Najviše tijelo HNP-SH je Sabor, kojega u prvoj fazi organiziranja čine svi članovi, dočim nakon organiziranja mjesnih podružnica Sabor čine zastupnici izabrani u podružnicama. Ovim Statutom broj članova Sabora HNP-SH nije određen. Sjednice Sabora se redovito održavaju svake druge godine. Po dvije godine traju mandati svih izabranih tijela, na svim razinama u HNP-SH. Izvanrednu sjednicu Sabora HNP-SH može zatražiti Predsjedništvo dvotrećinskom većinom svih svojih članova, tajnim ili javnim glasovanjem. Također izvanredno zasjedanje Sabora HNP-SH može zatražiti najmanje 30 članova, odnosno zastupnika Sabora HNP-SH. Sjednice Sabora, kao i svih drugih izvršnih tijela su punovažeće kada ih čine kvorumi dvotrećinske većine ukupnog članstva.


Propis NN 75/1994

• Na saborskim izborima za izvršna tijela HNP-SH uvijek se glasuje za po 10 kandidata više, to jest za 35. Dočim 25 prvoplasiranih čine Predsjedništvo, od kojih prvoplasirana petorica čine Predsjedničko vijeće, a onaj tko je dobio najviše glasova postaje predsjedavajući ili predsjednik HNP-SH. Ukoliko je više kandidata dobilo isti broj glasova uzima se za prvoga onaj kojemu to pripada abecednim redom njegova prezimena. Kandidate za članove izvršnih tijela predlaže za to određena kandidatska komisija, kao i grupe od po 10 članova - zastupnika Sabora.


Propis NN 75/1994

• Predsjedničko vijeće čini petero prvoplasiranih na saborskim izborima, oni zauzimaju mjesto skupnog Predsjedničkog vijeća s prvoplasiranim na čelu. Prvoplasirani ima mjesto predsjedavajućeg, to jest predsjednika. U tome tijelu on je prvi među jednakima. Predsjedavajući nikakve odluke ne donosi sam, nego uz jedinstvenu suglasnost svih članova Predsjedničkog vijeća. Ukoliko se pri nekim odlukama svi članovi ne slažu jednoglasno, onda se to rješava na prvoj sjednici Predsjedništva, tajnim ili javnim glasovanjem najmanje dvotrećinske većine svih članova, i to natpolovičnom većinom glasova.


Propis NN 75/1994

• Predsjedničko vijeće je tijelo koje konstantno djeluje rješavajući sve tekuće poslove HNP-SH na svojim prema potrebi tjednim sjednicama, a u svakom slučaju dvotjednim. Predsjedničko vijeće ima velike dužnosti i prava po ovom Statutu. U njemu je koncentrirana djelatnost HNP-SH po programskoj platformi i Statutu. Predsjedničko vijeće saziva sve sjednice Predsjedništva, kojemu predsjedava i podnosi izvješća o svome radu i djelovanju. Ukoliko se dvotrećinska većina svih članova Predsjedništva ne slaže s radom i djelovanjem Predsjedničkog vijeća u cjelini ili s nekim od njegovih članova, onda se vrše zamjene tih članova novim članovima, prema redoslijedu po broju dobivenih glasova na izborima. Dvotrećinska većina svih članova Predsjedništva ima pravo zatražiti izvanrednu sjednicu Sabora, u roku od mjesec dana. Znači, Predsjedničko vijeće odgovara Predsjedništvu, a Predsjedništvo u cijelosti Saboru HNP-SH. Sjednicama Sabora predsjedava Predsjedničko vijeće sve do novog izbora.


Propis NN 75/1994
• Cijelo Predsjedništvo je svrstano u pet upravnilh Odbora, prema struci, želji i potrebi. Na čelu svakog odbora nalazi se po jedan od članova Predsjedničkog vijeća. Tako imamo slijedeće odbore HNP-SH

Propis NN 75/1994
• 1. Odbor za nadzor provođenja programske platforme u skladu sa Statutom.

Propis NN 75/1994 • 2 Odbor za rad i djelovanje tajništva administrativnih poslova
Propis NN 75/1994 • Pri izboru u Sabor HNP-SH uvijek se glasuje za po 10 kandidata više kako bi se time upotpunjavala eventualno upražnjena mjesta dužnosnika tijekom mandata od dvije godine. Tu se misli na bolest, smrt i druge uzroke koji onemogućuju rad i djelovanje dužnosnika. Takav postupak izbornosti važi kako za izvršno tijelo središnjice, tako i za izvršna tijela mjesnih podružnica. Pri glasovanjima u HNP-SH ima se pravo glesovati za članove svih tijela i u svim slučajevima, javno i tajno, kako odluči natpolovična većina glasačkog tijela. Kod glasovanja se zapisnički utvrđuje brojnost glasova od strane izborne komisije. Glasovanjem se izražava najveća demokratičnost izražavanja volje većine, pri svim slučajevima i na svim razinama.
Propis NN 75/1994 • Stalni dužnosnici izvršnoga tijela HNP-SH ne mogu imati neke druge zastupničke obveze, sve dok vrše dužnost svoga mandata, a to se prema ovom Statutu odnosi samo na članove Predsjedničkog vijeća. Onaj profesionalni djelatnik koji je neprestano vezan za rad i djelovanje HNP-SH mora imati za svoj rad naknadu ako nema drugih izvora prihoda za život u tom razdoblju.
Propis NN 75/1994 • Pri svim sjednicama svih tijela HNP-SH javnost je dozvoljeno isključiti kada za to ima opravdanih razloga u HNP-SH . Inače su sve sjednice javne. U svakom slučaju javnost se obavješćuje o zaključcima i odlukama sjednica preko tiska i drugih sredstava priopćavanja. Sjednice Sabora HNP-SH održavaju se redovito svake druge godine, Predsjedništva najmanje svakog drugog mjeseca, a Predsjedničkog vijeća najmanje svakog drugog tjedna. Sjednice Predsjedničkog vijeća se zakazuju dogovorno, dočim Predsjedničko vijeće zakazuje sjednice Predsjedništva i Sabora na svojim sjednicama, a članstvo obavještava pismenim putem, s dnevnim redom i u određenom roku prije zakazane sjednice, koji u slučaju saborskih sjednica iznosi najmanje mjesec dana.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 75/1994 • Izbornost svih članova na svim dužnostima može biti neograničeno ponavljana, sve dok dotični uživa povjerenje glasača. Svim zaslužnim i istaknutim članovima HNP-SH može se odati priznanje i time da postaju počasnim članovima u HNP-SH.
Propis NN 75/1994 • Pod poseban se nadzor stavlja riznica HNP-SH, tako da svaki član Predsjedrrištva ima pravo zatražiti uvid u evidentirano i stvarno stanje prihoda i rashoda riznice. Također, svaki darovatelj mora imati uvida u materijalna i novčana dobra koja je riznici HNP-SH poklonio. Riznice svih mjesnih podružnica moraju biti pod punim nadzorom kako Odbora za riznicu, tako i svih članova mjesnoga vijeća.
Propis NN 75/1994 • Svaka riznica mjesnih podružnica je dužna iskazivati svoje materijalno stanje središnjoj riznici i Predsjedničkom vijeću.
Propis NN 75/1994 • Sve podružne riznice dužne su 50 posto svojih prihoda dostavljati središnjoj riznici, za rad i potrebe kako središnjice, tako i mjesnih podružnica HNP-SH kojima je potrebita materijalna pomoć pri izuzetnim slučajevima Svi prilozi u svim riznicama moraju biti zapisnički evidentirani i registrirani, a darovateljima se obvezatno moraju izdavati potvrde na svaki ulog neovisno od njihova traženja, tako da se isključe sve moguće manipulacije s materijalnim i novčanim sredstvima.
Propis NN 75/1994 • Odbor za riznicu je nadležan i jedinstveno odgovoran za novčane izdatke riznice. Nitko iz riznice ne može bez suglasnosti svih članova Predsjedničkog vijeća poslovati s novčanim sredstvima riznice HNP-SH. Materijalno stanje riznice se mora na svim sjednicama Predsjedništva točno prikazivati.
Propis NN 75/1994 • Svaka mjesna podružnica je Hrvatski narodni pokret u malom, koja i pored svoje povezanosti sa središnjicom ima i svoju lokalnu samostalnost. To se odnosi svakako i na materijalno stanje riznice. Redovito prikazivanje materijalnog stanja riznice središnjoj riznici i Predsjedničkom vijeću je potrebito zbog uvida u materijalno stanje cjelokupnog HNP-SH.
Propis NN 75/1994 • Materijalna sredstva za rad i djelovanje HNP-SH pri bavljaju se od svekolikog članstva i njegovih dragovoljnih doprinosa u vidu godišnje materijalne obveze. Inače, članarina nije uvjetovana članstvom u HNP-SH. Oni članovi koji nisu u stanju plaćati članarinu HNP-SH i ne trebaju je plaćati, sve dok su u takvom materijalnom položaju. Nitko se zbog toga ne smije isključiti iz redova HNP-SH. Dočim, svi oni koji imaju dovoljno sredstava za život, imat će sigurno i za dragovoljne priloge svojoj pokretačkoj organizaciji, za rad i djelovanje HNP-SH.
Propis NN 75/1994 • Pored dragovoljnih priloga članova HNP-SH materijalna sredstva će se namicati i putem poslovne djelatnosti HNP-SH kao što je tiskanje i izdavanje vlastitog glasila, brošura, knjiga i dr. Pored toga HNP-SH će tražiti i druge načine, zakonom dozvoljene, za pribavljanje sredstava.
Propis NN 75/1994 • Stegovni postupci u HNP-SH provode se propisima ovoga Statuta. Svi sporovi idu preko Predsjedničkog vijeća i njegova upravnog odbora za pravno područje, kako u središnjici, tako i na isti način u mjesnim podružnicama. Podružnički su odbori prvostupni, i oni imaju pravo izricati kazne pismenih opomena kao i donositi prijedloge za kaznu isključenja iz HNP-SH. To se sve dostavlja središnjem odboru u Predsjedničkom vijeću, koji odlučuje o pravnim sporovima, kaznama i žalbama. Za kazne koje je izrekao prvostepeni odbor mjesnih podružnica postoji pravni lijek žalbe višestepenom odboru u Predsjedničkom vijeću, i to u roku od 15 dana.
Propis NN 75/1994 • U višestepenom odboru Predsjedničkog vijeća HNP-SH svi se predmeti žalbi moraju rješavati najduže u roku od mjesec dana. Žalbe na odluke višestepenog odbora se dostavljaju Predsjedničkom vijeću u roku od jedan mjesec dana. O tim žalbama na svojim sjednicama odlučuje Predsjedništvo HNP-SH tajnim ili javnim glasovanjem natpolovične većine u korist ili na štetu kažnjenoga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 39/98, Broj 39/94, Broj 47/09, Broj 120/05, Broj 132/97, Broj 147/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled