PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-77-1317 NN 77/1995

• Naknada za obvezni veterinarsko-sanitarni pregled i kontrolu pošiljaka iz članka 2. do 8. ovoga pravilnika koji se obavlja izvan redovnog radnog vremena; tijekom noći i u dane blag dana i neradnih dana, povećava se za 50%a od visine propisan naknade.


Propis NN 77/1995

• Naknada za obvezni veterinarsko-sanitarni pregled i kontrolu na mjestu proizvodnje te kod izvoza ili uvoza pošiljaka proizvoda životinjskog podrijetla, povećava še za 40% od visina propisane naknade ako se obavlja i ocjena kakvoće životinja proizvoda životinjskog podrijetla (namirnica).


Propis NN 77/1995

• Visina naknade za obvezni veterinarsko-sanitarni pregled i kontrolu iz članka 6. i 7. ovoga pravilnika može se utvrditi prema radnom vremenu ovlaštenog veterinarskog inspektora rasp rođenog na poslove i zadatke veterinarsko-sanitarnog pregleda kontrole u visini obračunskog sata prema cjeniku veterinarske stanice, ako se proses rada ne odvija kontinuirano ili planovi klanja i prerade u većoj mjeri podbacuju.


Propis NN 77/1995

• Ako obveznik veterinarsko-sanitarnog pregleda pravormeno ne pripremi pošiljku za pregled i kontrolu, a pozove ovlaštenog veterinarskog inspektora da pregleda pošiljku i ako ovlašteni veterinarski inspektor izađe na mjesto pregleda u odredtdeno vrijeme, obveznik je dužan za njegov izlazak platiti naknadu prema obračunskom satu određenom u cjeniku veterinarske stanice.


Propis NN 77/1995
• Naknada za obvezni veterinarsko-sanitarni pregled i kontrolu iz članka 6,, 7. i 8. ovoga pravilnika sadrži i troškove laboratorijskih ispitivanja potrebnih za davanje atesta zdravstvenoj ispravnosti.

Propis NN 77/1995
• Sredstva ostvarena od naknada iz stavka 1. ovoga članka u visini od 80% prihod su veterinarske stanice, a 20% prihod su Republike Hrvatske.

Propis NN 77/1995 • Sredstva iz stavka 2. ovoga članka koja su prihod Republike Hrvatske uplaćuju se u korist računa broj: 30101-637-1002918 za zdravstvenu zaštitu životinja Ministarstva poljoprivrede i šumarstva za provođenje nacionalnog programa sustavne kontrole proizvoda životinjskog podrijetla.
Propis NN 77/1995 • Uplatu sredstava iz stavka 3. ovoga članka na temelju računa-priznavice izdanog od strane ovlaštenog veterinarskog inspektora korisnik veterinarsko-sanitarnog pregleda uplaćuje odmah ili najkasnije u roku osam dana.
Propis NN 77/1995 • Obrazac računa-priznanice iz stavka 4. ovoga članka sastavni je dio ovoga pravilnika.
Propis NN 77/1995 • Stupanjem na snagu ovoga pravilnika prestaje važiti Pravilnik o visini naknade za obvezne veterinarsko-sanitarne preglede i kontrole ("Narodne novine", br. 62/93, 73/93 i 11/94).,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 77/1995 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 77/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić-Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi i prijedlogu za odgodu izvršenja A. M. iz Z., na sjednici održanoj 13. rujna 1995. godine, donio je
Propis NN 77/1995 • USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE BROJ U-III-619/1995. OD 13. RUJNA 1995
Propis NN 77/1995 • A. M. iz Z., zastupan po punomoćniku mr. B. T.- M., odvjetnici iz Z., podnio je pravodobnu ustavnu tužbu, smatrajući da mu je povrijeđeno ustavno pravo iz članka 3. članka 48. stavak 1. i 115. stavak 3. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 77/1995 • - rješenje Gradskog sekretarijata za graditeljstvo, komunalne i stambene poslove, promet i veze Grada Zagreba, Odjela za prostorno uređenje, zaštitu čovjekova okoliša i graditeljstvo, Područni ured Novi Zagreb, Klasa: UP/I-361-03/93-01/83, Ur. br: 251-05-
Propis NN 77/1995 • Temeljem članka 53. stavak 2. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94 - nastavno: Poslovnik) podnositelj ustavne tužbe stavio je i prijedlog za odgodu naprijed citiranih rješenja do donošenja odluke Ustavnog suda.
Propis NN 77/1995 • Osnovna tvrdnja podnositelja ustavne tužbe je, da osporavane odluke vrijeđaju temeljna ustavna prava, prvenstveno pravo vlasništva, jer je temeljem kupoprodajnog ugovora stekao vlasništvo poslovnog prostora, te ishodio i građevnu dozvolu (koja je rješenjem od 11. studenog 1993. godine poništena), te da se u konkretnom slučaju ne radi o zajedničkim dijelovima zgrade ili o pješačkom prolazu. Prema dokumentaciji, oglasu o prodaji, kupoprodajnom ugovoru od 7. srpnja 1993. godine, građevnoj dozvoli od 10. kolovoza 1993. godine, utvrđenje je upravnih organa i Upravnog suda da se radi o pješačkom prolazu koji predstavlja zajednički dio zgrade i koji služi zgradi kao cjelini.
Propis NN 77/1995 • Ustavna tužba nije osnovana, a također ne postoje zakonske pretpostavke za odgodu izvršenja.
Propis NN 77/1995 • Prema odredbi članka 5. stavak 1. Zakona o vlasništvu i dijelovima zgrada ("Službeni list", broj 43/65 i 57/65 i "Narodne novine", broj 52/73 - dalje u tekstu: ZVDZ) na zajedničkim dijelovima višestambene zgrade koji služe zgradi kao cjelini s vlasnici posebnih dijelova imaju trajno pravo korištenja, a prema stavku 2. citiranog članka Zakona na zajedničkim dijelovima višestambene zgrade koji služe samo nekim, a ne svim posebni dijelovima zgrade, vlasnici tih posebnih dijelova imaju trajno pravo korištenja. Nadalje, prema odredbi članka 21. stavak 1. tog Zakona popravci na dijelovima porodično-stambene zgrade u vlasništvu građana koje služi zgradi kao cjelini, kao i prepravci na takvoj zgradi mogu se vršiti na osnovi sporazuma vlasnika posebnih dijelova zgrade, a utvrđeno je da ne postoji sporazum vlasnika posebnih dijelova zgrade u smislu citiranog propisa. Slijedi dakle da je nadležno tijelo osnovano temeljem citiranih zakonskih propisa poništilo građevnu dozvolu i odbilo zahtjev podnositelja za rekonstrukciju stambenoposlovnog objekta temeljem utvrđenja da je riječ o kupnji zajedničkog dijela zgrade, jer ti dijelovi ne mogu biti u samostalnom prometu (čl. 1 st. 3. u vezi čl. 2. st. 3. ZVDZ).
Propis NN 77/1995 • Upravni sud Republike Hrvatske donio je osporavanu odluku u okviru svoje nadležnosti određene Zakonom o upravnim sporovima ("Narodne novine", broj 53/91, 9/92 i 77/92) koju je obrazložio i za nju dao valjane razloge, pa se stoga ne može prihvatiti tvrdnja podnositelja ustavne tužbe o povredi načela iz članka 3. Ustava Republike Hrvatske (vladavine prava), kao niti onog iz članka 115. stavak 3. Ustava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 64/01, Broj 95/03, Broj 85/08, Broj 48/08, Broj 80/01, Broj 48/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled