PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-01-5-166 NN 5/2002

• Napomena: Ovlaštenje kategorije B1 ovlaštenog osoblja automatski uključuje dozvolu izdavanja Potvrde u odgovarajućim A podkategorijama. Ovlašteno osoblje kategorije B2 može se kvalificirati za bilo koju podkategoriju A kao i što svaki mehaničar za avioniku potpada udovoljavanju pripadajućih zahtjeva odgovarajuće A podkategorije.


Stranica NN 5/2002

• (2) ovlaštenje kategorije B1 ovlaštenog osoblja dozvoljava imatelju izdavanje Potvrda nakon linijskog održavanja, uključujući strukturu zrakoplova, motore te mehaničke i električne sustave. Izmjena zamijenljivih sklopova koji zahtijevaju jednostavne provjere za dokaz ispravnog rada, također je uključena u ovlast. Kategorija B1 podijeljena je u podkategorije obzirom na vrste aviona, helikoptera, turbinskih i klipnih motora;


Stranica NN 5/2002

• (3) Ovlaštenje kategorije B2 ovlaštenog osoblja dozvoljava imatelju izdavanje Potvrda nakon linijskog održavanja avioničkih i električnih sustava;


Stranica NN 5/2002

• (4) Ovlaštenje kategorije C ovlaštenog osoblja dozvoljava imatelju izdavanje Potvrda nakon baznog održavanja. Potvrda vrijedi za kompletan zrakoplov uključujući sve sustave;


Internet NN 5/2002
• Napomena: 9 A-JAR-145 određuje zahtjeve za ovlašteno osoblje kategorije C u baznom održavanju, uključujući djelomično zahtjeve kvalificirano osoblje kategorije B1 i B2.

Propis NN 5/2002
• (a) Ovlašteno osoblje mora na ispitu pokazati razinu znanja prihvatljivu nadležnom tijelu, u odnosu na primjere kategorija navedene u 9 A-JAR-66.20 za koju se 9 A-JAR-66 dozvola izdaje ili produžava.

Propis NN 5/2002 • (b) Razina znanja je izravno povezana sa zahtjevnošću ovlaštenja za kategorije prema 9 A-JAR-66.20, što znači da za kategoriju A treba pokazati određenu, ali odgovarajuću razinu znanja, dok se za kategorije B1 i B2 mora pokazati cjelovito znanje iz odgovarajućeg područja. Osoblje s dozvolom kategorije C mora imati potrebno znanje za kategoriju B1 ili B2.
Propis NN 5/2002 • Napomena: Odjeljak 2 Dodatka 1 9 A-JAR-66 sadrži detaljne informacije o razinama znanja za kategorije A, B1 i B2.
Propis NN 5/2002 • (c) Potpuno ili djelomično priznavanje glede zahtjeva za osnovnim znanjem i provođenjem odgovarajućih ispita, omogučit će se za sve druge stručne kvalifikacije koje Nadležno tijelo prizna jednakovrijednim standardima znanja prema 9 A-JAR-66.
Propis NN 5/2002 • (a) Ovlašteno osoblje mora imati odgovarajuće minimalno iskustvo u održavanju civilnih zrakoplova koje se traži za pojedine kategorije dozvole prema 9 A-JAR-66, a koje će biti ograničeno od Nadležnog tijela sve dok ne bude provedena odobrena obuka ili odgovarajuće stručno osposobljivanje prema 9 A-JAR-147. Za kategorije A i B1 ili B2 iskustvo mora biti praktično što znači sudjelovanje u raznim poslovima održavanja zrakoplova.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 5/2002 • (b) Minimalno iskustvo u održavanju civilnih zrakoplova prije mogućeg ograničavanja priznavanja osposobljivanja prema stavku (a) iznosi za kategoriju A tri godine, a za kategorije B1 ili B2 pet godina.
Propis NN 5/2002 • (c) Minimalno iskustvo na održavanju civilnih zrakoplova za kategoriju C iznosi tri godine radnog iskustva s dozvolom ili B2 u linijskom održavanju, ili u baznom održavanju kao pomoćnik osoblju s dozvolom C kategorije, ili kombinacija navedenog. Također, ako osoba ima visoku stručnu spremu tehničkog smjera ili višu stručnu spremu prihvatljivu Nadležnom tijelu, minimalno radno iskustvo za dobivanje dozvole kategorije C iznosi tri godine na određenim poslovima direktno vezanim za održavanje zrakoplova uključujući 6 mjeseci promatranja radova u baznom održavanju.
Propis NN 5/2002 • (d) Za svo ovlašteno osoblje potrebna je najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima održavanja zrakoplova tipičnog za kategoriju/podkategoriju za koju je podnesen zahtjev za izdavanje dozvole za održavanjezrakoplova prema 9 A-JAR-66.
Propis NN 5/2002 • (e) Iskustvo u održavanju zrakoplova stečeno izvan okvira civilnog zrakoplovstva biti će prihvaćeno od Nadležnog tijela u slučaju da je takvo održavanje zrakoplova bilo jednakovrijedno potrebnom prema 9 A-JAR-66, ali će se tražiti dodatno iskustvo u održavanju civilnih zrakoplova kako bi se osiguralo potpuno razumijevanje okruženja održavanja civilnih zrakoplova.
Propis NN 5/2002 • Imatelj dozvole za održavanje zrakoplova prema 9 A-JAR-66 mora osigurati da su podaci sadržani u dozvoli jednaki onima u kopiji dozvole pohranjene kod nadležnog. Imatelj dozvole dužan je podnijeti zahtjev za ponovno izdavanje dozvole nadležnom tijelu u roku od najdulje pet godina nakon datuma zadnjeg izdavanja ili produžavanja. Ako se ova radnja ne obavi, poništit će se 9 A-JAR-145 ovlaštenje za izdavanje Potvrde izdano na osnovu dozvole za održavanje prema 9 A-JAR-66 te se može zahtjevati dokazivanje iskustva u održavanju zrakoplova i/ili ponovno polaganje nekih ispita prije ponovnog izdavanja dozvole. Nadležno tijelo će odlučiti o svakom slučaju posebno.
Propis NN 5/2002 • (a) Ovlašteno osoblje kategorije A mora imati dozvolu za održavanje zrakoplova prema 9 A-JAR-66 prije dobivanja ovlaštenja za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 za određeni tip zrakoplova. Ovlaštenje za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 može biti izdano samo nakon uspješno završene praktične obuke za kategoriju A provedene u za održavanje iji ovlaštenoj prema 9 A-JAR-145 ili 9 A-JAR-147.
Propis NN 5/2002 • (b) Ovlašteno osoblje kategorije B1 i B2 mora imati dozvolu za održavanje zrakoplova za tip prema 9 A-JAR- prije dobivanja ovlaštenja za izdavanje Potvrde prema 9 A-JAR-145 za određeni tip zrakoplova. 9 A-JAR-145 ovlaštenja mogu biti izdana nakon uspješnog završetka obuke za odgovarajuće kategorije B1 ili B2 za tip zrakoplova odobrene od strane Nadležnog tijela ili organizacije za osposobljivanje ovlaštene prema 9 A-JAR-147.
Propis NN 5/2002 • (c) Ovlašteno osoblje kategorije C mora imati dozvolu za održavanje zrakoplova prema 9 A-JAR-66 prije izdavanja 9 A-JAR-145 ovlaštenja za izdavanje Potvrde za određeni tip zrakoplova. Ovlaštenja će biti izdana nakon uspješno provedene obuke za C kategoriju za tip zrakoplova odobrene od strane nadležnog tijela ili u ovlaštenoj organizaciji za obuku u održavanju. U slučaju da kandidat posjeduje stručnu spremu navedenu u 9 A-JAR-66.30(c), osposobljivanje za tip zrakoplova mora biti na razini kategorija B1 ili B2.
Propis NN 5/2002 • (d) Završetak odobrene praktične obuke ili obuke za tip koja se zahtijeva u stavcima (a) do (c), mora biti potvrđena položenim ispitom.
Propis NN 5/2002 • Osoba ne smije koristiti prava izdavanja Potvrde ako zna ili sumnja da ju vlastito fizičko ili mentalno stanje može ometati u izvršavanju tih prava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 102/93, Broj 57/09, Broj 59/96, Broj 51/04, Broj 75/07, Broj 136/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled