PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 51/2003 • *napomena: podaci izuzeti od objavljivanja jer predstavljaju poslovnu tajnu poduzetnika.
NN 51/2003 • Prema kriteriju ukupno proizvedene količine piva tijekom 2002. poduzetnik Karlovačka pivovara d.d. ostvario je tržišni udjel od * posto.
NN 51/2003 • *napomena: podatak izuzet od objavljivanja jer predstavlja poslovnu tajnu poduzetnika.
NN 51/2003 • Tržišni udjeli na temelju ukupno prodane količine piva tijekom 2002. prikazani su u tablici 4.
NN 51/2003 • Izvor i obrada: Agencija, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku prema podacima nadležnih tijela.
NN 51/2003 • *napomena: podaci izuzeti od objavljivanja jer predstavljaju poslovnu tajnu poduzetnika.
NN 51/2003 • Prema kriteriju ukupno prodane količine piva tijekom 2002. poduzetnik Karlovačka pivovara d.d. ostvario je tržišni udjel od * posto.
NN 51/2003 • *napomena: podatak izuzet od objavljivanja jer predstavlja poslovnu tajnu poduzetnika.
NN 51/2003 • 6.2. Tržišni udjeli poduzetnika sudionika koncentracije na mjerodavnom tržištu nakon provedbe koncentracije
NN 51/2003 • Provedbom predmetne koncentracije grupa Heineken pristupa mjerodavnom tržištu putem poduzetnika Heineken Adria d.o.o., te će preuzeti i dosadašnji tržišni udjel Karlovačke pivovare d.d. Pri tome treba imati na umu i dosadašnji udjel grupe Heineken ostvaren kroz uvoz, kako je prikazano u tablici 5.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 51/2003 • Tablica 5. Struktura tržišta prodaje piva u RH nakon provedbe koncentracije poduzetnika
NN 51/2003 • Izvor i obrada: Agencija, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku prema podacima nadležnih tijela.
NN 51/2003 • * napomena: podaci izuzeti od objavljivanja jer predstavljaju poslovnu tajnu poduzetnika.
NN 51/2003 • Također, Agencija se u svrhu izračuna koncentriranosti mjerodavnog tržišta koristila i pokazateljima koncentriranosti, i to pokazateljima concentration ratio (CR) i Herfindahl-Hirschamanovim indeksom (HHI). HHI indeks je općeprihvaćeno mjerilo za izračun koncentriranosti konkretnog tržišta. Računa se zbrajanjem kvadrata tržišnih udjela svih poduzetnika prisutnih na mjerodavnom tržištu.
NN 51/2003 • Pokazatelj koncentriranosti CR 2 iznosi 69,07 posto, iz čega proizlazi da je riječ o koncentriranom tržištu. Nadalje, na mjerodavnom tržištu HHI iznosi 3.192.
NN 51/2003 • U konkretnom slučaju riječ je o visoko koncentriranom tržištu jer se tržišta na kojima HHI iznosi više od 1800 bodova smatraju visoko koncentriranima.
NN 51/2003 • 7. Izvješće Uprave poduzetnika kojim se pravno i ekonomski obrazlaže koncentracija
NN 51/2003 • U predmetnom obrazloženju navodi se da je jedan od strateških ciljeva korporacije Heineken pojačati tržišnu poziciju u srednjoj i istočnoj Europi. Ona je trenutno skromna zbog slabije kupovne moći u usporedbi s ostalim regijama, ali predviđa se rast u srednjoročnom razdoblju. Prilike za investicije u zemljama srednje i istočne Europe ozbiljno se razmatraju u svjetlu daljnjeg jačanja Heineken brenda, a stjecanje Karlovačke pivovare bio bi jedan od koraka u ostvarenju tog cilja.
NN 51/2003 • Podnositelj prijave u istoj navodi da će se sa stanovišta prednosti za potrošače provedba ove koncentracije odraziti na viši standard glede kvalitete proizvoda, poboljšanog pakiranja i jačeg fokusiranja na potrebe potrošača.
NN 51/2003 • III. Razmatrajući predmetnu prijavu namjere provedbe koncentracije poduzetnika, Savjet za zaštitu tržišnog natjecanja je na 68. sjednici, održanoj 18. veljače 2003., sukladno ovlastima iz članka 30. stavka 2. točke 3. ZZTN, ocijenio predmetnu koncentraciju poduzetnika kao dopuštenu. Pri ocjeni ove koncentracije primijenjeni su kriteriji iz članka 24. ZZTN. U konkretnom slučaju bila je riječ o načelnom odobrenju jer se u tom trenutku nije znalo koje će društvo član koncerna Heineken biti preuzimatelj većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u Karlovačkoj pivovari d.d.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 115/07, Broj 75/01,
Broj 8/93, Broj 187/04,
Broj 31/92, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE