PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 109/1995 • Navedene Odluke Vlade, donijete su na temelju članka Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave ("Narodne novine", broj 69/1995), a njima Vlada saziva prvu sjednicu Skupštine Zagreba
NN 109/1995 • Navedeni Zaključci Vlade donijeti su na temelju članka Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 41/1990, 8/1991, 14/1991, 53A/1991, 9/1992, 55/1992 29/1994), a njima se utvrđuje da Skupština Zagrebačke županije i Gradska skupština Grada
NN 109/1995 • Prema stajalištu predlagatelja, osporeni akti Vlade nisu donijeti u skladu s odredbom članka 110. Ustava Republike Hrvatske te nemaju temelja u odredbama članaka 15. i 23. Zakona Vladi Republike Hrvatske, članka 80. i 81. Zakona o lokalnoj samoupravi i
NN 109/1995 • Neutemeljenost osporenih akata Vlade na odredbi člana 23. Zakona o Vladi Republike Hrvatske, predlagatelji obrazlažu tumačenjem navedene zakonske odredbe, prema kojem tumačenju ista, utvrđujući samo općenito vrste akata koje Vlada Republike Hrvatske mo
NN 109/1995 • S tim u svezi predlagatelji nalaze da je Vlada morala postupiti prema članku 15. Zakona o Vladi, i to iz tri razloga: jer je Odlukom od 23. studenoga 1995. sazvala prve sjednice županijske i gradske skupštine ; jer se Odluci Vlade odazvalo 46, odnosno
NN 109/1995 • Nepostojanje ovlasti Vlade na donošenje osporenih akata, podnositelji prijedloga nalaze i kroz sadržaj odredbi članka 80. i 81. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi koje, prema navodu prijedloga, Vlada nije poštivala donoseći osporene akte. Navodi se
NN 109/1995 • Nezakonitost postupka Vlade u donošenju osporenih akata, predlagatelji nalaze i kroz sadržaj odredbe članka 7. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave, prema kojem Vlada, prema tu
NN 109/1995 • U svezi osporenih akata Vlade, a glede gradske skupštine, predlagatelji nepostojanje ovlasti Vlade na donošenje osporenog Zaključka u odnosu na tu (gradsku) skupštinu, nalaze i u odredbama članka 14. Zakona o Gradu Zagrebu. Predlagatelji navode da te o
NN 109/1995 • Dalje, predlagatelji navode da su na prvoj sjednici prihvatili Privremeni poslovnik Gradske skupštine ranijeg saziva, ali bez odredbe članka 2. stavak 1., kojom se za konstituiranje skupštine propisuje nazočnost najmanje dvije trećine članova Gradske s
NN 109/1995 • Konačno iznose stajalište da Privremeni poslovnik ranijeg saziva Gradske skupštine nije mogao imati nikakvog pravnog utjecaja na sazivanje i odlučivanje Skupštine konstituirane 2. prosinca 1995., a što je pravilno obrazloženo i u "Važnim napomenama uz
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 109/1995 • U svezi osporenih akata, a glede županijske skupštine, predlagatelji nepostojanje ovlasti Vlade na donošenje osporenog Zaključka u odnosu na županijsku skupštinu, nalaze u odredbama članka 5. Zakona o Zagrebačkoj županiji.
NN 109/1995 • Navode da su članovi Skupštine Zagrebačke županije na konstituirajućoj sjednici 2. prosinca 1995. donijeli propisanom većinom Odluku o primjeni Privremenog statuta i Privremenog poslovnika Županijske skupštine Zagrebačke županije u cijelosti.
NN 109/1995 • Stoga je zaključak predlagatelja da je postupak konstituiranja Skupštine Zagrebačke županije proveden sukladno odredbama svih relevantnih zakonskih i na zakonu utemeljenih odredbi podzakonskih akata.
NN 109/1995 • Tumačenje ministra uprave, usmeno dano na sjednici od 2. prosinca 1995., prema kojem gradska skupština nije konstituirana te nisu ispunjene pretpostavke za konstituiranje županijske skupštine, budući da je njezin sastavni dio gradska skupština, prema s
NN 109/1995 • Iz svega slijedi početna tvrdnja predlagatelja da osporeni akti Vlade nisu donijeti u skladu s odredbom članka 110. Ustava, budući da je zakon na kojem se akti Vlade temelje, nepravilno i pogrešno primijenjen.
NN 109/1995 • Predlagatelji predlažu Ustavnom sudu Republike Hrvatske poništenje osporenih akata Vlade.
NN 109/1995 • Tijekom prethodne ocjene prijedloga, analizirani su navodi iznijeti u prijedlogu te dokumentacija dana u privitku prijedloga, osporeni akti Vlade, odredbe navedenih Zakona te dosadašnja praksa Suda.
NN 109/1995 • U skladu s člankom 40. stavak 1. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske, zatražen je odgovor Vlade Republike Hrvatske, koja je donositelj osporenih akata.
NN 109/1995 • Navodi odgovora Vlade mogu se sažeti u temeljne tvrdnje: donošenje zaključaka Vlade je utvrđivanje stava koji prethodi donošenju propisa, a u konkretnom slučaju, prethodi donošenju Odluka Vlade; nitko, pa ni Vlada, ne može dati skupini novoizabranih čl
NN 109/1995 • Prijedlozi dijelom nisu osnovani, a dijelom nisu dopušteni. Ustavni sud ovlašten je, izmedu ostalog, odlučivati o suglasnosti zakona s Ustavom Republike Hrvatske, te o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom (tzv. apstraktna kontrola ustavnosti
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 67/08, Broj 115/03,
Broj 64/06, Broj 60/08,
Broj 155/05, Broj 10/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE