PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-12-155-2542 NN 155/2002

• Navedeni rashodi odnose se na skupinu 42 - Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i skupinu 45 - Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti:


Stranica NN 155/2002

• Navedeni rashodi odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti, i to:


Stranica NN 155/2002

• Navedeni rashodi odnose se na odjeljak 3224 - Materijal i dijelovi za tekuće i investicijsko održavanje i odjeljak 3232 - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja. Županijama i Gradu Zagrebu ovi rashodi se planiraju i osiguravaju na osnovi kriterija opsega djelatnosti upisanih učenika u tim domovima u školskoj godini 2002./2003.:


Stranica NN 155/2002

• Na osnovi kriterija utvrđenih pod A), B) i C) ukupna sredstva za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u 2003. godini po županijama iznose:


Internet NN 155/2002
• Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi planova rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini za 2003. godinu u kojem se planiraju kapitalni projekti školstva koji će se realizirati tijekom 2003. godine.

Propis NN 155/2002
• Realizacija ovih rashoda (u dijelu koji se odnosi na pomoći iz državnog proračuna) moguća je tek po izvršenju radova i nabavi usluga, a ne anticipativno. Predstavnička tijela županija i Grada Zagreba dužna su plan rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini donijeti najkasnije do 31. siječnja 2003. godine i dostaviti ga Ministarstvu prosvjete i športa.

Propis NN 155/2002 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja škola županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2003. godinu u kojima se specificiraju škole, namjene i iznosi sredstava.
Propis NN 155/2002 • Rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja učeničkih domova županije i Grad Zagreb planiraju i troše na osnovi operativnih planova za 2003. godinu u kojima se specificiraju učenički domovi, namjene i iznosi sredstava.
Propis NN 155/2002 • Predstavnička tijela županija i Grada Zagreba dužna su plan rashoda za nabavu materijala, dijelova i usluga investicijskog održavanja škola i domova donijeti najkasnije do 31. siječnja 2003. godine i dostaviti ga Ministarstvu prosvjete i športa.
Propis NN 155/2002 • Sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova županije i Grad Zagreb ostvaruju iz dodatnog udjela poreza na dohodak po stopi od 2,0%.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 155/2002 • Ako županije i Grad Zagreb ne ostvare ukupno bilancirana sredstva za financiranje decentraliziranih funkcija srednjeg školstva iz dodatnog udjela u porezu za dohodak po stopi od 2,0%, razliku do ukupno bilanciranih sredstava ostvaruju iz pozicije pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2003. godinu. Kontrolu ostvarivanja tih prihoda vrši Ministarstvo financija.
Propis NN 155/2002 • Županije i Grad Zagreb dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija srednjih škola i učeničkih domova za 2003. godinu u okvirima bilanciranih sredstava i po namjenama utvrđenim u točki V., VI., VII. i VIII. ove Odluke.
Propis NN 155/2002 • Županije i Grad Zagreb dužni su Ministarstvu prosvjete i športa dostavljati podatke, odnosno posebna izvješća i konsolidirano izvješće srednjih škola i učeničkih domova o visini materijalnih i financijskih rashoda, naknada građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i drugih naknada i rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja, te rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatnih ulaganja na nefinancijskoj imovini u skladu s Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (»Narodne novine«, broj 74/2002).
Propis NN 155/2002 • Županije i Grad Zagreb dužni su sredstva iz dodatnog udjela poreza na dohodak i sredstva s pozicije pomoći izravnanja koristiti prema utvrđenoj namjeni iz ove Odluke.
Propis NN 155/2002 • Županije i Grad Zagreb dužni su rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja i rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini realizirati u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi.
Propis NN 155/2002 • Županije i Grad Zagreb ne mogu započinjati realizaciju nabave proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini bez izrade investicijskog elaborata u kojem su precizno utvrđeni: opseg radova i usluga, vrijednost radova i usluga, vrijeme realizacije i realni izvori sredstava, kao i prethodne suglasnosti Ministarstva prosvjete i športa za nabavu proizvedene dugotrajne imovine.
Propis NN 155/2002 • Županijska skupština odnosno Skupština Grada Zagreba - osnivač škole, može na osnovi vlastite odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2003. godini i odluke o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba srednjih škola i učeničkih domova, a uz prethodnu suglasnost Ministarstva prosvjete i športa i Ministarstva financija, udružiti sredstva za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnom i srednjem školstvu do razine utvrđene u ovoj Odluci i u Odluci o kriterijima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2003. godini.
Propis NN 155/2002 • U prosječnoj cijeni po učeniku za obračun materijalnih i financijskih rashoda uključeni su i troškovi redovitog programa financiranja učenika s teškoćama u razvoju, a samo povećani troškovi školovanja tih učenika financirat će se iz sredstava državnog proračuna sukladno posebnim kriterijima koje utvrđuje ministar prosvjete i športa.
Propis NN 155/2002 • Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, a primjenjuje se od 1. siječnja 2003. godine.
Propis NN 155/2002 • Na temelju članka 40. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine«, broj 59/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 19. prosinca 2002. godine donijela
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 96/03, Broj 5/07, Broj 21/07, Broj 155/04, Broj 118/04, Broj 84/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled