PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-02-25-362 NN 25/2003

• – nepristrano obrađivati politička, gospodarska, socijalna, zdravstvena, kulturna, obrazovna, znanstvena, ekološka i druga pitanja, omogućujući ravnopravno sučeljavanje stajališta različitih izvora,


Stranica NN 25/2003

• – prije objavljivanja provjeriti izvor i sadržaj informacija, u skladu s priznatim standardima neovisnog novinarstva,


Stranica NN 25/2003

• – odjeljivati informacije i komentare te jasno označavati komentare kao osobno mišljenje autora.


Stranica NN 25/2003

• – poticati, pogodovati poticanju i širiti nacionalnu, rasnu ili vjersku mržnju i netrpeljivost, antisemitizam i ksenofobiju, kao i poticati na diskriminaciju ili neprijateljstvo prema pojedincima ili skupinama, zbog njihova podrijetla, boje kože, političkog uvjerenja, svjetonazora, zdravstvenog stanja, spola, seksualnih ili drugih određenja ili osobina,


Internet NN 25/2003
• – na bilo koji način poticati, promicati i veličati nasilje i kriminal, te poticati građane, a posebice djecu i mladež, na uporabu duhanskih proizvoda, alkohola ili droga,

Propis NN 25/2003
• – bez znanja gledatelja, odnosno slušatelja, uporabom nekog tehničkog sredstva (npr. objavljivanjem slika ili tona vrlo kratkog trajanja) prenositi određene poruke ili utjecati na gledatelje, odnosno slušatelje, a da oni toga nisu svjesni.

Propis NN 25/2003 • (2) Programski sadržaji koji očigledno štete fizičkom, duševnom ili moralnom razvoju djece i mladeži ne smiju biti na rasporedu kada će ih oni zbog vremena prijenosa ili prihvata vjerojatno gledati.
Propis NN 25/2003 • (1) HR i HTV dužni su u programima služiti se hrvatskim jezikom i latiničnim pismom ako ovim ili dugim zakonom nije određeno drugačije.
Propis NN 25/2003 • (2) HR i HTV dužni su promicati i stvaralaštvo na dijalektima hrvatskoga jezika.
Propis NN 25/2003 • – ako se objavljuju filmovi i druga audio i audiovizualna djela u izvornom obliku,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 25/2003 • – ako se objavljuju glazbena djela s tekstom koji je djelomice ili u cijelosti pisan na stranome jeziku ili pismu,
Propis NN 25/2003 • – ako su emisije djelomice ili u cijelosti namijenjene učenju stranih jezika i pisma.
Propis NN 25/2003 • (4) Uporaba hrvatskoga jezika nije obvezna u emisijama namijenjenima informiranju pripadnika nacionalnih manjina.
Propis NN 25/2003 • (1) Više od 55% objavljenog igranoga, dokumentarnog i drugog programa HTV-a, mora biti izvorno proizveden na hrvatskom jeziku, dok od preostalog stranog programa najmanje 50% mora biti na nekom od europskih jezika ili europske proizvodnje.
Propis NN 25/2003 • (2) Od programa na hrvatskom jeziku iz stavka 1. ovoga članka najmanje 50% moraju biti audiovizualna djela igranoga, dokumentarnoga, animiranog ili zabavnog sadržaja.
Propis NN 25/2003 • (1) Najmanje 10% ukupno objavljenoga televizijskog programa, izuzevši informativne emisije, športske priredbe, igre i promidžbene poruke, HTV mora naručiti od neovisnih produkcijskih društava ili za narudžbu programa od neovisnih produkcijskih društava mora izdvojiti najmanje 10% godišnjega proračuna za proizvodnju televizijskoga programa.
Propis NN 25/2003 • (2) Neovisna produkcijska društva koja će snimiti emisije iz stavka 1. ovoga članka, odabiru se na temelju javnoga natječaja.
Propis NN 25/2003 • (3) Mjerila i postupak za odabir emisija iz stavka 1. ovoga članka utvrđuju se Statutom HRT-a.
Propis NN 25/2003 • (1) Trajanje promidžbenih poruka u svakom programu HR-a i HTV-a ne smije biti dulje od 9 minuta u jednom satu programa.
Propis NN 25/2003 • (2) Dvije ili više promidžbenih poruka (promidžbeni blok) smiju se bez prekida objavljivati samo između emisija.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 63/07, Broj 59/09, Broj 112/04, Broj 67/00, Broj 79/00, Broj 91/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled