PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 7/2002 • Novo društvo LANTEA d.d., nastalo spajanjem poduzetnika RO-MA d.d. i STANDARD d.d., čiji je imatelj većinskog udjela u temeljnom kapitalu društvo TEKSTILPROMET d.d., koji je imatelj većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u istim poduzetnicima u iznosu od 84,40% i nadalje se bavi djelatnošću maloprodaje, tj. trgovinom na malo tekstilnim proizvodima.
NN 7/2002 • 4. LANTEA d.d., Zagreb (nakon spajanja društava navedenih pod 2. i 3.),
NN 7/2002 • Osnovan je 1947. godine, kao Kotarski magazin. Prodajni asortiman poduzetnika RO-MA d.d. dijeli se: prema grupama proizvoda (metraža i posoblje: metraža, posoblje; trikotaža: konfekcija i trikotaža; rublje i trikotaža, dječji program, sportski program). Najpoznatija robna marka koju prodaju: Benneton.
NN 7/2002 • Osnovan je 1964. godine, te počinje poslovati kao poslovno udruženje. Prodajni asortiman dijeli prema grupama proizvoda (konfekcija, cipele, rublje i trikotaža, metraža, pozamenterija i posoblje, dječja konfekcija, sport; slobodno vrijeme).
NN 7/2002 • Obje su tvrtke prošle mnoge organizacijske promjene kroz razne integracije, dezintegracije, faze intenzivnog razvoja, zastoja, nazadovanja, da bi danas bile u mnogim segmentima vrlo slične; to se odnosi na predmet poslovanja, veličinu, promet, broj zaposlenika (RO-MA d.d.: 363, STANDARD d.d.: 375 zaposlenih u 1999.), isključivu aktivnost na području grada Zagreba, konkurentnost, ali i međusobnu konkurenciju.
NN 7/2002 • Pojavom velikih trgovinskih sustava iz Europe na hrvatskom tržištu, kao i daljnjom liberalizacijom tržišta, osnovni zadatak je osigurati uvjete za brži razvoj u vrijeme promjena, uključujući i rast i razvoj. Stoga se i krenulo u proces spajanja, potaknut od strane imatelja većinskog udjela u temeljnom kapitalu oba poduzetnika, tj. od strane poduzetnika TEKSTILPROMET d.d.
NN 7/2002 • Osnovan je 1949. godine, kada je započeo s prodajom tekstila, s ciljem i nastojanjem osiguranja tržištu cjelovitog i potpunog izbora tekstila na jednom mjestu.
NN 7/2002 • Stalna suradnja sa svim hrvatskim tekstilnim tvrtkama, kao i brojnim svjetskim proizvodnim imenima u tekstilu, praćenje trendova i novih mogućnosti, posjeti svjetskim sajmovima, skupovima, upoznavanje s novom tehnologijom i danas određuju osnovnu djelatnost: trgovinu tekstilom. Kako u veleprodaji, tako i na maloprodajnim mjestima, u mogućnosti je da kupcima ponudi kvalitetan i dostatan izbor svih tekstilnih proizvoda: od stotina tisuća metara tekstila u metraži do desetaka tisuća gotovih tekstilnih proizvoda za muškarce, žene, djecu i kućanstvo.
NN 7/2002 • 8.1. Pri utvrđivanju mjerodavnog tržišta Agencija je posebno razmotrila područja djelatnosti sudionika koncentracije i s njima povezanih društava. Pri utvrđivanju tržišnih udjela, Agencija je koristila podatke o ukupnom prihodu sudionika (direktnih i indirektnih) koncentracije za razdoblje od 1997. do 1999. S obzirom na djelatnost poduzetnika, sudionika koncentracije, kao mjerodavno tržište u proizvodnoj i zemljopisnoj dimenziji utvrđeno je tržište tekstilom i odjevnim predmetima na području Republike Hrvatske.
NN 7/2002 • 8.2. Mjerodavno tržište u proizvodnoj djelatnosti razmatrano je u četiri (4) segmenta i to:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 7/2002 • 8.2.1. tržište trgovine na malo odjećom (Nacionalna klasifikacija djelatnosti – 52420, »Narodne novine« broj 3/97 i 7/97; dalje: NKD),
NN 7/2002 • 8.2.3. tržište trgovine na veliko tekstilom (NKD – 51410), te
NN 7/2002 • Tržišni udjeli izračunati su prema ukupnom prihodu sudionika koncentracije ostvarenom u određenoj djelatnosti, a promatrani su u razdoblju od 1997. do 1999.
NN 7/2002 • Sljedeće tablice prikazuju tržišne udjele sudionika koncentracije (direktnih i indirektnih), prema pojedinim segmentima mjerodavnog tržišta u razdoblju od 1997. do 1999.
NN 7/2002 • 51%-tni imatelj udjela u temeljnom kapitalumaliposlovaoposlovao
NN 7/2002 • jedini veliki poduzetnik u Republici Hrvatskoj u istojveliki60,36%60,48%56,29%
NN 7/2002 • djelatnosti: direktni i indirektni sudionik koncentracijâ
NN 7/2002 • 10. Za koncentracije TEKSTILPROMET d.d. i RO-MA d.d., te TEKSTILPROMET d.d. i STANDARD d.d. tržišni udjeli su ostali nepromijenjeni, pojedinačno ocjenjujući svaku koncentraciju, tj. isti su kao i prije provedenih koncentracija, jer svaki od sudionika pojedine koncentracije (TEKSTILPROMET d.d. i RO-MA d.d., TEKSTILPROMET d.d. i STANDARD d.d.) registriran je u drugoj djelatnosti prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti, i riječ je o dva različita (međusobno komplementarna) mjerodavna tržišta:
NN 7/2002 • 10.1. trgovina na malo odjećom, NKD 52420 (RO-MA d.d. i STANDARD d.d.),
NN 7/2002 • 10.2. trgovina na veliko tekstilom, NKD 51410 (TEKSTILPROMET d.d.).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 147/02, Broj 112/04,
Broj 204/03, Broj 129/08,
Broj 2/09, Broj 56/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE