PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 31/1995 • O METODOLOGIJI IZRADE I SADRŽAJU PLANOVA ZAŠTITE I SPAŠAVANJA
NN 31/1995 • Planovi zaštite i spaševanja donose se radi provedbe organizirane zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara od opasnosti i posljedica prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća te od ratnih razaranja.
NN 31/1995 • Planovi zaštite i spašavanja izrađuju se na temelju procjene opasnosti i posljedica prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća te ratnog razaranja, kao i raspoloživih ljudskih i materijalnih snaga za zaštitu i spašavanje subjekata na koje se ti planovi odnose.
NN 31/1995 • Planovi zaštite i spašavanja izrađuju se za područje općine, grada, Grada Zagreba, kotara s posebnim statutom, županije i teritorij Republike Hrvatske.
NN 31/1995 • Nositelji izrade planova zaštite i spašavanja ze područje općine, grada, Grada Zagreba, kotara s posebnim statutom i županije su nadležne policijske uprave Ministarstva unutarnjih poslova (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), a za teritorij Republike Hrvatske - Ministarstvo u sjedištu.
NN 31/1995 • Jedinice lokalne samouprave i uprave dužne su sudjelovati u izradi planova zaštite i spašavanja.
NN 31/1995 • Planove zaštite i spašavanja izrađuju i tijela državne uprave, županijska upravna tijela, pravne osobe koje su odlukom Vlade Republike Hrvatske određene kao posebno značajne za obranu te pravne osobe kojima su planom zaštite i spašavanja Republike Hrvatske, odnosno županije, utvrđene posebne zadaće radi njihovog značaja za provedbu zaštile i spašavanja.
NN 31/1995 • Druge pravne osobe ne moraju imati plan zaštite i spašavanja, ali moraju izraditi provedbeni plan zaštite i spašavanja
NN 31/1995 • Nositelji izrade planova zaštite i spašavanja tijela i pravnih osoba iz stavka 1. ovoga članka su njihove stručne službe, određene općim aktima tih tijela i pravnih osoba.
NN 31/1995 • Nositelji izrade provedbenih planova zaštite i spašavanja u pravnim osobama iz stavka 2. ovoga članka su odgovorne osobe u tim pravnim osobama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 31/1995 • Postupku izrade plana zaštite i spašavanja Republike Hrvatske prethodi donošenje Programa rada i izrada procjene ugroženosti ljudi i materijalnih dobara uslijed opasnosti i posljedica od prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća te ratnih razaranja i procjena vlastitih mogućnosti za zaštitu i spašavanje.
NN 31/1995 • Programom iz stavka 1. ovoga članka utvrđuju se zadaće nositelja izrade pojedinih dijelova Plana zaštite i spašavanja Republike Hrvatske i rokovi izvršenja tih zadaća, kao i načelne zadaće ostalih nositelja izrade planova zaštite i spašavanja, koji vlastitim programima rada detaljnije razrađuju način provedbe utvrđenih obveza.
NN 31/1995 • Program iz stavka 1. ovoga članka donosi ministar unutarnjih poslova.
NN 31/1995 • Procjena ugroženosti pučanstva i materijalnih dobara uslijed opasnosti i posljedica od prirodnih, tehničko-tehnoloških, ekoloških nesreća, te ratnih razaranja i procjene vlastitih mogućnosti za zaštitu i spašavanje, temelji se na:
NN 31/1995 • 1. procjeni opasnosti od prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća za teritorij Republike Hrvatske;
NN 31/1995 • 2. procjeni vojno-političkih, sigurnosnih, gospodarskih i drugih uvjeta u slučaju napada na Republiku Hrvatsku koju izrađuju Ministarstvo obrane;
NN 31/1995 • 3. poznavanju vlastitih ljudskih i materijalnih potencijala i mogućnosti za zaštitu i spašavanje, te njihovog najsvrsishodnijeg djelovanja i uporabe u konkretnim vremenskim i prostornim uvjetima.
NN 31/1995 • Procjenu ugroženosti pučanstva i materijalnih dobara uslijed opasnosti i posljedica prirodnih, tehničko-tehnoloških i ekoloških nesreća te ratnih razaranja, na razini Republike Hrvatske izrađuje Ministarstvo u sjedištu, u suradnji s nadležnim tijelima državne uprave i drugim subjektima sustava civilne zaštite.
NN 31/1995 • - moguće vrste, intenzitet i posljedice djelovanja prirodnih, tehničko-tehnoloških, ekoloških nesreća, te ratnih razaranja;
NN 31/1995 • - ugroženost pojedinih dijelova teritorija - naselja (u odnosu na veličinu i lokacijske karakteristike);
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 31/08, Broj 38/04,
Broj 44/05, Broj 64/01,
Broj 116/06, Broj 24/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE