PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 153/1998 • - obraditi osnovne kemijske reakcije koje se odvijaju u vodenim otopinama,
NN 153/1998 • - upoznati glavne vrste organskih spojeva i njihova svojstva,
NN 153/1998 • - postupno uvoditi učenike u sadržaje praktičnih znanja iz pedikerstva,
NN 153/1998 • - upoznati učenike sa suvremenim sredstvima rada u pedikerskim salonima te praktičnim mjerama zaštite na radu,
NN 153/1998 • - upoznati osnove opće patologije kože i noktiju i dermatološke terapije,
NN 153/1998 • - osposobiti učenike da temeljem stečenih znanja mogu, kada je to potrebno, savjetovati klijente da se obrate liječniku - specijalisti.
NN 153/1998 • - postupno uvoditi učenike u sadržaje praktičnih znanja iz manikiranja i njezi ruku i noktiju,
NN 153/1998 • - upoznati učenike sa suvremenim alatom i priborom za manikiranje, njegom ruku i noktiju te praktičnim mjerama zaštite na radu,
NN 153/1998 • - razvijati kod učenika koncentraciju i pažnju, strpljivost i urednost u radu,
NN 153/1998 • Nastavni plan naukovanja temeljen je na procjeni potrebnog vremena za savladavanje znanja i vještina koji su
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 153/1998 • neophodni za ovo zanimanje kao i na duljini trajanja nastave u pojedinoj školskoj godini.
NN 153/1998 • Nastavni program naukovanja je okvirni, pa će obrtnička škola, zajedno s obrtnicima, izraditi izvedbene programe.
NN 153/1998 • Praktični dio naukovanja, tehnologija zanimanja i stručni račun programirani su tako da čine smislenu cjelinu u kojoj se sadržaji međusobno nadopunjuju.
NN 153/1998 • U odabiru sadržaja nastavnog programa korišten je princip egzemplarnosti. Pri izradi izvedbenog programa treba uvažavati specifičnosti radionica u školi i obrtničkih radionica ne narušavajući pri tom osnovnu strukturu okvirnog programa.
NN 153/1998 • Izvedbeni program mora biti konkretniji, odnosno detaljniji, a sadržaj se raspoređuje sukladno školskom kalendaru.
NN 153/1998 • Izvedbenim programom konkretno treba reći koji se dio programa izvodi u školi, odnosno školskoj radionici, a koji kod obrtnika.
NN 153/1998 • Preporuča se da svaka obrazovna skupina bude, u svakom polugodištu, kroz utvrđeni didaktičko vremenski blok na naukovanju u školi, a u ostalom dijelu kod obrtnika s kojima naučnik ima sklopljen ugovor o naukovanju. Vremenska dimenzija pojedinog bloka bit će uvjetovana planom vremena potrebnog za ostvarenje teorijskog dijela naukovanja i vježbi, te planiranog vremena za realizaciju razlike programa u školskim radionicama.
NN 153/1998 • Praktični dio programa treba najvećim dijelom realizirati kod obrtnika. Stručni učitelj koji realizira praksu mora imati majstorski ispit ili priznati majstorski status. Na praksi učenik vodi dnevnik rada.
NN 153/1998 • Teorijski dio naukovanja ostvaruju nastavnici s visokom stručnom spremom koji su završili studij na odgovarajućem fakultetu za odgovarajuća područja programa. Vježbe iz područja pedikerstva i manikiranja ostvaruju stručni učitelji s majstorskim ispitom ili priznatim majstorskim statusom. To pretpostavlja timski rad s unutarnjom podjelom rada prema znanju i sposobnostima pojedinih stručnjaka.
NN 153/1998 • Okvirni sadržaji iz praktičnog dijela ispita kojim ispitanik dokazuje stečena praktična znanja i vještine može se definirati ovako:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 115/07, Broj 44/96,
Broj 103/07, Broj 81/06,
Broj 1/09, Broj 52/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE