PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-03-19-373 NN 19/1995

• - odgovarajuće isprave kojima se dokazuje status strane osobe (izvadak iz odgovarajućeg registra


Propis NN 19/1995

• - za pravnu osobu, strana putovnica, hrvatska putovnica s vizom o dozvoli trajnog boravka u inozemstvu, odnosno potvrda o neprekidnom radu u inozemstvu od najmanje 2 godine, odnosno neprekidnom boravku od sedam godina),


Propis NN 19/1995

• - potvrda ovlaštene carinarnice, da korisnik carinske povlastice, te strani ulagač u posljednje tri godine nisu počinili privredni prijestup ili teži prekršaj, da se protiv istih osoba ne vodi postupak zbog privrednog prijestupa ili prekršaja zbog povrede


Propis NN 19/1995

• - potvrda ovlaštene ispostave Porezne uprave. da korisnik carinske povlastice, te strani ulagač u posljednje tri godine nisu počinili privredni prijestup ili teži prekršaj, da se protiv istih osoba ne vodi postupak zbog privrednog prijestupa ili prekršaja


Propis NN 19/1995
• - Ministarstva gospodarstva, - Ministarstva razvitka i obnove, - Hrvatske gospodarske komore, te

Propis NN 19/1995
• - Hrvatske obrtničke komore. Stručna komisija za uvoz opreme po osnovi stranih ulaganja svoje mišljenje i prijedlog donosi temeljem priložene dokumentacije, sukladno prihvaćenim pravcima gospodarskoga razvitka Republike Hrvatske, te pribavljenim i drugim

Propis NN 19/1995 • 9. Rješenje o oslobađanju od plaćanja carine na opremu koja se uvozi po osnovi ulaganja strane osobe dostavlja se korisniku carinske povlastice, te carinarnici nadležnoj za provedbu postupka carinjenja putem Carinske uprave Republike Hrvatske.
Propis NN 19/1995 • 10. Carinska uprava Republike Hrvatske vodi evidenciju o korisnicima i vrijednostima opreme uvezene uz oslobađanje od plaćanja carine po osnovi uloga strane osobe za obavljanje gospodarske djelatnosti. Na temelju podataka prikupljenih evidencijom iz stavka 1. ove točke, Carinska uprava Republike Hrvatske obvezna je tromjesečno Ministarstvu financija i Hrvatskoj gospodarskoj komori dostavljati izvješća o ostvarenome uvozu opreme i carinskim oslobađanjima.
Propis NN 19/1995 • 11. Pravo na oslobađanje od plaćanja carine pri uvozu opreme za obavljanje gospodarske djelatnosti po osnovi uloga strane osobe, sukladno odredbama ovoga naputka, ostvaruju i poduzeća i druge pravne osobe iz članka 635. i članka 636. Zakona o trgovačkim društvima ("Narodne novine"; br.111/93).
Propis NN 19/1995 • 12. Pravo na oslobađanje od plaćanja carine pri uvozu opreme za obavljanje gospodarske djelatnosti po osnovi uloga strane osobe mogu ostvariti i preddruštva. Zahtjev za oslobađanje od plaćanja carine u ime preddruštva podnose osnivači ili jedan od osnivača kojeg osnivači sporazumno odrede, a temeljem ugovora ili drugoga akta o osnivanju. Preddruštvo uz zahtjev, uz isprave navedene u točki 7. ovoga naputka (osim izvoda iz sudskog registra), prilaže i: - ugovor ili drugi akt o osnivanju, u kojem mora biti određena i odgovornost za namirenje carine i drugih obveza proizašlih uvozom opreme, - garanciju banke za namirenje carinskih i drugih obveza. Rješenje o oslobađanju od plaćanja carine opreme za predruštvo donosi se uz uvjet, da se najkasnije tri mjeseca po isteku roka utvrđenog rješenjem za ostvarivanje oslobađanja od plaćanja carine mora obaviti upis društva u trgovački registar, te dokaz o tome dostaviti na uvid Ministarstvu financija.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 19/1995 • 13. Stupanjem na snagu ovoga naputka prestaje važiti "Uputstvo o oslobađanju od plaćanja carine za opremu koja se uvozi na osnovi uloga strane osobe u domaće poduzeće ili radnju" ("Narodne novine", br. 68/91, 41/92, 89/93, 60/94 i 67/94).
Propis NN 19/1995 • 14. Ovaj naputak stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 19/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu.Tadranko Crnić, predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr Vojislav Kučeković, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu Denisa Kuljiša iz Zagreba za ocjenu ustavnosti Zakona, na sjednici održanoj dana 15. ožujka 1995. godine, donio je ovo
Propis NN 19/1995 • 1. Pokreće se postupak za ocjenu ustavnosti Zakona o javnom informiranju ("Narodne novine", broj 22/1992).
Propis NN 19/1995 • Denis Kuljiš iz Zagreba podnio je prijedlog Sudu, temeljem odredbe članka 15. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 13/1991), za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti Zakona o javnom informiranju navodeći da postupak donošenja tog Zakona, a cijeneći da se radi o Zakonu koji uređuje temeljne slobode i prava čovjeka i građanina, nije proveden u skladu s ustavnim odredbama. Odredbe o odlučivanju na sjednicama domova Sabora sadržane su u člancima 82. i 83. Ustava (te člancima 135. i 138. iz glave VII i VIII Ustava, na koje se predmetni prijedlog ne odnosi), kojim odredbama je uređeno da Zastupnički i Županijski dom većinom glasova donose odluke ukoliko je na sjednici nazočna većina zastupnika, ako Ustavom nije drugačije određeno (članak 82. stavak 1.) dvotrećinskom većinom glasova svih zastupnika donosi Zastupnički dom zakone kojima se uređuju nacionalna prava (članak 83. stavak 1.), i većinom glasova svih zastupnika donosi Zastupnički dom zakone kojima se razrađuju: - Ustavom utvrđene slobode i prava čovjeka i građanina: - izborni sustav; - ustrojstvo, djelokrug i način rada državnih tijela i - ustrojstvo lokalne samouprave i uprave.
Propis NN 19/1995 • Zakon o javnom informiranju donijet je na 1. skupnoj sjednici svih vijeća Sabora Republike Hrvatske (novog djelokruga, utvrđenog Poslovnikom Sabora Republike Hrvatske - "Narodne novine", broj 17/1992, donijetog na zajedničkoj sjednici svih vijeća Sabora održanoj dana 27. ožujka 1992 godine), održanoj dana 9. travnja 1992. godine. Članak 6. Ustavnog zakona za provedbu Ustava Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 34/1992, 91/1992 i 62/1993) u stavku 1. ureduje da, do konstituiranja novoizabranog Sabora, vijeća Sabora donose zakone i druge akte u djelokrugu, na način i prema postupku utvrđenom odredbama Ustava Republike Hrvatske iz 1974. ili Poslovnikom Sabora. Odredbe Poslovnika Sabora, važećeg u vrijeme donošenja osporenog zakona, koje se odnose na konkretni predmet, a u svezi navoda predlagatelja da se osporeni zakon odnosi na slobode i prava čovjeka i građanina, su slijedeće: - članak 35. (u glavi IV. Poslovnika kojom se uređuje djelokrug vijeća Sabora) propisuje da zastupnici, na skupnoj sjednici vijeća Sabora, donose zakone koji se odnose na slobode i prava čovjeka i građanina (alineja 5. članka); - članak 234. stavak 4. (u glavi XIII. točka 6. koja se od nosi na odlučivanje) propisuje da se zakoni, kojima se uređuju slobode i prava čovjeka i građanina, donose većinom glasova svih zastupnika.
Propis NN 19/1995 • Polazeći od navedenih odredbi Ustava, Ustavnog zakona za provedbu Usteva Republike Hrvetske i Poslovnika Sabora Republike Hrvatske, ovaj Sud nalazi osnovu za sumnju u ustavnost Zakona o javnom informiranju. Uvidom u verificirani zapisnik 1. skupne sjednice svih vijeća Sabora od 9. travnja 1992. godine utvrđeno je slijedeće: - ukupan broj zastupnika u Saboru, na dan 9. 4. 1992. je 343. Slijedi zapisnička konstatacija da je, za donošenje punovažnih, punovaljanih odluka, potrebna nazočnost najmanje 172 zastupnika. Evidencijskim listićima utvrđena je prisutnost navedenoj sjednici ukupno 240 zastupnika. - pod točkom 6. dnevnog reda, provedena je rasprava o Prijedlogu Zakona o javnom informiranju i izjašnjenje o Prijedlogu sa usvojenim amandmanima, te je konstatirano da su zastupnici, većinom glasova -157 "za",16 "protiv"prihvatili Prijedlog zakona o javnom informiranju sukladno prijedlogu Vlade Republike Hrvatske zajedno s prihvaćenim amandmanom u raspravi. Zakon o javnom informiranju zakon je kojim se uređuju slobode i prava čovjeka i građanina. Naime, Ustav člankom 38. stavkom 1. jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli, a stavkom 2. slobodom izražavan misli osobito obuhvaća slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja, dok je stavkom 3. cenzura zabranjena, a novinari imaju pravo na slobodu izvještavanja i pristupa informaciji. Zakon o javnom informiranju člankom 3. Općih odredbi Zakona, izričito uređuje da je javno informiranje slobodno (stavak 1.), a da sloboda javnog informiranja obuhvaća osobito slobodu izražavanja misli, slobodu prikupljanja, istraživanja, objavljivanja, širenja i primanja informacija (stavak 2.). Zbog takvih odredbi Ustava i Zakona o javnom informiranju, a polazeći od naprijed navedenih odredbi članka 83. stavak 2. Ustava i članka 234. Poslovnika Sabora, javlja se sumnja da Zakon o javnom informiranju nije donijet većinom glasova svih zastupnika, a kako to propisuju navedene ustavne i druge odredbe, a utemeljenost ili neutemeljenost takve sumnje treba ispitati u pokrenutom postupku. Iz navedenih je razloga Sud pokrenuo postupak kao što je navedeno u izreci ovog rješenja. Temeljem odredbe članka 40. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/1994) rješenje se dostavlja Saboru Republike Hrvatske radi odgovora.
Propis NN 19/1995 • Odluka o objavi rješenja temelji se na odredbi članka 20. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 19/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu predsjednik Suda Jadranko Crnić, te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući o prijedlogu za ocjenu ustavnosti i zakonitosti članka 1. Odluke o izmjenama Odluke o komunalnoj djelatnosti, temeljem članka 15. stavka 2. Ustavnog Zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, na sjednici 1. ožujka 1995. godine, donio je ovo
Propis NN 19/1995 • 1. Pokreće se postupak za ocjenu ustavnosti i zakonitosti članka 1. Odluke o izmjenama Odluke o komunalnoj djelatnosti ("Službeni glasnik" Općine Split, broj 3 II/1989)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 48/96, Broj 49/90, Broj 51/91, Broj 9/01, Broj 113/08, Broj 80/93


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled