PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 63/2001 • Odgovornost je organizacije za održavanje zrakoplova ovlaštene prema 9 A-JAR-145 uskladiti se s nalazima ugovorene organizacije za nadzor ovlaštene prema 9 A-JAR-145 ili osobe, osim ako je nacionalno zrakoplovno nadležno tijelo odredilo drugačije.
NN 63/2001 • 2.5. PAŽNJA: Ako ugovorna organizacija prema 9 A-JAR-145 ili spomenuta osoba izgubi ili se odrekne svoga ovlaštenja, ovlaštenje organizacije za održavanje zrakoplova izdano prema 9 A-JAR-145 bit će obustavljeno dok nadležno tijelo ne odobri novi ugovor.
NN 63/2001 • 3. Preporučeni operativni postupak za organizaciju za održavanje ovlaštenu prema 9 A-JAR-145 utemeljenu na najviše 5 osoba uključenih u održavanje.
NN 63/2001 • Napomena: Osobe uključene u održavanje su određene u 145.30(c) kao što su: osobe za planiranje, mehaničari, kontrolori i ovlašteno osoblje.
NN 63/2001 • 3.1. 9 A-JAR-145.30(b); minimalni uvjet su dvije osobe zaposlene na puno radno vrijeme koje ispunjavaju uvjete nacionalnog zrakoplovnog nadležnog tijela za ovlašteno osoblje, pri čemu jedna od njih mora obavljati funkciju odgovornoga rukovoditelja a druga obavlja funkciju inženjera audita kvalitete.
NN 63/2001 • Puno radno vrijeme u svrhu 9 A-JAR-145 podrazumijeva obično ne manje od 35 sati tjedno izuzev tijekom dopusta.
NN 63/2001 • Bilo koja osoba može preuzeti odgovornosti odgovornog rukovoditelja uz uvjet da u potpunosti udovoljava zahtjevu u 9 A-JAR-145.5, ali voditelj održavanja (tehničar/inženjer održavanja) mora biti ovlaštena osoba kako bi zadržao neovisnost inženjera za audit kvalitete u izvođenju tih provjera. Ništa ne sprečava bilo kojeg tehničara/inženjera održavanja da preuzme zadatke održavanja pod uvjetom da voditelj održavanja izdaje potvrdu o vraćanju u uporabu.
NN 63/2001 • Inženjer audita kvalitete mora imati jednake kvalifikacije i status inženjera održavanja radi vjerodostojnosti, osim ako ima dokumentiranu praksu u osiguravanju kvalitete zrakoplova. U tom slučaju može od strane nadležnog tijela biti prihvaćeno smanjenje potrebnih kvalifikacija za održavanje.
NN 63/2001 • U slučaju kada se nadležno tijelo složi da je nepraktično da organizacija imenuje osobu za nadzor kvalitete, ta se funkcija može sporazumno ugovoriti sukladno stavku 2.
NN 63/2001 • 3.2. 9 A-JAR-145.30(d); uvjeti početne obuke za osobe navedene u stavku 3.1 moraju biti u suglasnosti s trenutno važećim nacionalnim uvjetima. Daljnje usavršavanje treba biti izvedeno od inženjera za audit kvalitete, osim ako je za tu svrhu organizacija odlučila koristiti drugu organizaciju ovlaštenu prema 9 A-JAR-145 ili ustanovu za osposobljavanje. Usavršavanje mora obuhvatiti postignuća u tipu proizvoda koji se održava, pregled problematičnih područja organizacije i tumačenje najnovijih JAR regulativa koje se odnose na održavanje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 63/2001 • PRIRUČNIK ORGANIZACIJE ZA ODRŽAVANJE ZRAKOPLOVA – MOE (MOE – Maintenance Organisation Exposition)
NN 63/2001 • Ovaj dio prikazuju ovlaštene organizacije za održavanje koje su u sastavu operatora.
NN 63/2001 • 1.7 Opći opis prostora na svim lokacijama koje treba odobriti.
NN 63/2001 • 1.9 Postupak obavještavanja nadležnog tijela o promjenama aktivnosti / ovlaštenja / lokacije / osoblja u organizaciji.
NN 63/2001 • 1.10 Postupci izmjene priručnika organizacije uključujući i delegirane postupke.
NN 63/2001 • 2.1 Postupci procjene dobavljača i postupci provjere podugovora.
NN 63/2001 • 2.2 Prijem/pregled dijelova zrakoplova i materijala od vanjskih podugovarača.
NN 63/2001 • 2.3 Smještaj, označavanje i izdavanje dijelova zrakoplova i materijala radi održavanja zrakoplova.
NN 63/2001 • 2.6 Uporaba alata i opreme od strane osoblja (uključujući specijalne alate).
NN 63/2001 • 2.8 Upute za održavanje i njihov odnos prema uputama proizvođača zrakoplova/dijelova zrakoplova uključujući ažuriranost i dostupnost istih osoblju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 187/04, Broj 3/08,
Broj 17/07, Broj 140/03,
Broj 61/07, Broj 2/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE