PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 67/1993

• Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o jedinstvenoj klasifikaciji djelatnosti


Propis NN 67/1993

• U području 14. podskupine 140113, 140114, 140115 Naziv i opis djelatnosti trebaju glasiti: "140113 Predstavnička tijela gradova i njihova izvršna tijela Gradsko vijeće, gradonačelnik, gradsko poglavarstvo i upravni odjeli 140114 Predstavničko tijelo kotara i njihova izvršna tijela Skupština kotara, izvršno vijeće skupštine kotara i upravni odjeli 140115 Predstavnička tijela općina i njihova izvršna tijela Općinsko vijeće, općinski načelnik i općinsko poglavarstvo i upravni odjeli." Iza podskupine "140123 Ostali samostalni organi državne uprave" treba stajati podskupina i Naziv i opis djelatnosti "140124 Županijski uredi".


Propis NN 68/1993

• Na temelju članka 111. Poslovnika Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske, Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 30 lipnja 1993. donio je


Propis NN 68/1993

• Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske prihvaćajući Izvješće Vlade Republike Hrvatske o vanjskoj politici, podržava napore Predsjednika Republike i Vlade Republike Hrvatske za mirnu uspostavu ustavnopravnog poretka Republike Hrvatske na cijelom državnom području.


Propis NN 68/1993
• Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske zahtijeva da se svaki sporazum o mandatu UNPROFOR-a na teritoriju Republike Hrvatske zaključi s Republikom Hrvatskom, kao međunarodno priznatom državom i samostalnim subjektom međunarodnog prava. Stoga se zahtijeva, da se mandat UNPROFOR-a u Republici Hrvatskoj odvoji od mandata mirovnih snaga u susjednoj Republici Bosni i Hercegovini kao i Republici Makedoniji.

Propis NN 68/1993
• U uvjerenju da će pomoći sadašnjem mirovnom procesu, izražava se suglasnost da se mandat UNPROFOR-a na teritoriju Republike Hrvatske produži za razdoblje od mjesec dana. Ukoliko u tom roku dođe do provođenja rezolucije Vijeća sigurnosti Organizacije ujedinjenih naroda broj 769. o rasporedu snaga UNPROFOR-a na granice Republike Hrvatske sa Republikom Bosnom i Hercegovinom i "Saveznom Republikom Jugoslavijom" i rezolucije broj 815. o teritorijalnom integritetu i cjelovitosti Republike Hrvatske, iskazuje se spremnost za daljnje produženje mandata UNPROFOR-a u Republici Hrvatskoj, pod novim uvjetima.

Propis NN 68/1993 • Podržava se državna cjelovitost samostalne i suverene, međunarodno priznate države Republike Bosne i Hercegovine te ustavnopravno definiranje državnog ustrojstva prema dogovoru triju konstitutivnih naroda.
Propis NN 68/1993 • Podržava se vođerije politike suradnje sa svim državama, a osobito sa susjednima, na temeljima međunarodnog prava i odluka Konferencije o europskoj sigurnosti i suradnji.
Propis NN 68/1993 • Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske obvezuje Vladu Republike Hrvatske da:
Propis NN 68/1993 • 1) ustraje u pronalaženju mirnog rješenja u provođenju rezolucije Vijeća sigurnosti Organizacije ujedinjenih naroda. a napose rezolucija 759. i 815.;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 68/1993 • 2) inzistira i osigura dosljednu primjenu Vanceova plana na teritoriju Republike Hrvatske, a osobito mirnog uspostavljanja ustavnopravnog poretka Republike Hrvatske u tzv. UNPA zonama i potpunu kontrolu hrvatskih državnih granica te uklanjanja postojećih poteškoća u komunikacijama, cestovnom, željezničkom, telekomunikacijskom prometu, kao stavljanje u potpunu funkciju elektroenergetskih vodova, naftovoda i drugih objekata gospodarske infrastrukture;
Propis NN 68/1993 • 3) redovito izvješćuje Sabor Republike Hrvatske o provedbi vanjske politike. Ova Deklaracija objavit će se u "Narodnim novinama".
Propis NN 68/1993 • Na temelju rlanka 80. Ustava Republike Hrvatske i članka 113. Poslovnika Zastupničkog doma Sabora Republike Hrvatske, Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske na sjednici 1. srpnja 1993., donio je
Propis NN 68/1993 • Sredstvima kredita odobrenih po osnovi stare devizne štednje (devizni depoziti građana pretvoreni u javni dug) ne smiju se kupovati dionice odnosno udjeli (u daljnjem tekstu: dionice) u pretvorbi, niti dionice koje je Hrvatski fond za privatizaciju stekao temeljem Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća prije nego što je pokušana prodaja tih dionica javnim prikupljanjem ponuda i prodajom preko Zagrebačke burze. Hrvatski fond za privatizaciju utvrdit će uvjete, pravila i način prodaje ovih dionica.
Propis NN 68/1993 • Banka smije odobriti kredit za kupnju dionica iz vlastitih potraživanja po javnom dugu po staroj deviznoj štednji, ako je iskupila staru deviznu štednju. Kredit za kupnju dionica smije se davati samo temeljem javno objavljenog natječaja. Prednost pri odobravanju kredita imaju stari devizni štediše pod uvjetima koje odredi banka. Krediti se odobravaju uz učešće od najmanje 10%od vrijednosti kredita, a kao učešće uzima se i vrijednost stare devizne štednje.
Propis NN 68/1993 • Kredit po osnovi iskupljene stare devizne štednje može se odobriti najviše 5o% od iznosa iz ugovora o kupnji dionica zaključenog između Hrvatskog fonda za privatizaciju i kupca dionica. Plaćanje obavljeno iz kredita koji je banka odobrila iz potraživanja banke po osnovi javnog duga po staroj deviznoj štednji ne smatra se gotovinskim plaćanjem i ne mogu se ostvariti popusti po toj osnovi.
Propis NN 68/1993 • Kredit po osnovi iskupljene stare devizne štednje za kupnju dionica ne smije se odobriti na vrijeme duže od 5 godina i kamatnu stopu nižu od 5%, a mora se ugovoiti sa deviznom klauzulom. Grace period otplate kredita ne može biti dulji od 12 mjeseci.
Propis NN 68/1993 • Banka je dužna osigurati povrat cjelokupnog iznosa kredita upisom hipoteke na nekretninu u vlasništvu korisnika kredita ili u vlasništvu treće osobe na teret čije nekretnine se osigurava povrat kredita ili osiguravanjem kredita kojeg zaključuje korisnik kredita s društvom za osiguranje. Iznos kredita smije biti odobren najviše do 7% procijenjene vrijednosti nekretnina na kojoj je upisana hipoteka.
Propis NN 68/1993 • Banka može, uz osiguranje hipotekom, do otplate kredita uzeti kao osiguranje i dionice poduzeća koje je kupljeno kreditom po osnovi iskupljene stare devizne štednje.
Propis NN 68/1993 • Upisane dionice (privremene dionice - dionice koje nisu plaćene) ne mogu biti zalog za kredit niti se njima može osigurati učešće u kreditu za kupnju poduzeća, dijela poduzeća, niti diorkica.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 98/05, Broj 64/09, Broj 154/08, Broj 57/07, Broj 38/09, Broj 38/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled