PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2001 • Odredbe ovoga Pravilnika primjenjuju se na telekomunikacijske usluge ili djelatnosti iz članaka 12., 25., 26., članka 29. stavka 5., članka 75. stavka 1. i članka 87. Zakona o telekomunikacijama.
NN 88/2001 • (1) Vrijeme trajanja koncesije za obavljanje pojedinih usluga i djelatnosti u javnim telekomunikacijama određuje se ovisno o vrsti i složenosti usluge ili djelatnosti, te području pokrivanja (razini) koncesije, i to prema Tablici 1.:
NN 88/2001 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, koncesija za obavljanje djelatnosti radija i televizije može se obnoviti za razdoblje od najviše šest mjeseci, bez raspisivanja javnog natječaja ili javnog prikupljanja ponuda, uz uvjete propisane člankom 76. stavkom 8. Zakona o telekomunikacijama, što će se utvrditi novim ugovorom o koncesiji.
NN 88/2001 • (3) Koncesija u javnim telekomunikacijama prestaje prije isteka vremena na koje je dana u slučajevima iz članka 30. stavka 13. i 14. Zakona o telekomunikacijama, a prestankom koncesije prestaje važiti ugovor o koncesiji.
NN 88/2001 • (4) Koncesije iz stavka 1. ovoga članka mogu se, prije nego što istekne vrijeme njihovog trajanja, obnoviti za sljedeće razdoblje, uz uvjete propisane Zakonom o telekomunikacijama.
NN 88/2001 • Način i uvjeti davanja koncesije za obavljanje telekomunikacijskih usluga u nepokretnoj mreži
NN 88/2001 • (1) Koncesija za obavljanje javnih govornih usluga iz članka 12. i tržišnih telekomunikacijskih usluga u nepokretnoj mreži iz članka 25. Zakona o telekomunikacijama daje se na zahtjev trgovačkog društva.
NN 88/2001 • (2) Zahtjev iz stavka 1. ovoga članka, koji se podnosi u pisanom obliku Vijeću za telekomunikacije, osobito mora sadržavati naziv i sjedište trgovačkog društva koje je podnijelo zahtjev, dokaz o pravnoj osobnosti podnositelja zahtjeva, vrstu i opseg telekomunikacijske usluge, raspoloživa financijska sredstva, idejni projekt za izgradnju telekomunikacijskog sustava s rokovima izgradnje, rok početka obavljanja telekomunikacijske usluge te podroban opis potrebne opreme i poslovnog prostora.
NN 88/2001 • (3) Zahtjev za davanje koncesije za obavljanje javnih govornih usluga i tržišnih telekomunikacijskih usluga u nepokretnoj mreži na državnoj razini mora, osim uvjeta iz stavka 2. ovoga članka, sadržavati i preuzetu obvezu ulaganja sredstava u iznosu od najmanje 50 milijuna EUR, u kunskoj protuvrijednosti, u infrastrukturu telekomunikacijskih objekata, kapaciteta, mreže ili sustava, i to u razdoblju od 4 godine od dana dodjele koncesije.
NN 88/2001 • (4) Javna govorna usluga prema Zakonu o telekomunikacijama je usluga prijenosa govora u realnom vremenu putem sredstava javne nepokretne telekomunikacijske mreže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2001 • (5) Prijenos govora je ostvaren u realnom vremenu ako prosječno kašnjenje govornog signala u jednom pravcu od početne do krajnje priključne točke nije veće od 250 milisekundi.
NN 88/2001 • (6) Prijenos govora pretvaranjem govora u pakete za prijenos podataka i njihov prijenos putem terminalne opreme priključene na mrežu drugih davatelja usluga, uz prosječno kašnjenje u jednom pravcu od početne do krajnje priključne točke veće od 250 milisekundi, ne smatra se javnom govornom uslugom, već uslugom iz članka 27. stavka 1. točke 1. Zakona o telekomunikacijama.
NN 88/2001 • (7) Prijenos govora u realnom vremenu između dvije krajnje točke priključene na nepokretnu telekomunikacijsku mrežu, ostvaren na način da se osim nepokretne koristi i pokretna telekomunikacijska mreža, je javna govorna usluga putem nepokretne mreže za koju se nakon 31. prosinca 2002. godine može dati koncesija na način i uz uvjete propisane Zakonom o telekomunikacijama i ovim Pravilnikom.
NN 88/2001 • Način i uvjeti davanja koncesije za obavljanje tržišnih telekomunikacijskih usluga s uporabom radiofrekvencijskog spektra
NN 88/2001 • (1) Koncesija za obavljanje tržišnih telekomunikacijskih usluga s uporabom radiofrekvencijskog spektra iz članka 26. Zakona o telekomunikacijama na određenom području daje se nakon provedenog postupka javnog natječaja ili postupka javnog prikupljanja ponuda.
NN 88/2001 • (2) Odluka o raspisivanju javnog natječaja ili o javnom prikupljanju ponuda iz stavka 1. ovoga članka, koju donosi Vijeće za telekomunikacije, mora osobito sadržavati podrobne uvjete koje mora ispuniti podnositelj prijave na javni natječaj, odnosno podnositelj ponude iz stavka 1. ovoga članka, kao i krajnji rok za podnošenje zahtjeva za dostavu natječajne, odnosno ponudbene dokumentacije te krajnji rok za podnošenje prijave na natječaj, odnosno ponude.
NN 88/2001 • (3) Koncesija za obavljanje telekomunikacijskih usluga iz članka 12., 25. i 26. Zakona o telekomunikacijama može se dati trgovačkom društvu koje pruži uvjerljive dokaze da može u primjereno određenom roku ispuniti tehničke, tehnološke, prostorne, financijske i kadrovske uvjete za obavljanje određene vrste telekomunikacijske usluge, kao i uvjete propisane posebnim propisima koji se primjenjuju na trgovačka društva, te ako pruži jamstva da će obavljati tu telekomunikacijsku uslugu u skladu sa Zakonom o telekomunikacijama i ostalim propisima.
NN 88/2001 • Kakvoća telekomunikacijskih usluga mora biti u skladu s tehničkim uvjetima i uvjetima uporabe donesenima na temelju članka 6. Zakona o telekomunikacijama.
NN 88/2001 • (1) Raspoloživost telekomunikacijskog sustava mora biti u skladu s tehničkim uvjetima i uvjetima uporabe donesenima na temelju članka 6. Zakona o telekomunikacijama.
NN 88/2001 • (2) Koncesionar telekomunikacijskih usluga je obvezan poduzeti sve potrebne mjere da osigura ispravno funkcioniranje i održavanje svojeg sustava, uključujući i osiguravanje neprekidnog dežurstva osoblja s prikladnom stručnom kvalifikacijom i iskustvom tako dugo dok je takva mjera nužna.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 130/06, Broj 26/08,
Broj 154/98, Broj 59/06,
Broj 106/06, Broj 20/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE