PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 31/1999 • Odredbom članka 26. Ustavnog zakona propisano je da će Sud rješenjem odbaciti ustavnu tužbu, između ostalih propisanih slučajeva i u slučaju kada ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.
NN 31/1999 • U konkretnom slučaju u vrijeme podnošenja ustavne tužbe, ona je bila pravodobna i dopuštena. Međutim, tijekom ustavnosudskog postupka, istražni sudac je rješenjem broj: Kio-38/98 od 23. lipnja 1998. godine, koje je potvrđeno rješenjem Županijskog suda u D., broj: Kv-90/98 od 24. lipnja 1998. godine, ukinuo pritvor protiv podnositelja ustavne tužbe.
NN 31/1999 • Budući da je pritvor ukinut te je odluka koja se osporava ustavnom tužbom stavljena izvan snage, to su prestale postojati pretpostavke za odlučivanje o biti stvari podnesene ustavne tužbe.
NN 31/1999 • Iz tih razloga je, temeljem odredbe članka 26. Ustavnog zakona, riješeno kao u izreci.
NN 31/1999 • Objava ovog rješenja (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 20. stavak 1. Ustavnog zakona.
NN 32/1999 • Polazeći od politike dobrosusjedstva i temeljnog opredjeljenja Republike Hrvatske da sva otvorena pitanja sa susjednim zemljama rješava pregovorima, a štiteći pritom legitimne interese Republike Hrvatske i njenih građana,
NN 32/1999 • Vjerujući da se sva otvorena bilateralna pitanja između Republike Hrvatske i Republike Slovenije mogu riješiti na obostrano prihvatljiv način, pridonoseći daljnjem razvoju međusobnih prijateljskih odnosa, te ostvarenju težnji obiju država da se integriraju u europske i euroatlantske institucije,
NN 32/1999 • Poštujući izraženu želju hrvatske javnosti da se što prije i na pravičan način, riješe sporna pitanja u odnosima Republike Hrvatske i Republike Slovenije,
NN 32/1999 • Uvažavajući stavove zastupnika Hrvatskoga državnog sabora iznesene tijekom rasprave o stanju međudržavnih odnosa Republike Hrvatske i Republike Slovenije,
NN 32/1999 • Potvrđujući Deklaraciju ovog Doma donesenu na sjednici održanoj 5. listopada 1994. godine kojom se Vlada Republike Hrvatske zadužuje da poduzme sve potrebne mjere u cilju zaštite teritorijalne cjelovitosti i suverenosti Republike Hrvatske na prostoru južno od kanala Sv. Odorika utvrđujući ništetnim za Republiku Hrvatsku odredbe Zakona o ustanovljenju općina i odluke o njihovim područjima, Parlamenta Republike Slovenije od 3. listopada 1994. godine, prema kojem su u sastav općine Piran uvrštena naselja Škudelini, Bužin, Mlini i Škrilje, a koja su sastavni dio Republike Hrvatske, Zastupnički dom Hrvatskoga državnog Sabora donosi
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1999 • O STANJU ME?UDRŽAVNIH ODNOSA REPUBLIKE HRVATSKE I REPUBLIKE SLOVENIJE
NN 32/1999 • 1. Podržava se izvješće Vlade Republike Hrvatske o stanju odnosa s Republikom Slovenijom.
NN 32/1999 • 2. Podržavaju se napori Vlade Republike Hrvatske da se pregovorima s Vladom Republike Slovenije traže obostrano prihvatljiva rješenja za sva otvorena pitanja, na način da doprinesu uključivanju obje susjedne države u europske i euroatlantske integracije.
NN 32/1999 • 3. Vrednujući potrebu čuvanja ekoloških, marikulturnih i morfoloških osobitosti akvatorija Piranskog zaljeva ocjenjuje se da Sporazum o pograničnom prometu i suradnji, koji je potpisan od Hrvatske i Slovenije, ostvaruje potrebne pretpostavke za intenzivnu i konstruktivnu suradnju svih tijela susjednih država na obostranu korist i opću dobrobit, a osobito za unaprjeđenje uvjeta života stanovništva obiju dražava koje živi u pograničnom području.
NN 32/1999 • 4. Polazeći od stanja na dan 25. lipnja 1991. godine i činjenice da su i Republika Hrvatska i Republika Slovenija stranke ugovornice Međunarodne konvencije UN o pravu mora iz 1982. godine, prilikom utvrđivanja granične crte na moru između teritorijalnih mora dviju država, hrvatski predstavnici (Vlada, Državna komisija za granice) dužni su zastupati stajališta u skladu s odredbama članka 2. spomenute Konvencije, dakle zauzimati se da granična crta na moru u Piranskom zaljevu bude utvrđena po kriteriju akvidistance (jednake udaljenosti od obale), sredinom zaljeva, a dok se ta crta na moru ne utvrdi obalne države su se dužne uzdržavati bilo kakvih oblika vršenja vlasti preko središnje crte na moru u zaljevu.
NN 32/1999 • 5. Ukoliko se stavovi u pogledu granične crte na moru ne mogu uskladiti u roku od 12 mjeseci Vlada Republike Hrvatske je ovlaštena zatražiti savjetodavno mišljenje od Međunarodnog suda za pravo mora u Hamburgu ili druge odgovarajuće međunarodne institucije.
NN 32/1999 • 6. U odnosu na kopnenu granicu između Republike Hrvatske i Republike Slovenije gdje granična crta između Republike Hrvatske i Republike Slovenije izlazi na obalu u Piranskom zaljevu Vlada Republike Hrvatske i Državna komisija za granice obvezni su zastupati stajalište da se ona proteže na svojoj najzapadnijoj točci na mjestu gdje kanal Sv. Odorika (novi tok rijeke Dragonje) utječe u Piranski zaljev.
NN 32/1999 • 7. S obzirom da se vojarna bivše (agresorske) JNA na Sv. Geri nalazi nesporno na teritoriju Republike Hrvatske, Hrvatski državni sabor zahtijeva od Vlade Republike Hrvatske da od Vlade Republike Slovenije zatraži neodgodivo povlačenje preostalih vojnika iz spomenute vojarne, (koja je skupa sa okolnim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske) i na tom području osigura suverenitet Republike Hrvatske.
NN 32/1999 • 8. Hrvatski državni sabor podupire stajališta Vlade Republike Hrvatske glede vlasništva i uprave nad Nuklearnom elektranom Krško (NEK). Hrvatski državni sabor drži neprihvatljivim jednostrano proglašenje NEK javnim poduzećem Republike Slovenije, te akt obustave isporuke električne energije za HEP, protivno temeljnoj ugovornoj dokumentaciji.
NN 32/1999 • 9. Hrvatski državni sabor smatra problem štednje hrvatskih građana u Ljubljanskoj banci kao jedno od najtežih otvorenih pitanja. Hrvatski državni sabor podupire opravdane zahtjeve Republike Hrvatske da osigura svu potrebnu političku, pravnu i materijalnu potporu svojim državljanima - štedišama Ljubljanske banke, koji su oštećeni jednostranim potezima slovenske strane.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 92/94, Broj 1/07,
Broj 33/09, Broj 76/09,
Broj 29/02, Broj 112/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE