PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 3/1994

• Osnovicu utvrđuje Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) ovisno od prihoda Zavoda.


Propis NN 3/1994

• Osnovica koju utvrđuje Upravno vijeće Zavoda služi za kalkulaciju cijena zdravstvenih usluga.


Propis NN 3/1994

• Koeficijenti za obračun plaće, sukladno ovoj Odluci, prikazani su u tablici:


Propis NN 3/1994

• Naknada za cjelodnevno dežurstvo u radne dane (od 15 sati do 8 eti sljedećeg dana kada dežurni djelatnik završava s radom). plaća se u paušalnom iznosu od 9 % mjesečne plaće djelatnika. za svaki dan dežurstva. Naknada za cjelodnevno dežurstvo subotom i nedjeljom (ponedjeljkom djelatnik u 8 sati završava s radom) plaća se u paušalnom iznosu od 13.5 % mjesečne plaće djelatnika za svaki dan dežurstva. Naknada za dežurstvo u dane državnih praznika. blagdana i neradne dane (sljedeći dan djelatnik u 8 sati završava s radom) plaća se u paušalnom iznosu od 18 % mjesečne plaće djelatnika.


Propis NN 3/1994
• Naknada za pripravnost plaća se u visini od 30 % od iznosa naknade za dežurstvo.

Propis NN 3/1994
• Ova Odluka stupa ng snagu danom objave u "Narodnlm novinama". a primjenjuje se za sve isplate plaća od 1. siječnja 1994. godine.

Propis NN 3/1994 • Predsjednik Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
Propis NN 3/1994 • Na osnovi odredbe članka 70. Zakona o zdravstvenom osiguranju ("Narodne novine" broj 75/93) i članka 13. stavke 1. alineje 3. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje ("Narodne novine" broj 1/94) Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 2. sjednici održanoj dana 5. siječnja 1994. godine donijelo je
Propis NN 3/1994 • Glede raspoređivanja sredstava. a poradi ostvarivanja prava i obveza iz obveznog zdravstvenog osiguranja osiguranih osoba Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Hrvatski zavod). donosi se Financijski plan Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za 1994. godinu (u daljnjem tekstu: Financijski plan) prema kojem su:
Propis NN 3/1994 • Ukupni prihodi i rashodi Hrvatskog zavoda utvrđeni u točki I. Financijskog plana su slijedeći:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 3/1994 • Sredstva za ostvarivanje prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, osiguravaju se u Hrvatskom zavodu iz prihoda na osnovi plaćanja doprinosa po stopama utvrđenim Zakonom o stopama doprinosa za zdravstveno osiguranje ("Narodne novine" broj 117/93), iz prihoda na osnovi stopa doprinosa koje utvrđuje Upravno vijeće Hrvatskog zavoda, prihoda iz Proračuna Republike Hrvatske, te ostalih izvora prihoda.
Propis NN 3/1994 • Raspored sredstava iz točke II, pod točkom rashodi, izvršit će se ravnomjerno prema dospijeću pojedinih obveza i utvrdenim prioritetom, a u okviru raspoloživih sredstava iz točke II, pod točkom prihodi
Propis NN 3/1994 • Ovaj Financijski plan stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama", a primjenjuje se od 1. siječnja 1994. godine.
Propis NN 3/1994 • Predsjednik Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje
Propis NN 3/1994 • Ustavni sud Republike Hrvatske, odlučujuči o ustavnoj tužbi V. P, iz S.T, na sjednici 15. prosinca 1993. godine, donio
Propis NN 3/1994 • USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE BROJ U-III-40/1993 OD 15. PROSINCA 1993
Propis NN 3/1994 • V. P, iz S.T. podnijela je ovom Sudu ustavnu tužbu s prijedlogom da se ukinu presuda Općinskog suda u D.S. od 9. srpnja 1991. presuda Okružnog suda u Z. od 3. prosinca 1991. te presuda Vrhovnog suda Republike Hrvatske od 30, rujna 1992. godine. Navedene presude donijete su u sporu što ga je podnositeljica ustavne tužbe pokrenula (1991. godine) protiv bivšeg bračnog druga zahtijevajući određeni iznos s pripadajućim kamatama po Zakonu o obveznim odnosima, koji je uzdržavajuči dijete njoj povjereno prilikom razvoda braka na čuvanje i odgoj platila za drugog, to jest za djetetova oca. Općinski sud u D.S, odbio je njezin tužbeni zahtjev, Okružni sud u Z. odbio je žalbu kao neosnovanu i potvrdio presudu Općinskog suda u D.S., a Vrhovni sud Republike Hrvatske odbio reviziju kao neosnovanu: Podnositeljica ustavne tužbe smatra da su joj navedenim presudama povrijeđena prava utvrđena odredbama članaka 62. i 63. Ustava Republike Hrvatske. Ustavna tužba riije osnovana. Prema odredbi članka 62. Ustava Republika štiti materinstvo, djecu i mladež, a prema odredbama članka 63. stavak 1. i 2. Ustava roditelji su dužni odgajati, uzdržavati i školovati djecu i odgovorni osigurati pravo djetetu na potpun i skladan razvoj njegove osobnosti. Zaštita Republike u ovom je slučaju prema stajalištu Ustavnog suda Republike Hnrvatske, ostvarena postojanjem zakonske regulacije koja uređuje uzdržavanje djece ra.zvedenih roditelja. Riječ je o Zakonu o braku i porodičnim odnosima (pročišćeni tekst "Narodne novine", broj st/89. 59/90), temeljem kojeg je prilikom razvoda braka za oca presudom (1976. godine) bilo utvrđeno da je dužan, i koliko, doprinositi za uzdržavanje djeteta. Nezadovoljna iznosom te obveze podnositeljica je bila dužna od suda zatražiti povišicu iznosa, jer Zakon o braku i porodičnim odnosima takav postupak predviđa; Prema odredbi članka 272. Zakona osoba koja prima, i osoba koja daje uzdržavanje, može tražiti da sud povisi ili snizi iznos uzdržavanja, odluči o prestanku uzdržavanja ili promjeni načina uzdržavanja određen ranijom pravomoćnom odlukom, ako su se promijenile okolnosti na temelju kojih je donesena ranija odluka.
Propis NN 3/1994 • Podnositeljica ustavne tužbe nije tražila izvršenje presude o očevu doprinosu uzdržavanju djeteta, niti je pokrenula postupak za povišicu iznosa za uzdržavanje. U svjetlu tih činjenica njezin naknadni zahtjev da joj djetetov otac isplati iznos što ga je potrošila snoseći i njegov dio uzdržavanja znači, u krajnjoj liniji, faktičnu izmjenu pravomoćne sudske odluke. Stajalište je ovog Suda da podnositeljica ustavne tužbe ne može valjano tvrditi da su joj povrijeđena ustavna prava, ako nije pokrenula postupke što ih odgovarajući zakon za zaštitu tih prava predviđa. Dakle, svako se pravo ostvaruje putem postupaka zakonom predviđenih za ostvarenje tog prava, a onaj tko ne poduzme korake da se ti postupci provedu ne može tvrditi da mu je povrijeđeno pravo što ga je putem odgovarajućeg postupka trebao ostvariti.
Propis NN 3/1994 • Polazeći od iznijetog ovaj Sud je odbio ustavnu tužbu. Objava ove odluke temelji se na odredbi članka 20, stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/1991).
Propis NN 4/1994 • Na temelju članka 63. Zakona o osnovama deviznog sustava, deviznog poslovanja i prometu zlata ("Narodne novine" broj 91A/93). članka 29. i 67. stavak 1. točka 16. Zakona o Narodnoj banci Hrvatske ("Narodne novine", broj 74/92, 26/93 i 79/93) Savjet Narodne banke Hrvatske na sjednici održanoj 17. siječnja 1994. godine donio je
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 2/07, Broj 25/96, Broj 25/98, Broj 33/92, Broj 11/07, Broj 108/95


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled