PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/1991 • Osoba kojs namjerava započeti samogradnju čamca dužna je prije početka gradnje čamca podnijeti prijaw o gradnji čamca nadležnoj kapetaniji ili njezinoj ispostavi radi odobrenja.
NN 39/1991 • Prijava o gradnji čamca mora imati sljedeću dokumentaciju :
NN 39/1991 • Čamac može ploviti u granicama obalnog mora Republike Hrvatske ne udaljujući se više od 4 nautičke milje prema otvorenom moru (pučini), računajući od osnovne linije teritorijalriog mora (članak 16. Zakona o obalnom moru i epikontinentalnom pojasu SFR Jugoslavije), odnosno unutrašnjim plovnim putovima Jugoslavije (rijekama, jezerima i kanalima).
NN 39/1991 • Izuzetno od odredbe iz stavka 1. ovog članka kapetanija može s obzirom na konstrukciju, plovna svojstva, porivne i druge uređaje i opremu čamca:
NN 39/1991 • 1. dozvoliti plovidbu i izvan granica iz stavka 1. ovog članka;
NN 39/1991 • 2. ograničiti plovidbu na određenu udaljenost od obale ili na određeno područje;
NN 39/1991 • Čamac koji se ne upisuje u očevidnik čamaca može ploviti uz priobalni i otočni pojas ne udaljujući se od obale više od 1000 m.
NN 39/1991 • Pomorski čamac namijenjen za privredne svrhe može obavljati tu djelatnost na unutrašnjim vodama Republike Hrvatske ako ima opremu propisanu u članku 30. stavku 2. ovog pravilnika i nakon što mu kapetanija pristaništa utvrdi područje plovidbe.
NN 39/1991 • Čamac unutrašnje plovidbe namijenjen za privredne svrhe može obavljatu tu djelatnost u obalnom moru Republike Hrvatske ako ima opremu propisanu u članku 28. stavku 1. ovog pravilnika i nakon što mu lučka kapetanija utvrdi područje plovidbe.
NN 39/1991 • Ostali pomorski čamci odnosno čamci unutrašnje plovidbe mogu ploviti unutrašnjim vodama odnosno obalnim morem Republike Hrvatske bez ograničenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/1991 • Osoba koja upravlja čamcem mora biti osposobljena i ovlaštena kao:
NN 39/1991 • 1. mornar motorist, te mora imati najmanje 18 godina starosti ako upravlja motornim čamcem namijenjenim za privredne svrhe bez ograničenja područja plovidbe, a za prijevoz putnika mora imati i ovlaštenje za pomorskog radio-telefonistu s ograničenim ovlaštenjem;
NN 39/1991 • 2. voditelj čamca i mora imati najmanje 18 godina starosti ako upravlja gliserom, jet-ski ili čamcem na zračnom jastuku, bez obzira na snagu motora, ili motornim čamcem za privredne svrhe, osim prijevoza putnika, čija je plovidba ograničena na odredeno područje u smislu članka 31. stavka 2 točke 2. ovog pravilnika;
NN 39/1991 • 3. voditelj čamca i mora imati najmanje 18 godina starosti ako upravlja čamcem kojim se obavlja prijevoz putnika na području luke odnosno pristaništa ili s jedne obale na drugu obalu rijeke;
NN 39/1991 • 4. voditelj čamca i najmanje 15 godina starosti ako upravlja čamcem za vlastite potrebe.
NN 39/1991 • Iznimno od odredbi točke 4. stavka 1. ovog članka osoba starija od 13 godina koja upravlja motornim čamcem koji ima izvanbrodski motor jačine do 5 kW, čamcem na jedra do 5 m dužine ili plovilom na vodni mlazni pogon ne mora biti osposobljena za voditelja čamca, ali mora biti sposobna za upravljanje čamcem.
NN 39/1991 • Sposobnost za upravljanje čamcem dokazuje se uvjerenjem o sposobnosti za upravljanje koje izdaje kapetanija, odnosno ispostava kapetanije na osnovi prethodne provjere znanja o poznavanju pravila o izbjegavanju sudara na moru; odnosno plovidbenih propisa na unutrašnjoj plovidbi prema programu ispita za voditelja čamca.
NN 39/1991 • Čamcem na vesla namijenjenim za vlastite potrebe može upravljati osoba starija od 12 godina.
NN 39/1991 • Motorni čamac namijenjen za privredne svrhe koji može ploviti obalnim morem odnosno unutrašnjim plovnim putevima Republike Hrvatske mora imati pored mornara motorista i jednog člana posade.
NN 39/1991 • Gliser kojim se vrši obučavanje skijaša na vodi pored osobe osposobljene za upravljanje mora imati još jednu osobu koja nadzire skijaša i daje mu upute.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 66/07, Broj 92/05,
Broj 122/03, Broj 55/95,
Broj 95/03, Broj 62/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE