PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-04-33-703 NN 33/1999

• Osporavanim Zaključkom utvrđeno je, između ostalog, da se atraktivnom zgradom smatra i zgrada u Torbarovoj 13 u Zagrebu, čime je predlagatelju onemogućena kupnja stana u toj zgradi na kojem je bio nositelj stanarskog prava. Smatra da je Zaključak izravno nesuglasan odredbi članka 3. stavka 2. označenog Zakona, pa predlaže provesti postupak za ocjenu njegove ustavnosti i zakonitosti te ga ukinuti.


Propis NN 33/1999

• Sud je prijedlog dostavio donositelju osporavanog Zaključka s pozivom da se na njega očituje, kao i da izvijesti Sud u kojem je službenom glasilu objavljen osporavani Zaključak. U svojem odgovoru, tajnik Gradskog poglavarstva Grada Zagreba, pravnog sljednika donositelja osporavanog Zaključka, izvijestio je Sud, da taj, kao ni drugi istovrsni zaključci, nisu objavljeni u Službenom glasniku Grada Zagreba, a istovremeno ne navodi da bi osporavani Zaključak bio objavljen u nekom drugom službenom glasilu.


Propis NN 33/1999

• Zbog navedenog, Sud smatra da osporavani Zaključak nije na pravovaljani način objavljen.


Propis NN 33/1999

• Prema pravnom stajalištu Suda, odredba članka 90. stavka 1. Ustava, prema kojoj se zakoni objavljuju prije no što stupe na snagu, odnosi se i na sve druge propise iz članka 125. alineje 2. Ustava.


Propis NN 33/1999
• Dakle, osporavani Zaključak ne može se smatrati propisom iz članka 125. alineje 2. Ustava, jer nije objavljen.

Propis NN 33/1999
• Stoga taj Zaključak nije mogao stupiti na pravnu snagu, niti je mogao proizvoditi valjane pravne učinke.

Propis NN 33/1999 • Zbog toga ne može biti predmetom ustavnosudske ocjene temeljem odredbe članka 125. alineje 2. Ustava.
Propis NN 33/1999 • Pravo na kupnju stana prema odredbama Zakona o prodaji, koje stanari nisu mogli ostvariti zbog primjene osporavanog Zaključka, oni mogu ostvarivati podnošenjem tužbe nadležnom općinskom sudu, u skladu s odredbom članka 9. stavka 2. toga Zakona, ukoliko ispunjavaju i ostale uvjete propisane u tom Zakonu.
Propis NN 33/1999 • Konačno, Sud nalazi potrebnim naglasiti da je povodom jednog ranijeg prijedloga za ocjenu ustavnosti i zakonitosti istovrsnog propisa, taj propis ukinut baš iz razloga jer nije donesen u roku od 30 dana iz članka 3. stavka 2. Zakona o prodaji (odluka broj: U-II-472/1995 od 11. veljače 1998., objavljena u "Narodnim novinama", broj 28/98). Dakle, navodi predlagatelja o prekoračenju zakonskog roka za donošenje osporavanog Zaključka su točni, ali oni nisu mogli dovesti do drukčijeg rješenja u ovom predmetu, kad je prijedlog odbačen iz razloga jer taj Zaključak nije objavljen, pa upravo zbog te činjenice ne predstavlja propis koji bi mogao biti predmetom ustavnosudske ocjene.
Propis NN 33/1999 • Stoga je temeljem odredbe članka 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91) odlučeno kao u točki I. izreke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 33/1999 • Odluka o objavi ovog rješenja temelji se na odredbama članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 33/1999 • Nakon izvršnog uspoređivanja s izvornim tekstom, utvrđene su pogreške u Uredbi o dopunama Zakona o sanaciji određenih poduzeća, objavljenoj u "Narodnim novinama", broj 30 od 29. ožujka 1999., te se daje
Propis NN 33/1999 • U Uredbi o dopunama Zakona o sanaciji određenih poduzeća greškom su otiskane odredbe članka 4., 5., 6., 7. i 8. Uredbe o potraživanjima prema poduzećima i drugim pravnim osobama s područja Republike Hrvatske oslobođenim akcijama "Bljesak" i "Oluja" i područja istočne Hrvatske koja su integrirana u postupku mirne reintegracije, pa se ove odredbe zamjenjuju ispravnim odredbama članka 4., 5. i 6. koje glase:
Propis NN 33/1999 • Danom otvaranja postupka sanacije gase se računi pravne osobe nad kojom je temeljem ovoga Zakona otvoren postupak sanacije.
Propis NN 33/1999 • Osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe u sanaciji otvorit će novi račun za redovno poslovanje te pravne osobe u sanaciji ili dva računa ako pravna osoba u sanaciji ima deviznih sredstava.
Propis NN 33/1999 • Novčana sredstva s ugašenih računa prenijet će se na nove račune, a u pogledu ostalih obveza evidentiranih na teret računa koji se gasi, pravna osoba ovlaštena za obavljanje poslova platnog prometa primijenit će na odgovarajući način provedbene propise koji se primjenjuju u slučaju otvaranja stečajnog postupka.
Propis NN 33/1999 • Odredbe stavka 1. do 3. ovog članka primjenjuju se i na pravne osobe nad kojima je postupak sanacije otvoren do stupanja na snagu ove Uredbe."
Propis NN 33/1999 • Danom stupanja na snagu ove Uredbe prestaje važiti Uredba o dopuni Zakona o sanaciji određenih poduzeća ("Narodne novine", broj 44/98).
Propis NN 33/1999 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 33/1999 • Nakon izvršenog uspoređivanja s izvornim tekstom, utvrđene su pogreške u Uredbi o potraživanjima prema poduzećima i drugim pravnim osobama s područja Republike Hrvatske oslobođenim akcijama "Bljesak" i "Oluja" i područja istočne Hrvatske koja su integrirana u postupku mirne reintegracije, objavljenoj u "Narodnim novinama", broj 30 od 29. ožujka 1999., te se daje
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 119/09, Broj 127/00, Broj 109/02, Broj 112/04, Broj 103/03, Broj 124/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled