PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/1995 • Ovaj Sud nalazi da navedene odredbe sadrže ovlaštenje gradskog vijeća da inicira postupak za izmjenu područja županije. U odnosu na određivanje načina pribavljanja mišljenja građana u slučajevima promjene područja županije odnosno grada Sud je utvrdio da ne postoje zapreke da se statutom grada, u konkretnom slučaju Grada Opatije, odredi na koji način će gradsko vijeće pribaviti to mišljenje. Ovo naročito ako se ima u vidu odredba članka 17. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi kojom je ostavljena mogućnost da se, pored pitanja za koja je to zakonom određeno, statutom jedinice lokalne samouprave i uprave odrede i druga pitanja kada će se raspisati referendum radi izjašnjavanja o istima.
NN 12/1995 • Na osnovi navedenog Sud je utvrdio da osporavana odredba Statuta Grada Opatije nije u nesuglasju s odredbama Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi odnosno Zakona o područjima županija, gradova i općina u Republici Hrvatskoj te je temeljem odredbe članka 45. stavak 2. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94) riješeno kao i izreci ovog rješenja.
NN 12/1995 • Odluka o objavi ovog rješenja zasniva se na odredbi članka 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91). Broj: U-II-415/ 1993 Zagreb, 15. veljače 1995.
NN 13/1995 • Na temelju članka 1. stavka 1. Zakona o ovlasti Vlade Republike Hrvatske da uredbama uređuje pojedina pitanja iz djelokruga Zastupnićkog doma Sabora Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 79/94), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 23. veljače 1995. godine, donijela
NN 13/1995 • Ministarstva i druga tijela državne uprave i ostala tijela državne vlasti i njihove službe, tijela jedinica lokalne samouprave i uprave i njihove službe, kao i druge pravne osobe mogu nabavljati robe i usluge te kao naručitelji ustupati radove koji se plaćaju sredstvima državnog proračuna ili državnih jamstava sukladno zakonu, ili proračuna jedinica lokalne samouprave, ili izvan proračunskih fondova, pod uvjetima, na način i po postupku propisanim ovom Uredbom.
NN 13/1995 • Za svrhe ove Uredbe, izrazi koji se rabe imaju sljedeća značenja:
NN 13/1995 • 1. .Korisnici "su pravne osobe, tijela i službe označeni u odredbi članka 1. ove Uredbe i navedeni u Popisu uz ovu Uredbu.
NN 13/1995 • 2. .Robe "označavaju sirovine, poluproizvode i proizvode, strojeve opremu, rezervne dijelove, dijelove i kompletne objekte, industrijska i druga postrojenja, uključujući s njima povezane usluge, kao što su prijevoz, osiguranje, montaža, probni rad, poduka, početno održavanje te usluge manje vrijednosti koje su ponuđene i ugovorene u svezi glavnog posla, zatim industrijsko vlasništvo, patenti, licence, know-how, te istražni radovi, izrada karata i slični poslovi ako nisu navedeni u točki 4. ovoga članka
NN 13/1995 • 3. "Radovi" su građenje građevina (pripremni radovi, građevinski radovi, ugradnja i montaža opreme, gotovih građevinskih elemenata i konstrukcija) rekonstrukcija građevina (adaptacija, nadgradnja dogradnja, sanacija, izmjena opreme, izmjena tehnoloških procesa, modernizacija i sl.), održavanje građevina, uklanjanje građevina, te bilo koji drugi rad ove prirode koji je u svezi s izgledom objekta ili mjesta na kojem se obavljaju radovi.
NN 13/1995 • 4. "Usluge" znače stručne savjete ili drugu tehničko-tehnološku pomoć, bilo da ih daje pojedini stručnjak ili grupa stručnjaka, koji su potrebni korisniku na tehničkotehnološkim, pravnim i ekonomskim područjima koja uključuju, ali se ne ograničavaju na studije, izradu nacrta i detaljnih programa, projektiranje, ekspertize, nadzor, knjigovodstvo, financije, projektiranje i izgradnja informacijskog sustava, razvitak i uvođenje elektroničkog poslovanja, usluge elektroničke obrade podataka i elektroničke razmjene podataka, organizaciju rada, upravljanje, kontrolu kvalitete te stručne savjete kada se radi o bilo kojem području javne djelatnosti i uslugama u svezi s opskrbom energijom, vodom ili prometom, te stručne savjete kada se radi o bilo kojem području javne djelatnosti i uslugama u svezi s opskrbom energijom, vodom, prometom ili elektroničkom razmjenom informacija i komunikacija itd., kao i poduka na tim područjima,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 13/1995 • 5. "Najpovoljnija ponuda" označava konačnu cijenu neke ponude i najbolje odgovara zahtjevima i uvjetima nabave.
NN 13/1995 • 6. "Ponuditelj", odnosno "dobavljač", odnosno "izvoditelj" označava fizičku ili pravnu osobu koja nudi i bavi se isporukom "roba", "radova" i/ili obavljanjem "usluga" prema gore navedenoj definiciji
NN 13/1995 • 7. "Dobavljač usluga" označava fizičku ili pravnu osobu uključujuči sveučilište ili ustanovu koja pruža "usluge" prema definiciji u točki 4. ovoga članka.
NN 13/1995 • 1. Odredbe ove Uredbe primjenjuju svi korisnici iz članka 1. ove Uredbe za nabavu roba, usluga ili ustupanje radova ako je pojedinačna ili ukupna vrijednost nabave u proračunskoj godini jednaka ili veća od 200.000 kuna.
NN 13/1995 • 2. Korisnik mora osigurati da svoje potrebe za robama, radovima i uslugama ne dijeli tijekom proračunske godine s namjerom da izbjegne primjenu javnog nadmetanja određenog u člancima 5. do 10. Izuzeće od ove odredbe odobrava Ministarstvo financija
NN 13/1995 • 3. Za ministarstva i tijela državne uprave ili druge korisnike državnog proračuna koji imaju iste potrebe nabave, Vlada Republike Hrvatske može zadužiti ministarstvo ili tijelo ili odrediti zastupnika koji će za njih voditi postupak nabave i izvršavati zajedničku nabavu.
NN 13/1995 • 4. Odredbe ove Uredbe ne primjenjuju se na nabavu manju od 200.000 kuna, zatim na nabavu sredstvima od inozemne javne ili privatne pomoći (poklon) kao i nabavu sredstava od zajmova putem sklopljenih međunarodnih sporazuma ako je istovremeno ugovoren postupak i način nabave, te na nabavu za posebne namjene i potrebe kada postoji poseban vojno-strateški i/ili državni interes. Posebni interes utvrđuje Vlada Republike Hrvatske na prijedlog nadležnog ministarstva ili državne upravne organizacije.
NN 13/1995 • 5. Ova Uredba ne primjenjuje se na postupke i načine korištenja sredstava izvanrednih potpora iz proračunskih sredstava ili ako su ona pribavljena ili dodijeljena sukladno nekom posebnom zakonu (sanacija šteta od prirodnih i drugih nepogoda).
NN 13/1995 • 6. U odnosu na prava saveza Hrvatskih vojnih invalida domovinskog rata i Udruge obrtnika hrvatskih ratnih i vojnih invalida primjenjuju se odredbe Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata ("Narodne novine", broj 2/94).
NN 13/1995 • 7. Ako su predmet nabave usluge ili radovi kojih je predračunska vrijednost veća od 6,000.000 kuna, korisnik može od ministarstva financija zatražiti odobrenje da se nabava izvrši uz primjenu nacionalne povlastice (preferencijala) za domaće dobavljače odnosno izvoditelje. Korisnik koji nabavlja, koristeći nacionalnu povlasticu za dobavljače/izvoditelje sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, odluku o primjeni nacionalne povlastice najavljuje odmah prigodom pokretanja postupka nabave. Objava koja se odnosi na nacionalnu povlasticu ne može se kasnije mijenjati. Prilikom primjene nacionalnih povlastica uzet će se u obzir sve obveze koje je Republike Hrvatska prihvatila međunarodnim sporazumima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 147/99, Broj 87/05,
Broj 179/04, Broj 115/02,
Broj 35/95, Broj 101/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE