PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/1991 • Planove razvoja iz stavka 2. ovoga članka donusi u Republici Predsjedništvo Republike Hrvatske, a u općinama savjeti narodne obrane na prijedlog izvršnih vijeća skupština tih društveno-političkih zajednica.
NN 4/1991 • Na osnovi planova i programa iz stavka 2. ovoga članka osiguravaju se financijska sredstva za potrebe općenarodne obrane i društvene samozaštite.
NN 4/1991 • Društveno-politilčke zajednice, poduzeća i druge organizacije i zajednice, koje su na temelju odluke nadležnog organa društveno-političke zajednice od posebnog značaja za općenarodnu obranu, pripremaju i u miru donose planove obrane u kojima utvrduju zadatke, organizaciju, snage, sredstva, mjere i postupke za obranu i svoj rad i druge obrambene aktivnosti u ratu i u slučaju neposredne ratne opasnosti. Druga poduzeća, organizacije i zajednice za izvršavanje zadataka, koji prema odluci nadležnog organa društveno-političke zajednice proizlaze iz plana obrane društveno-političke zajednice, izrađuju planove obrane ek kojima utvrđuju svoju organizaciju i djelovanje u ratu i u slučaju neposredne ratne opasnosti.
NN 4/1991 • Subjekti iz stavka 1. ovoga članka donose i plan za druge izvanredne prilike.
NN 4/1991 • Planovi iz stavka 1. i 2. ovoga članka izrađuju se po Odluci Predsjedništva Republike Hrvatske.
NN 4/1991 • Organizacije i zajednice dužne su svoje planove obrane i planove za druge izvanredne prilike uskladiti međusobno i s planovima općine, a poduzeća od posebnog značaja za općenarodnu obranu i s planovima Republike
NN 4/1991 • Organizacije i zajednice na zahtjev nadležnog organa društveno-političke zajednice dostavljaju mu potrebne podatke za izradu i usklađivanje planova obrane i planova za druge izvanredne prilike tih zajednica.
NN 4/1991 • Organi općine odnosno Republike dužni su organizacijama,i zajednicama davati potrebne elemente za izradu i usklađivanje njihovih planova obrane i planova za druge izvanredne prilike. Plan obrane i plan za druge izvanredne prilike općine mora biti u skladu s planovima Republike.
NN 4/1991 • Mjesne zajednice i društvene organizacije, na osnovi odluke nadležnog organa društveno-političke zajednice, razrađuju izvršenje zadataka koji proizlaze iz plana obrane društveno-političke zajednice
NN 4/1991 • Organi društveno-političkih zajednica donose svoj plan obrane na način i postupkom utvrđenim zakonom i odlukama društveno-političkih zajednica.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/1991 • Planom obrane organa društveno-političkih zajednica, u pravilu, utvrđuju se zadaci i mjere za rad organa; ratna organizacija organa; obavještavanje i pozivanje raspoređenih osoba u organ; odlazak i razmještaj na ratnim lokacijama; djelovanje i zadaci u zaštiti i spašavanju; mjere sigurnosti i društvene samozaštite; organizacija i održavanje veza; provođenje mjere kriptozaštite; materijalno-tehničko osiguranje, te druge mjere i postupke kojima se osigurava vlastiti rad organa i njihovo djelovanje u oblasti za koju su osnovani.
NN 4/1991 • XV. ORGANIZACIJA, ME?USOBNI ODNOSI, PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOSTI RADNIKA U ORGANIMA UPRAVE NADLEŽNIM ZA POSLOVE NARODNE OBRANE I U ŠTABOVIMA TERITORIJALNE OBRANE
NN 4/1991 • Na organizaciju, prava i obaveze u radu i odgovornost radnika u organima uprave nadležnim za poslove narodne obrane i u štabovima Teritorijalne obrane primjenjuju se odredbe Zakona o upravi, ako ovim zakonom nije drugačije određeno.
NN 4/1991 • Na radnike koji obavljaju dužnost vojnih starješina u štabovima Teritorijalne obrane primjenjuju se i odredbe Zakona o službi u oružanim snagama i propisi za provođenje njegovih odredaba koji se odnose na aktivne vojne osobe u pogledu izvršavanja naređenja, posebnih ovlaštenja vojnih osoba i posebnih dužnosti vojnih starješina.
NN 4/1991 • Radnici iz stavka 2. ovoga članka, kada u obavljanju poslova i zadataka u štabu Teritorijalne obrane pripremaju i organiziraju vojhe vježbe i druge oblike vojne obuke ili kad sudjeluju u njima, imaju pravo i obaveze kao vojne osobe na službi u Teritorijalnoj obrani.
NN 4/1991 • Komandant Teritorijalne obrane Republike donijet će propise o ostvarivanju prava i dužnosti iz stavka 2. i 3. ovoga članka.
NN 4/1991 • Organi uprave nadležni za poslove narodne obrane u općinama organiziraju se kao sekretarijati.
NN 4/1991 • U općinama, u kojima nema uvjeta za osnivanje posebnog sekretarijata za narodnu obranu, osniva se odjel ili odsjek za narodnu obranu kao organ uprave u sastavu sekretarijata kao jedinstvenog organa uprave.
NN 4/1991 • Organi iz stavka 2. ovoga članka mogu se osnovati uz suglasnost ministra obrane.
NN 4/1991 • Rukovodioca organa uprave nadležnog za poslove narodne obrane u općini imenuje i razrješava dužnosti skupština općine uz suglasnost ministra obrane.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 33/02, Broj 112/04,
Broj 88/09, Broj 113/08,
Broj 138/06, Broj 53/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE